Agent Call Centra - český jazyk materinský

ZUNO BANK AG, pobočka zahraničnej banky - Späť na ponuku

  • Miesto práce: Bratislava, Nitra
  • Ponúkaný plat (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: čím skôr
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI

Na oddelení kontaktného centra v ZUNO banke hľadáme nového kolegu/ kolegyňu do tímu servisných agentov. Ak máš záujem byť v kontakte s našimi klientmi, rozvíjať svoje komunikačné schopnosti či znalosti v oblasti bankovníctva a "mluvíš česky" :), pokračuj v čítaní inzerátu.

V čom spočíva práca na našom call centre?
  • Ako Contact centre agent budeš denne poskytovať rady a informácie klientom Českej a Slovenskej republiky o našich bankových produktoch a službách
  • Budeš komunikovať s klientmi prostredníctvom telefónu, e-mailu alebo chatu
  • Budeš sa aktívne podieľať na zvyšovaní kvality naších služieb
  • Vzdelávanie sa v oblasti súčasných produktov, podmienok a postupov našej banky bude súčasťou Tvojho rozvoja

Iné výhody

Aké výhody na Teba čakajú?
  • Práca v super kolektíve
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Motivačné platové ohodnotenie
  • Inšpiratívne tréningy a školenia
  • Hodiny anglického jazyka priamo na pracovisku
  • Športové benefity, tématické teambuildingy, dni zdravia, ...
  • Príspevok na parkovanie
  • Referral program
  • CAFETERIA - otvorený systém benefitov
  • stolný futbal :)

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
  

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Požadovaná prax

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

A čo očakávame od Teba?
  • Ak máš skúsenosť s prácou na zákazníckom centre, je to Tvojou veľkou výhodou
  • Rád/a pracuješ s ľudmi a ľudia radi pracujú s Tebou
  • Nerobí Ti problém párkrát v mesiaci (cca 3/4 krát) pracovať aj na nočnej zmene - i vtedy sme našim klientom k dispozícii
  • Máš výborný ústny a písomný prejav v českom jazyku, ktorý je Tvojím materinským jazykom
  • Si komunikatívna/y
  • Máš pozitívny vzťah k ľuďom a proklientský prístup
  • Dokážeš zvládnuť i stresové situácie s chladnou hlavou :)
...Ostatné Ťa radi naučíme

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Ťa pozícia zaujala, pošli nám prosím svoj životopis.
+ Máme pre Teba ešte jednu malú domácu úlohu --- Napíš nám v krátkosti, aké vlastnosti by podľa Teba mal mať výborný Contact centre agent, a tiež, ktoré z nich máš Ty :)
To všetko nám prosím pošli na career.sk@zuno.eu, pričom do predmetu nezabudni uviesť názov pozície.
Vopred všetkým uchádzačom za ich reakcie ďakujeme.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.7.2016 (ostávajú ešte 3 dni)

Adresa spoločnosti

ZUNO BANK AG, pobočka zahraničnej banky
Digital Park II, Einsteinova 23
851 01 Bratislava
www.zuno.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Martina Gallovičová
E-mail: poslať životopis
Poslať spoločnosti životopis
ID: 1796972   Dátum zverejnenia: 11.7.2016