We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zákaznícky servis - logistika
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Kechnec
Kechnec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1100€ - podľa skúseností a dĺžky relevantnej praxe
800 - 1100€ - podľa skúseností a dĺžky relevantnej praxe
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
NÁPLŇ PRÁCE:
- monitorovanie tvorby dodávok a riadenie dopravy
- riadenie zákazníckych portálov a znalosť požiadaviek
- pravidelná komunikácia so zákazníkmi, riadenie pohľadávok zákazníkov
- evidencia a spracovanie obalov
- analýza dopytu pre prehľad prijatých objemov od zákazníka
- evidencia prijatých objednávok prostredníctvom systému SAP a následné plánovanie
- komunikácia so zákazníkom ohľadom dodania a prípadné riešenie otázok
- príprava podkladov a administratívy zásielok
- komunikácia s exportnými pracovníkmi
- zabezpečenie a rezervácia dopravy
- kontrola správnosti dodaného množstva
- pravidelne sledovanie dodávky a vyriešenie nezrovnalostí/problémov
- vytvorenie, evidencia a monitorovanie príkazov a objednávok v systéme SAP
- analýza počtu prepráv (v rôznych kategóriách) za určité obdobie a následná optimalizácia a zefektívnenie
POŽIADAVKY:
- ukončené VŠ vzdelanie
- min. 2 roky skúseností s customer service (zákaznícky servis)
- pokročilá znalosť Nj slovom aj písmom - B2
- znalosť Aj / Fj (min. mierne pokročilá úroveň)
- PC zručnosť ( MS office, Excel, PowerPoint)
- dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
- záujem pracovať v tíme
- flexibilita
- monitorovanie tvorby dodávok a riadenie dopravy
- riadenie zákazníckych portálov a znalosť požiadaviek
- pravidelná komunikácia so zákazníkmi, riadenie pohľadávok zákazníkov
- evidencia a spracovanie obalov
- analýza dopytu pre prehľad prijatých objemov od zákazníka
- evidencia prijatých objednávok prostredníctvom systému SAP a následné plánovanie
- komunikácia so zákazníkom ohľadom dodania a prípadné riešenie otázok
- príprava podkladov a administratívy zásielok
- komunikácia s exportnými pracovníkmi
- zabezpečenie a rezervácia dopravy
- kontrola správnosti dodaného množstva
- pravidelne sledovanie dodávky a vyriešenie nezrovnalostí/problémov
- vytvorenie, evidencia a monitorovanie príkazov a objednávok v systéme SAP
- analýza počtu prepráv (v rôznych kategóriách) za určité obdobie a následná optimalizácia a zefektívnenie
POŽIADAVKY:
- ukončené VŠ vzdelanie
- min. 2 roky skúseností s customer service (zákaznícky servis)
- pokročilá znalosť Nj slovom aj písmom - B2
- znalosť Aj / Fj (min. mierne pokročilá úroveň)
- PC zručnosť ( MS office, Excel, PowerPoint)
- dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
- záujem pracovať v tíme
- flexibilita
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, obchod, logistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
SAP - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3386637
Posting date: 6.9.2018
2018-09-06
location: Kechnec Position: Administratívny pracovník, referent, Logistik, Špecialista podpory zákazníkov Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic wage component (gross) and other rewards: 800 - 1100€ - podľa skúseností a dĺžky relevantnej praxe