Pracovník oddelenia podpory nemeckých zákazníkov - možnosť pracovať aj na Home office z akejkoľvek lokality v SR!

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre jedného z našich TOP klientov ponúkame nadštandardne ohodnotenú dlhodobú prácu na skrátený pracovný pomer - 20 hod. týždenne (práca možná vo večerných hodinách a cez víkendy) alebo aj na trvalý pracovný pomer - 40 hod. týždenne! Skvelá príležitosť napríklad pre študentov, mamičky po materskej dovolenke, alebo kandidátov hľadajúcich flexibilitu.
Výkon práce je buď z Bratislavy, kde sa nachádza administratívne centrum nášho klienta, alebo z domu - z akejkoľvek lokality v SR.

Staňte sa súčasťou tímu, ktorý podporuje zákazníkov nášho klienta a využívajte nemecký jazyk na každodennej báze.

Náplň práce:
• emailová a telefonická komunikácia s klientmi (riešenie ich problémov - POZOR - nejedná sa o aktívny predaj),
• zodpovednosť za spokojnosť klientov spoločnosti,
• pomoc klientom pri zadávaní ich objednávok v systéme,
• riešenie reklamácií a nezrovnalostí v objednávkovom procese,
• práca s internou databázou spoločnosti (starostlivosť o aktualizáciu údajov),
• spolupráca s kolegami pri riešení zložitejších prípadov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Spoločnosť ponúka rôzne finančné a nefinančné benefity:
- stravné lístky
- možnosť kariérneho rastu
- školenia a ďalšie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Náš klient je celosvetovo pôsobiaca spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vhodný uchádzač by mal mať:
• aktívnu znalosť nemeckého jazyka (komunikácia s nemeckými klientmi),
• komunikatívnu úroveň anglického jazyka (úroveň B2),
• chuť pracovať v oblasti podpory zákazníkov.

Okrem toho táto pozícia vyžaduje:
• orientáciu na zákazníka,
• prácu s počítačom (aspoň základnú znalosť MS Office),
• dobré komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie,
• absolvovanie úvodného 1-mesačného školenia (40 hod./týždeň) v Bratislave, počas ktorého máte zabezpečené ubytovanie plne hradené zamestnávateľom,
• zabezpečenie internetového a telefonického pripojenia (iba ak sa jedná o prácu z domu).

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2636290  Posting date: 14.12.2016