Apply without a CV
We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office Manager
5 Star Offices s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacodmeny podľa hospodárskeho výsledku spoločnosti
1 100 EUR/mesiacodmeny podľa hospodárskeho výsledku spoločnosti
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Riadenie a dohľad nad denným chodom recepcií centier 5 Star Offices
• Rozvoj, motivácia, tréning, usmernenie a leadership recepčných, riešenie HR záležitostí
• Zastupovanie CSR na recepcii
• Kontrola dodržiavania interných procesov, dohľad nad etiketou
• Aktualizácia manuálov a všetkých interných dokumentov
• Budovanie vzťahov s klientmi a dodávateľmi
• Poskytovanie spätnej väzby o požiadavkách, sťažnostiach, pripomienkach klientov
• Facility management
• Komunikácia s dodávateľmi materiálu a služieb na úrovni account managerov
• Aktívna práca v interných systémoch spoločnosti
• Zodpovednosť za správnosť mesačných vyúčtovaní a fakturáciu
• Správa pohľadávok – odosielanie upomienok, telefonické a písomné kontaktovanie klientov
• Dohľad nad move-in / move-out procesom
• Aktívna marketingová podpora + participácia na správe sociálnych sietí + newsletter
• Podpora GM a zastupovanie
• Akékoľvek iné požiadavky a povinnosti, ktoré vyplynú z potrieb chodu spoločnosti
• Rozvoj, motivácia, tréning, usmernenie a leadership recepčných, riešenie HR záležitostí
• Zastupovanie CSR na recepcii
• Kontrola dodržiavania interných procesov, dohľad nad etiketou
• Aktualizácia manuálov a všetkých interných dokumentov
• Budovanie vzťahov s klientmi a dodávateľmi
• Poskytovanie spätnej väzby o požiadavkách, sťažnostiach, pripomienkach klientov
• Facility management
• Komunikácia s dodávateľmi materiálu a služieb na úrovni account managerov
• Aktívna práca v interných systémoch spoločnosti
• Zodpovednosť za správnosť mesačných vyúčtovaní a fakturáciu
• Správa pohľadávok – odosielanie upomienok, telefonické a písomné kontaktovanie klientov
• Dohľad nad move-in / move-out procesom
• Aktívna marketingová podpora + participácia na správe sociálnych sietí + newsletter
• Podpora GM a zastupovanie
• Akékoľvek iné požiadavky a povinnosti, ktoré vyplynú z potrieb chodu spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v príjemnom business prostredí v lukratívnych administratívnych priestoroch
• Práca s prestížnou business klientelou
• K dispozícii šatňa aj bicyklové stojisko
• Účasť na firemných akciách
• Zabezpečený pitný režim
• Práca s prestížnou business klientelou
• K dispozícii šatňa aj bicyklové stojisko
• Účasť na firemných akciách
• Zabezpečený pitný režim
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme šikovnú kolegyňu, ktorá má skúsenosti s vedením malého tímu a vyhľadáva rôznorodosť pracovných úloh.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Administratívny pracovník, referent
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pracovná pozícia vyžaduje flexibilitu, vysoké pracovné nasadenie, skúsenosti s klientskym servisom a administratívou. Uchádzač musí mať profesionálne vystupovanie, prirodzený talent leadra a motivátora. Podmienkou je aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
5 Star Offices s.r.o. je spoločnosť, ktorá sa zaoberá prenájmom zariadených kancelárskych priestorov so službami, prenájmom zasadacích a konferenčných miestností a poskytovaní služieb virtuálnych kancelárii. Naše priestory sa nachádza v administratívnej budove Central 1 v komplexe Eurovea a v budove CA v komplexe Zuckermandel.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3305118
Posting date: 20.7.2021
2021-07-20
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Office manager Company: 5 Star Offices s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac