We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Podpora zákazníkov (konzultant) a IT technik
Abiset s.r.o.
Miesto práce
Malacky
Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2018
01.07.2018
Mzdové podmienky (brutto)
950 EUR/mesiac, plus individuálne odmeny za prácu konzultanta a tvorbu návodov, prípadne činnosti nad rámec základnej náplne práce
950 EUR/mesiac, plus individuálne odmeny za prácu konzultanta a tvorbu návodov, prípadne činnosti nad rámec základnej náplne práce
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovná doba: 8:00 - 16:00, len cez pracovné dni
Práca pozostáva z dvoch základných činností:
• (90% času) Podpora zákazníkov (na softvérové produkty iKelp POS Mobile a iKelp Pokladňa, SK/CZ)
• (10% času) Administratíva (súvisiaca s chodom spoločnosti a podporou zákazníkov)
Podpora zákazníkov:
Zákazníci, ktorí používajú naše softvérové riešenia občas potrebujú pomoc. Tá môže byť administratívneho charakteru (potrebujú zaslať licenciu, alebo stratili predfaktúru, ktorú im je potrebné zaslať), konzultačného charakteru (nevedia na užívateľskej úrovni vykonať nejaký úkon v aplikácii) alebo technického charakteru (nahlásenie poruchy alebo chyby v aplikácii, problém s počítačom alebo počítačovou sieťou).
So zákazníkmi pracovník podpory komunikuje prostredníctvom telefónu, emailom a v prípade potreby môže zákazníkov navigovať prostredníctvom vzdialeného prístupu priamo na ich počítači. Pracovník podpory zákazníkov sa musí naučiť aplikácie iKelp POS Mobile a iKelp Pokladňa na užívateľskej úrovni. Dotazy technickej poruchy alebo chyby aplikácie iba zaznamená a tie následne spracováva technik alebo programátor. Od konzultanta sa očakáva základná znalosť IT, nie hĺbková.
Komunikácia so zákazníkmi je v slovenskom jazyku, vo výnimočných prípadoch v českom jazyku. Znalosť iných cudzích jazykov nie je vyžadovaná, avšak do budúcna je vítaná znalosť nemčiny a angličtiny (kvôli možnému kariérnemu postupu, keď budeme expandovať na nemecký a rakúsky trh).
Pracovné nástroje, ktoré poskytne zamestnávateľ: Počítač alebo notebook, telefón alebo mobil a pracovisko. V rámci pracovného prostredia sa pracuje s aplikáciou iKelp Pokladňa a webovým portálom www.ikelp.com a so štandardnými Office aplikáciami Word, Excel, Outlook. Nie sú vyžadované žiadne nadštandardné IT technické vedomosti, avšak ich znalosť je vítaná aspoň na základnej úrovni. Občas je potrebné aktualizovať alebo vytvoriť návod v redakčnom systéme na webe.
Administratíva:
Jedná sa o pracovné činnosti súvisiace s podporou zákazníkov, zaevidovanie otvoreného prípadu, sledovanie otvorených prípadov, atď. Ďalej sa jedná o agendu fakturácií a licencií zákazníkov a občasné doplnkové úlohy, ktoré súvisia s chodom spoločnosti.
Práca pozostáva z dvoch základných činností:
• (90% času) Podpora zákazníkov (na softvérové produkty iKelp POS Mobile a iKelp Pokladňa, SK/CZ)
• (10% času) Administratíva (súvisiaca s chodom spoločnosti a podporou zákazníkov)
Podpora zákazníkov:
Zákazníci, ktorí používajú naše softvérové riešenia občas potrebujú pomoc. Tá môže byť administratívneho charakteru (potrebujú zaslať licenciu, alebo stratili predfaktúru, ktorú im je potrebné zaslať), konzultačného charakteru (nevedia na užívateľskej úrovni vykonať nejaký úkon v aplikácii) alebo technického charakteru (nahlásenie poruchy alebo chyby v aplikácii, problém s počítačom alebo počítačovou sieťou).
So zákazníkmi pracovník podpory komunikuje prostredníctvom telefónu, emailom a v prípade potreby môže zákazníkov navigovať prostredníctvom vzdialeného prístupu priamo na ich počítači. Pracovník podpory zákazníkov sa musí naučiť aplikácie iKelp POS Mobile a iKelp Pokladňa na užívateľskej úrovni. Dotazy technickej poruchy alebo chyby aplikácie iba zaznamená a tie následne spracováva technik alebo programátor. Od konzultanta sa očakáva základná znalosť IT, nie hĺbková.
Komunikácia so zákazníkmi je v slovenskom jazyku, vo výnimočných prípadoch v českom jazyku. Znalosť iných cudzích jazykov nie je vyžadovaná, avšak do budúcna je vítaná znalosť nemčiny a angličtiny (kvôli možnému kariérnemu postupu, keď budeme expandovať na nemecký a rakúsky trh).
Pracovné nástroje, ktoré poskytne zamestnávateľ: Počítač alebo notebook, telefón alebo mobil a pracovisko. V rámci pracovného prostredia sa pracuje s aplikáciou iKelp Pokladňa a webovým portálom www.ikelp.com a so štandardnými Office aplikáciami Word, Excel, Outlook. Nie sú vyžadované žiadne nadštandardné IT technické vedomosti, avšak ich znalosť je vítaná aspoň na základnej úrovni. Občas je potrebné aktualizovať alebo vytvoriť návod v redakčnom systéme na webe.
