IT Špecialista – Podpora Koncových Užívateľov

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho významného klienta, svetovú jednotku v platobných technológiách, hľadáme skúseného administrátora, ktorý bude zodpovedný 2nd Level Podporu koncových užívateľov podľa ITIL procesov Incident, Change a Problem management.

Úspešný kandidát na tejto pozícii:
- Monitoruje a kontroluje technologické zariadenia, HW a SW vybavenie užívateľov
- Vykonáva 2nd Level analýzu situácie a aplikuje štandardné techniky a procedúry na identifikovanie, zistenie korelácie a odstránenie vzniknutých problémov, incidentov alebo požiadaviek
- Zabezpečuje stabilnú prevádzku a možnosť maximálneho využitia IT zariadení a systémov
- Prevádzkuje a monitoruje systémové konzoly a periférne zariadenia
- Rieši problémy a obnovuje prevádzku bežne dostupných IT služieb a periférnych zariadení
- Eskaluje komplexné problémy na príslušné tímy IT podpory
- Pracuje v tímovom prostredí a vykonáva pridelené úlohy

Zamestnanecké výhody, benefity

- Nadštandardné finančné ohodnotenie
- Príspevok na DDS
- Životné a úrazové poistenie
- Možnosť využiť 5 sick-days ročne
- Plne hradenú PN až 25 dní v roku
- Zdravotná starostlivosť v súkromných klinikách
- Relokačný príspevok pre mimo-bratislavských kandidátov
- Súkromnú kreditnú kartu bez poplatkov
- Iné benefity zahŕňajúce kurzy AJ, e-learning a on-line vzdelávacie kurzy, referenčný program a mnoho ďalších výhod

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vzdelanie: Stredoškolské alebo vysokoškolské v oblasti IT
- Jazyky: Anglický jazyk – Advanced
- Dobrá znalosť procesu Incident Management v IT organizácii
- Dobrá celková znalosť informačných technológií, najmä UNIX, Windows, Networks a Telco
- Základná znalosť ITIL procesov Incident, Change a Problem Management
- Práca na zmeny

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2758925  Posting date: 10.10.2016  Basic wage component (gross) and other rewards: Dohodou