We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Back Office Specialist
Across Private Investments
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac
1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s finančnými inštitúciami (napr. obchodníkmi s cennými papiermi, brokermi, bankami, s centrálnymi depozitármi, s burzou cenných papierov a pod.),
- prevádzka všetkých elektronických systémov používaných v spoločnosti, vrátane vývoja a správy informačných systémov,
- prijímanie výpisov z informačného systému a identifikácia peňažných prostriedkov na zbernom účte,
- spracovanie a kontrola formulárov,
- archivácia zmlúv a pokynov všetkých klientov,
- párovanie pokynov a platieb,
- spracovanie transakcií klientov,
- zasielanie peňažných prostriedkov klientov z redemácií,
- zadávanie pokynov na vysporiadanie transakcií,
- menové konverzie,
- generovanie a tlač zmenových a stavových výpisov,
- riešenie o nespracovaných (chybných) platieb a pokynov,
- plnenie oznamovacích a informačných povinností voči regulátorom podľa zákonných požiadaviek,
- pripravuje návrhy vnútorných predpisov a informačných materiálov týkajúcich sa oddelenia, informačných systémov a zabezpečuje príslušnú dokumentáciu,
- zabezpečovanie registratúry v rámci svojej pôsobnosti.
- prevádzka všetkých elektronických systémov používaných v spoločnosti, vrátane vývoja a správy informačných systémov,
- prijímanie výpisov z informačného systému a identifikácia peňažných prostriedkov na zbernom účte,
- spracovanie a kontrola formulárov,
- archivácia zmlúv a pokynov všetkých klientov,
- párovanie pokynov a platieb,
- spracovanie transakcií klientov,
- zasielanie peňažných prostriedkov klientov z redemácií,
- zadávanie pokynov na vysporiadanie transakcií,
- menové konverzie,
- generovanie a tlač zmenových a stavových výpisov,
- riešenie o nespracovaných (chybných) platieb a pokynov,
- plnenie oznamovacích a informačných povinností voči regulátorom podľa zákonných požiadaviek,
- pripravuje návrhy vnútorných predpisov a informačných materiálov týkajúcich sa oddelenia, informačných systémov a zabezpečuje príslušnú dokumentáciu,
- zabezpečovanie registratúry v rámci svojej pôsobnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej a inovatívnej finančnej inštitúcii
Možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
Flexibilný pracovný čas
Dni pracovného voľna naviac
Zvýhodnené služby a produkty v rámci spoločnosti
Firemné akcie pre zamestnancov
Bonusová schéma
Možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
Flexibilný pracovný čas
Dni pracovného voľna naviac
Zvýhodnené služby a produkty v rámci spoločnosti
Firemné akcie pre zamestnancov
Bonusová schéma
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o účasť na výberovom konaní na túto pracovnú pozíciu, zašlite Váš štruktúrovaný profesný životopis na uvedené kontaktné údaje spoločnosti. V životopise prosím uveďte súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Písomne odpovedáme len záujemcom pozvaným na vstupný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Financie, bankovníctvo a investovanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Dôraz na detaily - Pokročilý
Dôraz na detaily - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Analytické myslenie, zodpovednosť, samostatnosť
Zmysel pre detail, vytrvalosť, starostlivosť
Komunikačné zručnosti, schopnosť tímovej spolupráce a pro-aktivita
Zmysel pre detail, vytrvalosť, starostlivosť
Komunikačné zručnosti, schopnosť tímovej spolupráce a pro-aktivita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Across Private Investments, o.c.p., a.s. je súčasťou skupiny Across, ktorá pôsobí na slovenskom trhu od roku 2002. Pracujeme pod dohľadom NBS a špecializujeme sa na dlhodobé a efektívne zhodnocovanie majetku úspešných ľudí. V oblasti privátnej správy aktív sme na Slovensku lídrom, v súčasnosti spravujeme aktíva vo výške takmer 400 miliónov euro a naše služby využíva viac ako 1300 privátnych klientov.
Ako finančný investor pôsobí skupina Across aj v ďalších oblastiach, napríklad v hotelierstve, realitách, zdravotníctve a vo viacerých významných private equity projektoch.
Ako finančný investor pôsobí skupina Across aj v ďalších oblastiach, napríklad v hotelierstve, realitách, zdravotníctve a vo viacerých významných private equity projektoch.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3996135
Posting date: 15.6.2022
2022-06-15
location: Bratislava Position: Back office špecialista Company: Across Private Investments
Basic salary component (gross): 1 500 EUR/mesiac