We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ka Plant Manažéra
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1.200 EUR v závislosti od skúseností uchádzača
Od 1.200 EUR v závislosti od skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracuješ ako personálna asistentka a rada by si sa posunula ďalej do úspešnej medzinárodnej korporácie na pozíciu Personálnej asistentky pre generálneho riaditeľa spoločnosti? Ponúkame ti novú výzvu a zároveň komplexnú administratívnu prácu, ktorá bude zahŕňať nasledovné oblasti:
• manažment diára a časového rozvrhu generálneho riaditeľa
• organizovanie pracovných a služobných ciest
• koordinácia interných a externých obchodných stretnutí
• administratívne zastrešenie stretnutí (materiály, zabezpečenie občerstvenia a príprava miesta, zapisovanie a spracovanie poznámok)
• obchodná komunikácia a korešpondencia s obchodnými partnermi aj v anglickom jazyku
• preklady z / do anglického jazyka
• podpora pri organizovaní firemných eventov
• manažment diára a časového rozvrhu generálneho riaditeľa
• organizovanie pracovných a služobných ciest
• koordinácia interných a externých obchodných stretnutí
• administratívne zastrešenie stretnutí (materiály, zabezpečenie občerstvenia a príprava miesta, zapisovanie a spracovanie poznámok)
• obchodná komunikácia a korešpondencia s obchodnými partnermi aj v anglickom jazyku
• preklady z / do anglického jazyka
• podpora pri organizovaní firemných eventov
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkané benefity:
• práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou
• práca v príjemnom pracovnom prostredí a skvelom kolektíve
• možnosť vzdelávania a profesionálneho rastu
• zaujímavý systém zamestnaneckých benefitov a výhod
• viac informácií o benefitoch na osobnom pohovore
• práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou
• práca v príjemnom pracovnom prostredí a skvelom kolektíve
• možnosť vzdelávania a profesionálneho rastu
• zaujímavý systém zamestnaneckých benefitov a výhod
• viac informácií o benefitoch na osobnom pohovore
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Doprava, logistika
Úspešná medzinárodná globálna korporácia v oblasti prepravných a logistických služieb.
Úspešná medzinárodná globálna korporácia v oblasti prepravných a logistických služieb.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky na kandidáta:
• minimálne 1-2 roky skúsenosti na obdobnej pozícii sú podmienkou
• excelentné prezentačné a komunikačné zručnosti
• aktívna znalosť anglického jazyka
• schopnosť prevziať zodpovednosť a robiť vlastné rozhodnutia
• proaktívny prístup k úlohám, nie iba čakať na príkazy
• schopnosť dotiahnuť vlastné projekty do úspešného konca
• pozitívny prístup aj k náročnejším úlohám a nebáť sa im čeliť
• dynamickosť a výborný time manažment
• aktívna znalosť MS Office
• minimálne 1-2 roky skúsenosti na obdobnej pozícii sú podmienkou
• excelentné prezentačné a komunikačné zručnosti
• aktívna znalosť anglického jazyka
• schopnosť prevziať zodpovednosť a robiť vlastné rozhodnutia
• proaktívny prístup k úlohám, nie iba čakať na príkazy
• schopnosť dotiahnuť vlastné projekty do úspešného konca
• pozitívny prístup aj k náročnejším úlohám a nebáť sa im čeliť
• dynamickosť a výborný time manažment
• aktívna znalosť MS Office
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3463318
Posting date: 3.8.2018
2018-08-03
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic wage component (gross) and other rewards: Od 1.200 EUR v závislosti od skúseností uchádzača