Reagujte bez životopisu
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista Zákazníckeho servisu
ZľavaDňa, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac(mzda závisí aj od pracovných skúseností uchádzača) a neohraničený provízny systém vyplácaný mesačne
900 EUR/mesiac(mzda závisí aj od pracovných skúseností uchádzača) a neohraničený provízny systém vyplácaný mesačne
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náš zákaznícky servis komunikuje denne so zákazníkmi a rieši podnety asi všetkého typu :)
Preto hľadáme kolegu/ kolegyňu, ktorému je blízke komunikovať, mať kompetenciu riešiť nielen reklamácie, ale aj radiť zákazníkom ohľadom pekných zážitkov.
V praxi :
• Komunikácia (čet, telefón, mail) so zákazníkmi ZľavaDňa
• Prijatie a spracovanie reklamácií zákazníkov ZľavaDňa
• Prijatie a posúdenie nároku na stornovanie
• Používanie nástrojov ako Ladesk a admin
• Občasná komunikácia v anglickom alebo poľskom jazyku / záleží od situácie a znalosti Agenta
• Komunikácia cross team s obchodným oddelením, finančným a produktovým oddelením
• Pomoc a poradenstvo zákazníkovi pri nákupe
• Vyhľadávanie a odporúčanie ponúk zo stránky zákazníkom
Preto hľadáme kolegu/ kolegyňu, ktorému je blízke komunikovať, mať kompetenciu riešiť nielen reklamácie, ale aj radiť zákazníkom ohľadom pekných zážitkov.
V praxi :
• Komunikácia (čet, telefón, mail) so zákazníkmi ZľavaDňa
• Prijatie a spracovanie reklamácií zákazníkov ZľavaDňa
• Prijatie a posúdenie nároku na stornovanie
• Používanie nástrojov ako Ladesk a admin
• Občasná komunikácia v anglickom alebo poľskom jazyku / záleží od situácie a znalosti Agenta
• Komunikácia cross team s obchodným oddelením, finančným a produktovým oddelením
• Pomoc a poradenstvo zákazníkovi pri nákupe
• Vyhľadávanie a odporúčanie ponúk zo stránky zákazníkom
Zamestnanecké výhody, benefity
Príjemný team, prostredie firmy a spoločné akcie tímu aj firmy.
Technické vybavenie
Možnosť nákupu na ZľavaDňa so zamestnaneckou zľavou
Zabezpečený free parking, prípadne možnosť chodiť na bicykli do práce/v priestoroch máme k dispozícii sprchu:)
Technické vybavenie
Možnosť nákupu na ZľavaDňa so zamestnaneckou zľavou
Zabezpečený free parking, prípadne možnosť chodiť na bicykli do práce/v priestoroch máme k dispozícii sprchu:)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
komunikácia, marketing, obchod, humanitné smery
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Poľský jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme kolegu, ktorý by mal mať:
- pozitívny prístup k zákazníkom
- schopnosť spracovať aj náročné požiadavky zákazníka
- silné komunikačné zručnosti
- predošlú skúsenosť so zákazníckym servisom alebo poskytovaním služieb len preferujeme
- schopnosť samostatne pracovať a vyhodnotiť si priority
- zmysel pre obchodnú komunikáciu
- pozitívny prístup k zákazníkom
- schopnosť spracovať aj náročné požiadavky zákazníka
- silné komunikačné zručnosti
- predošlú skúsenosť so zákazníckym servisom alebo poskytovaním služieb len preferujeme
- schopnosť samostatne pracovať a vyhodnotiť si priority
- zmysel pre obchodnú komunikáciu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Internetový portál www.zlavadna.sk Vám už od roku 2010 prináša nové zážitky a pozýva Vás užívať si oddych a relax v špičkových hoteloch na Slovensku a v okolitých krajinách. S radosťou sme tu pre Vás vždy, keď hľadáte správnu službu za férovú cenu.
V našom tíme pracuje približne 50 ľudí. Boli sme zaradení do rebríčka najrýchlejšie rastúcich technologických firiem v strednej Európe zostavovaný medzinárodnou spoločnosťou Deloitte. V roku 2014 získal portál ZľavaDňa Cenu ministra hospodárstva SR za "najinšpiratívnejší podnikateľský príbeh" a ocenenie Slovak Superbrands 2016 až 2020.
Spája nás radosť z obchodovania, ale aj spoločné zážitky. A radi vidíme, ako naša práca môže priniesť ľuďom radosť.
V našom tíme pracuje približne 50 ľudí. Boli sme zaradení do rebríčka najrýchlejšie rastúcich technologických firiem v strednej Európe zostavovaný medzinárodnou spoločnosťou Deloitte. V roku 2014 získal portál ZľavaDňa Cenu ministra hospodárstva SR za "najinšpiratívnejší podnikateľský príbeh" a ocenenie Slovak Superbrands 2016 až 2020.
Spája nás radosť z obchodovania, ale aj spoločné zážitky. A radi vidíme, ako naša práca môže priniesť ľuďom radosť.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3143776
Dátum zverejnenia: 21.1.2020
2020-01-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér reklamačného oddelenia, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: ZľavaDňa, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac