We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/tka obchodného oddelenia
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Moldava nad Bodvou
Moldava nad Bodvou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 800 - 1000€ (v závislosti od skúseností)
od 800 - 1000€ (v závislosti od skúseností)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- kontroluje technické dodacie podmienky a informuje klienta
- materiálová a technická kontrola
- ponúka prípravu/kalkulácie pre zákazníkov
- monitoruje a zaznamenáva zmluvy o predaji a informuje zákazníka o stave objednávky alebo rezervácie
- eviduje objednávky, zadáva na spracovanie a spustenie výrobnej zákazky
- sleduje priebeh výroby výrobkov
- organizuje zásielku objednávok a informuje zákazníkov o dostupnosti produktov
- kontroluje administratívne monitorovanie zákazníckych účtov
- prijíma telefonické hovory a informuje zákazníkov
- komunikuje so zákazníkmi o technickom probléme a otázke doručenia
- posiela údaje o technických a obchodných opatreniach zákazníkom
- sleduje zákazníkov alebo dodávateľov a pomáha hľadať riešenia v prípade poruchy/problému
- spolupracuj na aktualizácii obchodných aktivít a hľadaní nového potenciálneho klienta
- fakturácia (príprava dokladu , príprava faktúry , zasielanie faktúr , archivácia dokumentov)
Potrebné technické zručnosti:
- čítanie a pochopenie výkresovej dokumentácie
- komunikatívna znalosť Aj ( úroveň B2)
- znalosť marketingových stratégií
- znalosť mechanického obrábania
- štatistická analýza
- znalosť kancelárskych nástrojov (Excel - pokročilá úroveň, MS Word, PowerPoint, ...)
- materiálová a technická kontrola
- ponúka prípravu/kalkulácie pre zákazníkov
- monitoruje a zaznamenáva zmluvy o predaji a informuje zákazníka o stave objednávky alebo rezervácie
- eviduje objednávky, zadáva na spracovanie a spustenie výrobnej zákazky
- sleduje priebeh výroby výrobkov
- organizuje zásielku objednávok a informuje zákazníkov o dostupnosti produktov
- kontroluje administratívne monitorovanie zákazníckych účtov
- prijíma telefonické hovory a informuje zákazníkov
- komunikuje so zákazníkmi o technickom probléme a otázke doručenia
- posiela údaje o technických a obchodných opatreniach zákazníkom
- sleduje zákazníkov alebo dodávateľov a pomáha hľadať riešenia v prípade poruchy/problému
- spolupracuj na aktualizácii obchodných aktivít a hľadaní nového potenciálneho klienta
- fakturácia (príprava dokladu , príprava faktúry , zasielanie faktúr , archivácia dokumentov)
Potrebné technické zručnosti:
- čítanie a pochopenie výkresovej dokumentácie
- komunikatívna znalosť Aj ( úroveň B2)
- znalosť marketingových stratégií
- znalosť mechanického obrábania
- štatistická analýza
- znalosť kancelárskych nástrojov (Excel - pokročilá úroveň, MS Word, PowerPoint, ...)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Výroba kovov alebo kovových výrobkov
strojársky priemysel - výroba kovov alebo kovových výrobkov
strojársky priemysel - výroba kovov alebo kovových výrobkov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
strojársky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3296674
Posting date: 6.9.2018
2018-09-06
location: Moldava nad Bodvou Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Nákupca Company: Talent Solutions, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 800 - 1000€ (v závislosti od skúseností)