We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Personalista / Mzdový účtovník/ Recruiter
3 Energy, s.r.o.
Miesto práce
Krásno nad Kysucou
Krásno nad Kysucou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacv závislosti od skúseností kandidáta (+ variabilná zložka závislá od výkonu)
1 000 EUR/mesiacv závislosti od skúseností kandidáta (+ variabilná zložka závislá od výkonu)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zabezpečenie chodu oddelenia ľudských zdrojov.
- Vedenie a spracovanie dochádzky zamestnancov, mzdových listov, ELDP.
- Evidencia a spracovanie zrážok zo mzdy (stravné lístky,zálohy na mzdy,bezúročné pôžičky,vyúčtovania,exekúcie...).
- Komunikácia a príprava podkladov pre sociálnu poisťovňu, zdravotnú poisťovňu, DDP a ďalšie úrady vyplývajúce z legislatívnych požiadaviek.
- Príprava účtovných a štatistických výkazov, účtovných uzávierok a daňových priznaní.
- Účtovanie rôznych typov položiek (bankové položky,interné doklady atď.).
- Vyúčtovania pracovných ciest.
- Posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska.
- Komunikácia s kontrolnými, daňovými úradmi, auditormi a ostatnými inštitúciami.
- Komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce, komunikácia s príslušnými úradmi pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov.
- Tvorba a evidencia všetkých pracovno-právnych dokumentov a listín.
- Tvorba metodiky a interných smerníc za personálnu oblasť.
- Výber a zabezpečenie školení pre zamestnancov podľa aktuálnych potrieb a zabezpečenie kontinuálneho vzdelávania zamestnancov.
- Zabezpečenie pracovno právnych úkonov spojených so vznikom a zánikom pracovného pomeru.
- Príprava obsahovej stránky pracovných zmlúv.
- Objednávanie kancelárskych pomôcok, spotrebného tovaru pre jednotlivé oddelenia podľa požiadaviek.
- Organizácia náborov nových zamestnancov na základe zadaných požiadaviek za účelom obsadenia pracovnej pozície.
- Príprava, organizácia a vedenie vstupných pohovorov s kandidátmi a posudzovanie ich znalostí a schopností.
- Vedenie a aktualizácia internej databázy kandidátov.
- Vedenie a spracovanie dochádzky zamestnancov, mzdových listov, ELDP.
- Evidencia a spracovanie zrážok zo mzdy (stravné lístky,zálohy na mzdy,bezúročné pôžičky,vyúčtovania,exekúcie...).
- Komunikácia a príprava podkladov pre sociálnu poisťovňu, zdravotnú poisťovňu, DDP a ďalšie úrady vyplývajúce z legislatívnych požiadaviek.
- Príprava účtovných a štatistických výkazov, účtovných uzávierok a daňových priznaní.
- Účtovanie rôznych typov položiek (bankové položky,interné doklady atď.).
- Vyúčtovania pracovných ciest.
- Posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska.
- Komunikácia s kontrolnými, daňovými úradmi, auditormi a ostatnými inštitúciami.
- Komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce, komunikácia s príslušnými úradmi pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov.
- Tvorba a evidencia všetkých pracovno-právnych dokumentov a listín.
- Tvorba metodiky a interných smerníc za personálnu oblasť.
- Výber a zabezpečenie školení pre zamestnancov podľa aktuálnych potrieb a zabezpečenie kontinuálneho vzdelávania zamestnancov.
- Zabezpečenie pracovno právnych úkonov spojených so vznikom a zánikom pracovného pomeru.
- Príprava obsahovej stránky pracovných zmlúv.
- Objednávanie kancelárskych pomôcok, spotrebného tovaru pre jednotlivé oddelenia podľa požiadaviek.
- Organizácia náborov nových zamestnancov na základe zadaných požiadaviek za účelom obsadenia pracovnej pozície.
- Príprava, organizácia a vedenie vstupných pohovorov s kandidátmi a posudzovanie ich znalostí a schopností.
- Vedenie a aktualizácia internej databázy kandidátov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Získate prácu v slovenskej spoločnosti, ktorá Vás bude skutočne baviť. Nájdete u nás väčšie výzvy, prácu na unikátnych projektoch a možnosť ďalej sa rozvíjať. Spoznáte priateľskú pracovnú atmosféru, skvelých kolegov a kvalitných manažérov.
