Agent Call Centra - český jazyk materinský

ZUNO BANK AG, pobočka zahraničnej banky - Späť na ponuku

  • Miesto práce: Bratislava, Nitra
  • Ponúkaný plat (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: čím skôr
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI

Na oddelení kontaktného centra v ZUNO banke hľadáme nového kolegu/ kolegyňu do tímu servisných agentov. Ak máš záujem byť v kontakte s našimi klientmi, rozvíjať svoje komunikačné schopnosti či znalosti v oblasti bankovníctva a "mluvíš česky" :), pokračuj v čítaní inzerátu.

V čom spočíva práca na našom call centre?
  • Ako Contact centre agent budeš denne poskytovať rady a informácie klientom Českej a Slovenskej republiky o našich bankových produktoch a službách
  • Budeš komunikovať s klientmi prostredníctvom telefónu, e-mailu alebo chatu
  • Budeš sa aktívne podieľať na zvyšovaní kvality naších služieb
  • Vzdelávanie sa v oblasti súčasných produktov, podmienok a postupov našej banky bude súčasťou Tvojho rozvoja

Iné výhody

Aké výhody na Teba čakajú?
  • Práca v super kolektíve
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Motivačné platové ohodnotenie
  • Inšpiratívne tréningy a školenia
  • Hodiny anglického jazyka priamo na pracovisku
  • Športové benefity, tématické teambuildingy, dni zdravia, ...
  • Príspevok na parkovanie
  • Referral program
  • CAFETERIA - otvorený systém benefitov
  • stolný futbal :)

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
  

Jazykové znalosti

Český jazyk - materinský jazyk a
Anglický jazyk - mierne pokročilý

Požadovaná prax

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

A čo očakávame od Teba?
  • Ak máš skúsenosť s prácou na zákazníckom centre, je to Tvojou veľkou výhodou
  • Rád/a pracuješ s ľudmi a ľudia radi pracujú s Tebou
  • Nerobí Ti problém párkrát v mesiaci (cca 3/4 krát) pracovať aj na nočnej zmene - i vtedy sme našim klientom k dispozícii
  • Máš výborný ústny a písomný prejav v českom jazyku, ktorý je Tvojím materinským jazykom
  • Si komunikatívna/y
  • Máš pozitívny vzťah k ľuďom a proklientský prístup
  • Dokážeš zvládnuť i stresové situácie s chladnou hlavou :)
...Ostatné Ťa radi naučíme

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Ťa pozícia zaujala, pošli nám prosím svoj životopis.
+ Máme pre Teba ešte jednu malú domácu úlohu --- Napíš nám v krátkosti, aké vlastnosti by podľa Teba mal mať výborný Contact centre agent, a tiež, ktoré z nich máš Ty :)
To všetko nám prosím pošli na career.sk@zuno.eu, pričom do predmetu nezabudni uviesť názov pozície.
Vopred všetkým uchádzačom za ich reakcie ďakujeme.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

9.6.2016 (ostáva ešte 13 dní)

Adresa spoločnosti

ZUNO BANK AG, pobočka zahraničnej banky
Digital Park II, Einsteinova 23
851 01 Bratislava
www.zuno.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Martina Gallovičová
E-mail: poslať životopis
Poslať spoločnosti životopis
ID: 1796972   Dátum zverejnenia: 10.5.2016