HR Admin Support

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Sereď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
6,2 EUR/hod.6,20 EUR/hodina + príplatky za nočnú prácu podľa zákonníka práce

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na pozíciu HR Admin hľadáme človeka s profesionálnym vystupovaním, chuťou pracovať a vždy s úsmevom na tvári. Prax v oblasti ľudských zdrojov a prehľad v zákonníku práce je výhodou.
Ponúkame možnosť rozšíriť tvoje znalosti a získať nové skúsenosti z oblasti náboru, personálneho manažmentu a tým kariérne rásť.

Tvojou hlavnou náplňou práce bude:
- starostlivosť o zverenú HR agendu (zmluvy, dodatky, predĺženia, ukončenia)
- evidencia a archivácia zamestnaneckých záznamov
- poskytovanie podkladov pre mzdové oddelenie (dochádzka, PN, OČR, dovolenky, lekárske prehliadky a pod.)
- podpora a pomoc pri nábore zamestnancov
- riešenie požiadaviek dočasne pridelených zamestnancov
- iné administratívne úkony na základe požiadaviek nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

- silné zázemie úspešnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou
- možnosť získať cennú prax v personálnej agentúre
- stravovacia gastro karta
- voľné víkendy
- účasť na rôznych športovo - zábavných podujatiach
- benefity ako jazykové kurzy, Multisport karta, 5 dní dovolenky nad rámec zákona

Informácie o výberovom konaní

POSTUP:
1. Zaslať CV - výhradne na e-mailovú adresu [email protected] - predmet: Názov pozície.
2. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
3. Výberovému konaniu predchádza krátky telefonát.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pracovnú pozíciu obsadzujeme interne pre našu spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ľudské zdroje, personalistika, psychológia, manažment

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Maďarský jazyk - Začiatočník (A2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Základy
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- máš možnosť dopraviť sa samostatne do práce ( Amazonská cesta 1, Sereď )
- máš chuť na sebe pracovať a nebojíš sa zdolávať výzvy
- si komunikatívny, flexibilný a pripravený na denný kontakt so zamestnancami spoločnosti
- si bežný užívateľ MS Office
- Maďarský jazyk výhodou, nie však podmienkou
- ochota pracovať aj v noci (2 týždne denná / 2 týždne nočná)
- máš zodpovedný prístup k zvereným úlohám
- si ochotný pomáhať kolegom pri nábore zamestnancov
- si schopný samostatne pracovať a s pozitívnym prístupom k práci
Ak si na všetko odpovedal/a ÁNO, tak hľadáme práve teba!!!

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3529875  Posting date: 11.11.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 6,2 EUR/hod.6,20 EUR/hodina + príplatky za nočnú prácu podľa zákonníka práce