Sales Operations Migration Support

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
02.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
od 1200,-€

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Tvoju náplňou práce by bolo zabezpečenie podpory komerčnej migrácii zákazníkov, ktorá je plánovaná v rámci projektu spoločnosti. Podpora zahŕňa analýzu dát, prezeranie služieb zákazníka, ktoré je potrebné následne upraviť v interných procesoch na nové platformi. Bližšia špecifikácia :

• definovať a vykonať plán prístupu na dosiahnutie cieľov
• zapojiť sa do tímov Sales Ops v krajinách, aby ste určili poradie, priority a okolnosti zákazníkov, ktorí majú migrovať
• poskytovať správu zúčastneným stranám o pokroku v pláne
• tvorba analýz s cieľom nájsť anomálie v údajoch zákazníkov s cieľom zlepšiť ich

Pracovná pozícia zahŕňa kompletné zaučenie a osoby so skúsenosťami v Sales Support majú možnosť využiť doterajšie skúsenosti v tejto oblasti.

Preto neváhaj a zašli nám svoje CV ! Čakáme práve na Teba !

Zamestnanecké výhody, benefity

My ti za to ponúkame:

• prácu pre úspešnú medzinárodnú spoločnosť, ktorá má stabilné zázemie na Slovensku a aj v iných krajinách
• možnosť stať sa expertom v oblasti operačných procesov
• stravné lístky v hodnote 3,60 plne hradené spoločnosťou

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.


AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

A ktorými vlastnosťami by si mal/ a disponovať ? :
• jasná a proaktívna komunikácia
• možnosť riešiť duálne spravodajské linky a virtuálne tímy
• rýchle učenie a motivácia
• schopnosť dobre fungovať pri strese
• schopnosť spravovať mnohé úlohy súčasne
• proaktívne správanie
• silné zameranie na výsledok
• rozumieť vplyvu pre zákazníkov v rámci veľmi zložitého IT prostredia
• schopnosť reagovať ako projektový manažér
• skúsenosti v Sales Support výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3463108  Posting date: 3.8.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: od 1200,-€