Okrem toho u nás nájdete:
- zaujímavú prácu s možnosťou ďalšieho vzdelávania, odborného a kariérneho rastu
- špecifické kurzy a školenia
- mobilný telefón, notebook/tablet
- flexibilný pracovný čas
- individuálne ohodnotenie, mesačné prémie
- bohatý sociálny program
- príspevok na stravovanie zamestnancov
- a ďalšie
Okrem toho u nás nájdete:
- zaujímavú prácu s možnosťou ďalšieho vzdelávania, odborného a kariérneho rastu
- špecifické kurzy a školenia
- mobilný telefón, notebook/tablet
- flexibilný pracovný čas
- individuálne ohodnotenie, mesačné prémie
- bohatý sociálny program
- príspevok na stravovanie zamestnancov
- a ďalšie
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len vybratých uchádzačov spĺňajúcich uvedené kritériá.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ľudské zdroje, podniková ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
OMEGA - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
OMEGA - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti so spracovaním mzdovej a personálnej agendy,
- znalosť Zákonníka práce a s ním súvisiace právne predpisy,
- základná znalosť pracovného práva,
- skúsenosti s vedením pohovorov (výhodou),
- proaktívny prístup,
- ochota neustále sa vzdelávať.
- znalosť Zákonníka práce a s ním súvisiace právne predpisy,
- základná znalosť pracovného práva,
- skúsenosti s vedením pohovorov (výhodou),
- proaktívny prístup,
- ochota neustále sa vzdelávať.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť 3 Energy, s.r.o./ 3 Energy SK, s.r.o. pôsobí v oblasti STROJÁRSKEJ a STAVEBNEJ výroby.
Prostredníctvom našej spoločnosti a značky 3 Energy, ktorá bola založená v roku 2009, vytvárame hodnoty v pracovnej a ľudskej oblasti.
Sme stavebná spoločnosť, ktorá realizuje generálne zhotovenie stavieb ako priemyselných objektov a výrobných hál vrátane technologického vybavenia tak aj objektov pre bývanie. Máme vlastných pracovníkov a široké referencie z celého portfólia.
Okrem realizácii stavieb, je naším zameraním aj inštalácia fotovoltických elektrární a elektroinštalačné práce s bohatými skúsenosťami a riešeniami na kľúč.
Okrem stavebnej divízie máme aj strojársku výrobu zo zameraním na kovovýrobu a povrchové úpravy – prášková lakovňa, máme vlastnú zámočnícko-zváračskú dielňu, kde si vyrábame oceľové konštrukcie pre stavby s oceľovým skeletom vo vlastných výkonoch, čo nám dáva vysokú konkurenčnú výhodu pri stavbách tohto typu.
Zároveň ponúkame komplexné riešenia pre developerov. Za hlavnú výhodu spoločnosti považujeme našu odbornosť a flexibilitu.
Prostredníctvom našej spoločnosti a značky 3 Energy, ktorá bola založená v roku 2009, vytvárame hodnoty v pracovnej a ľudskej oblasti.
Sme stavebná spoločnosť, ktorá realizuje generálne zhotovenie stavieb ako priemyselných objektov a výrobných hál vrátane technologického vybavenia tak aj objektov pre bývanie. Máme vlastných pracovníkov a široké referencie z celého portfólia.
Okrem realizácii stavieb, je naším zameraním aj inštalácia fotovoltických elektrární a elektroinštalačné práce s bohatými skúsenosťami a riešeniami na kľúč.
Okrem stavebnej divízie máme aj strojársku výrobu zo zameraním na kovovýrobu a povrchové úpravy – prášková lakovňa, máme vlastnú zámočnícko-zváračskú dielňu, kde si vyrábame oceľové konštrukcie pre stavby s oceľovým skeletom vo vlastných výkonoch, čo nám dáva vysokú konkurenčnú výhodu pri stavbách tohto typu.
Zároveň ponúkame komplexné riešenia pre developerov. Za hlavnú výhodu spoločnosti považujeme našu odbornosť a flexibilitu.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3926925
Posting date: 17.7.2020
2020-07-17
location: Krásno nad Kysucou Position: Mzdový účtovník, Personalista, Personálny konzultant, Recruiter, špecialista výberov Company: 3 Energy, s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac