Špecialista klientskeho oddelenia

4Life Direct Insurance Services s.r.o.

Miesto práce
Štetinova 4, 811 06 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavnou zodpovednosťou a náplňou práce bude:
* Telefonická komunikácia s klientmi a zodpovedanie telefonických a písomných dotazov
* Podpora klientov pri riešení ich požiadaviek - kontrola platieb, vybavovanie sťažností, reklamácií a iných požiadaviek zo strany klientov
* Realizácia odchádzajúcich hovorov - poznať potreby klientov, navrhovať optimálne riešenia k ich spokojnosti
* Zodpovednosť za e-mailovú komunikáciu s klientmi
* Evidencia komunikácie a požiadaviek klientov v internom systéme spoločnosti
* Dodržiavanie štandardov telefonickej komunikácie a kvality poskytovaných služieb v súlade s internými predpismi
* Zodpovedanie za správnosť a úplnosť poskytovaných informácií
* Prijímanie a kontrola dokumentácie


Miesto výkonu práce: BRATISLAVA (CENTRUM MESTA)
Termín nástupu: NOVEMBER 2017

Ďakujeme Vám za záujem pracovať v našej spoločnosti. Vážime si Vašu dôveru a záujem.
Každý životopis starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné pozvať na pracovný pohovor každého uchádzača. Dovoľujem si Vás informovať, že kvôli dohodnutiu pracovného pohovoru budeme kontaktovať iba kandidátov spĺňajúcich požadované kritéria.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Zamestnanecké výhody, benefity

* 2x PLATENÉ VOĽNO (Sick day)
* 5 DNÍ dovolenky navyše
* OCENENIE najlepších zamestnancov každý mesiac - hlavnou výhrou je výlet do Južnej Afriky
* voliteľné poistenie pre zamestnancov zdarma
* FIREMNÉ AKCIE (vianočný večierok, ai.)
* pracovnú zmluvu na dobu NEURČITÚ
* certifikát z NBS (Poistenie alebo zaistenie)
* hodiny ANGLICKÉHO JAZYKA v rámci spoločnosti
* prácu v dynamickej a rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti
* prácu v priateľskom kolektíve
* pravidelné ovocné dni s rôznym druhom ovocia
* zabezpečený pitný režim, káva

Bližšie informácie o nás sa môžete dozvedieť aj na našej facebook stránke: 4Life Direct kariéra .sk

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Radi pomáhate klientom pri riešení ich požiadaviek, máme prácu práve pre Vás.

Práve teraz hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu špecialista klientskeho oddelenia.

Osobnostné predpoklady:
* prax v oblasti poisťovníctva, klientskeho centra alebo prácou v call centre
* výborné komunikačné zručnosti, schopnosť efektívnej telefonickej komunikácie
* zodpovednosť, flexibilita, asertívne správanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť 4Life Direct pôsobí na globálnom trhu viac ako 25 rokov, pričom sa spoločnosť do európskych krajín etablovala v roku 2009. V súčasnosti 4Life Direct prevádzkuje svoje pobočky v rámci Európy v Poľsku, Maďarsku, Česku, Slovensku a vo Veľkej Británii.
Staňte sa súčasťou mladej spoločnosti, ktorá sa zameriava na inovatívne produkty v oblasti poisťovníctva, uvádza na trh širokú škálu finančných produktov, vďaka čomu sa stáva novátorom v tomto segmente, vrátane slovenského trhu.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov