We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Procurement administrator - French - English speaker
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 1300 € (na základe profilu, skúsenosti kandidáta)
od 1300 € (na základe profilu, skúsenosti kandidáta)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vieš dobre po Francuzky a zvládaš aj Angličtinu ? Ovládaš prácu v SAP systéme? Rád komunikuješ s ľuďmi a vybavuješ veci ľavou - zadnou? Potom si náš človek a hľadáme práve TEBA !!!
Tvojou úlohou bude:
Spracovanie objednávok v SAPe, riešenie dodávky tovaru (komponentov) do cieľovej destinácie, vytváranie systémových požiadaviek, podpisovanie objednávok o dodaní,
• Riadenie objednávky a jej spravovanie (práca v SAP systéme)
• Spracovanie objednávky - komunikácia s dodávateľom a vybavovanie príslušnej dokumentácie
• Sledovanie objednávky až do konečného doručenia na dohodnuté miesto v stanovenom termíne podľa dohodnutých zmluvných podmienok
• Komunikácia telefonicky, cez skype alebo mailom s cudzokrajným týmom a zákazníkom
Tvojou úlohou bude:
Spracovanie objednávok v SAPe, riešenie dodávky tovaru (komponentov) do cieľovej destinácie, vytváranie systémových požiadaviek, podpisovanie objednávok o dodaní,
• Riadenie objednávky a jej spravovanie (práca v SAP systéme)
• Spracovanie objednávky - komunikácia s dodávateľom a vybavovanie príslušnej dokumentácie
• Sledovanie objednávky až do konečného doručenia na dohodnuté miesto v stanovenom termíne podľa dohodnutých zmluvných podmienok
• Komunikácia telefonicky, cez skype alebo mailom s cudzokrajným týmom a zákazníkom
Zamestnanecké výhody, benefity
• 13 plat
• Cafeteria system
• 4 sick days
• vo výnimočných prípadoch aj home office
• stravovacia karta (aj počas dovolenky a sviatkov)
• životné poistenie
• karta MULTISPORT
• nápoje, ovocie, relax zóna a spoločné firemné raňajky
• Cafeteria system
• 4 sick days
• vo výnimočných prípadoch aj home office
• stravovacia karta (aj počas dovolenky a sviatkov)
• životné poistenie
• karta MULTISPORT
• nápoje, ovocie, relax zóna a spoločné firemné raňajky
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Elektrotechnický priemysel
Pre nášho klienta ktorý vyvíja technológie a riešenia pre riadenie energií a procesov spôsobmi, ktoré sú bezpečné, spoľahlivé, efektívne a udržateľné. Skupina investuje do výskumu a vývoja inovácií pre udržateľný rozvoj.
Pre nášho klienta ktorý vyvíja technológie a riešenia pre riadenie energií a procesov spôsobmi, ktoré sú bezpečné, spoľahlivé, efektívne a udržateľné. Skupina investuje do výskumu a vývoja inovácií pre udržateľný rozvoj.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva
Jazykové znalosti
Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
SAP - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
SAP systém pokročilý užívateľ
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3559497
Posting date: 24.5.2019
2019-05-24
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent Company: Talent Solutions, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1300 € (na základe profilu, skúsenosti kandidáta)