Administratíva:
Jedná sa o pracovné činnosti súvisiace s podporou zákazníkov, zaevidovanie otvoreného prípadu, sledovanie otvorených prípadov, atď. Ďalej sa jedná o agendu fakturácií a licencií zákazníkov a občasné doplnkové úlohy, ktoré súvisia s chodom spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Časom možnosť kombinovať prácu z domu (homeoffice) s prácou v kancelárii.
- Možnosti kariérneho rastu:
Spoločnosť Abiset s.r.o. je výrobca softvéru pôsobiaci vo viacerých štátoch EÚ, kde postupne expanduje. V rámci spoločnosti sú vykonávané tieto činnosti:
• Vývoj softvéru
• Správa webu
• Marketing
• Obchodná činnosť – manažovanie obchodných prípadov a partnerov
• Partnerský program – manažovanie a obchodno-technická podpora partnerov (v SR máme cca 200 spolupracujúcich firiem a v ČR cca 50 servisných partnerov)
• Konzultantská činnosť
• Technická a zákaznícka podpora
Po zvládnutí základných očakávaných činností sa uchádzač môže angažovať aj v ďalších činnostiach v našej spoločnosti. Očakávame, že úvodné zapracovanie bude trvať 2-3 mesiace a plné zapracovanie cca 1 rok.
- Lepšie platové podmienky:
Nástupný plat bude vecou dohody avšak túto pozíciu sme ohodnotili na cca 800 EUR v čistom mesačne. Po zapracovaní a zvládnutí všetkých činností zákazníckej podpory a agendy je možné sa posunúť na úroveň 1000 EUR v čistom mesačne. V prípade budúceho kariérneho rastu je možné počítať s platovým ohodnotením aj 1500 až 2000 EUR mesačne. To je však výrazne závislé akým prínosom bude zamestnanec pre spoločnosť, viď časť „možnosti kariérneho rastu“.
- Práca v priateľskom kolektíve, takmer rodinného charakteru.
- Možnosti kariérneho rastu:
Spoločnosť Abiset s.r.o. je výrobca softvéru pôsobiaci vo viacerých štátoch EÚ, kde postupne expanduje. V rámci spoločnosti sú vykonávané tieto činnosti:
• Vývoj softvéru
• Správa webu
• Marketing
• Obchodná činnosť – manažovanie obchodných prípadov a partnerov
• Partnerský program – manažovanie a obchodno-technická podpora partnerov (v SR máme cca 200 spolupracujúcich firiem a v ČR cca 50 servisných partnerov)
• Konzultantská činnosť
• Technická a zákaznícka podpora
Po zvládnutí základných očakávaných činností sa uchádzač môže angažovať aj v ďalších činnostiach v našej spoločnosti. Očakávame, že úvodné zapracovanie bude trvať 2-3 mesiace a plné zapracovanie cca 1 rok.
- Lepšie platové podmienky:
Nástupný plat bude vecou dohody avšak túto pozíciu sme ohodnotili na cca 800 EUR v čistom mesačne. Po zapracovaní a zvládnutí všetkých činností zákazníckej podpory a agendy je možné sa posunúť na úroveň 1000 EUR v čistom mesačne. V prípade budúceho kariérneho rastu je možné počítať s platovým ohodnotením aj 1500 až 2000 EUR mesačne. To je však výrazne závislé akým prínosom bude zamestnanec pre spoločnosť, viď časť „možnosti kariérneho rastu“.
- Práca v priateľskom kolektíve, takmer rodinného charakteru.
Informácie o výberovom konaní
Ideálni sú uchádzači priamo z Malaciek alebo blízkeho okolia.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Windows - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Schopnosť aktívne sa učiť, aj samostatne. Schopnosť aktívne sa postaviť k riešeniu problémov zákazníka. Ideálna je lepšia znalosť práce na počítači aj smartfónoch.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Abiset s.r.o. je na trhu 12 rokov, aktuálne máme cca 2000 zákazníkov v ČR a SR, dva primárne softvérové produkty a 3 sekundárne softvérové produkty. Obchodnú a technickú činnosť pre nás zabezpečuje sieť cca 250 iKelp Partnerov. Nám tak zostáva priestor sa plne sústrediť na vývoj, propagáciu a podporu.
Pracujeme v priateľskej, takmer rodinnej atmosfére. Chceme v tíme len ľudí, ktorí toto zdravé pracovné prostredie podporujú a dáva im zmysel to, čo pre spoločnosť (ľudí) robíme.
Viac na www.ikelp.com.
Pracujeme v priateľskej, takmer rodinnej atmosfére. Chceme v tíme len ľudí, ktorí toto zdravé pracovné prostredie podporujú a dáva im zmysel to, čo pre spoločnosť (ľudí) robíme.
Viac na www.ikelp.com.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3420389
Posting date: 14.6.2018
2018-06-14
location: Malacky Position: Helpdesk operátor, Servisný technik, Špecialista podpory zákazníkov Company: Abiset s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 950 EUR/mesiac, plus individuálne odmeny za prácu konzultanta a tvorbu návodov, prípadne činnosti nad rámec základnej náplne práce