Medior/Senior SAP consultant
Zatopek Consulting, a. s.
Miesto práce
Digital Park I, Petržalka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Digital Park I, Petržalka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 100 EUR/mesiacFinálna mzda závisí od seniority kandidáta.
Od 2 100 EUR/mesiacFinálna mzda závisí od seniority kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
K spolupráci na rozvoji nášho produktu vyvýjaného na báze SAP pozývame skúsenejšieho konzultanta, ktorý sa bude venovať nasledovným činnostiam:
• komunikácia so zákazníkom
• analýza východiskového stavu a potrieb klientov
• príprava funkčnej špecifikácie a vstupy do technickej špecifikácie
• spolupráca s programátormi a testermi počas realizácie projektu
• príprava projektovej a analytickej dokumentácie
• realizácia školení
• komunikácia so zákazníkom
• analýza východiskového stavu a potrieb klientov
• príprava funkčnej špecifikácie a vstupy do technickej špecifikácie
• spolupráca s programátormi a testermi počas realizácie projektu
• príprava projektovej a analytickej dokumentácie
• realizácia školení
Zamestnanecké výhody, benefity
Podporujeme work - life balance a preto:
• máš u nás flexibilný pracovný čas a 5 dní voľna navyše
• nerátame dochádzku na "minúty", pretože sme tím zameraný na dobrý výsledok práce a nie na sledovanie hodín strávených v práci
• prispejeme aj nadštandardnou zdravotnou starostlivosťou, jogou, kvalitným pitným režimom a officom, ktorý zasýti telo i ducha.
Myslíme na budúcnosť a preto:
• ti prispejeme do DDS, prípadne inej formy dôchodkového sporenia
• Ti zabezpečíme jazykové vzdelávanie v angličtine a nemčine
• tvoj nadštandardný výkon bude odmenený performance a Hiring bonusom
• svoje benefity si vyberáš podľa vlastnej preferencie prostredníctvom Benefit Plus appky.
Veríme, že nie len práca, ale aj spoločné zážitky a aktivity nás spájajú, a preto organizujeme:
• firemné teambuildingy v zaujímavých destináciách – spolu lyžujeme na horách alebo ležíme na pláži
• spoločné akcie a stretnutia sa na rôznych podujatiach
• pomáhame tým, ktorí pomoc potrebujú
• máš u nás flexibilný pracovný čas a 5 dní voľna navyše
• nerátame dochádzku na "minúty", pretože sme tím zameraný na dobrý výsledok práce a nie na sledovanie hodín strávených v práci
• prispejeme aj nadštandardnou zdravotnou starostlivosťou, jogou, kvalitným pitným režimom a officom, ktorý zasýti telo i ducha.
Myslíme na budúcnosť a preto:
• ti prispejeme do DDS, prípadne inej formy dôchodkového sporenia
• Ti zabezpečíme jazykové vzdelávanie v angličtine a nemčine
• tvoj nadštandardný výkon bude odmenený performance a Hiring bonusom
• svoje benefity si vyberáš podľa vlastnej preferencie prostredníctvom Benefit Plus appky.
Veríme, že nie len práca, ale aj spoločné zážitky a aktivity nás spájajú, a preto organizujeme:
• firemné teambuildingy v zaujímavých destináciách – spolu lyžujeme na horách alebo ležíme na pláži
• spoločné akcie a stretnutia sa na rôznych podujatiach
• pomáhame tým, ktorí pomoc potrebujú
Informácie o výberovom konaní
Ak Ťa zaujala naša pracovná ponuka pošli nám svoj životopis prostredníctvom Profesia.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Informačné technológie, Financie, Bankovníctvo, Ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Prax na pozícii/v oblasti
min. 3 roky skúseností na podobnej pozícii
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Odborné požiadavky:
• skúsenosť s niektorým SAP systémom: FICO, CRM, ERP – SD, CS, WF, SAP Business one, SAP Ariba
• skúsenosť s jeho implementáciou alebo podporou prípadne skúsenosť s údržbou z pohľadu kľúčového užívateľa
• znalosť popisu funkčných požiadaviek
Osobnostné predpoklady:
• schopnosť komunikovať IT procesy jazykom bežného užívateľa
• pochopenie a popis business procesu
• skúsenosť s niektorým SAP systémom: FICO, CRM, ERP – SD, CS, WF, SAP Business one, SAP Ariba
• skúsenosť s jeho implementáciou alebo podporou prípadne skúsenosť s údržbou z pohľadu kľúčového užívateľa
• znalosť popisu funkčných požiadaviek
Osobnostné predpoklady:
• schopnosť komunikovať IT procesy jazykom bežného užívateľa
• pochopenie a popis business procesu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. bola založená v roku 2007 s cieľom profilovať sa ako dlhodobý a stabilný partner organizácií podnikajúcich v sektore finančných služieb. Vzhľadom na vývoj trhu a pozitívne ohlasy postupne rozširuje svoj záber aj na ostatné sektory.
Ťažiskom aktivít spoločnosti je poradenstvo v oblasti využitia informačných systémov SAP ako podporného nástroja podnikania.
Spoločnosť sa zameriava najmä na:
• Vlastné riešenie implementácie modulu Treasury so štandardizovanými rozšíreniami pre podielové, penzijné a dôchodkové fondy
• Implementácie štandardných riešení na báze SAP v oblastiach:
• Treasury and Risk Management
• Exposure Management, Commodity Management
• Cash and Liquidity Management
• Vývoj riešení pre správu finančných umiestnení
• Analýzu a optimalizáciu aplikačnej architektúry
• Servis a rozvoj existujúcich riešení
Najvýznamnejšími klientami spoločnosti sú:
• Veľké finančné inštitúcie v SR aj ČR (napr. dôchodcovské správcovské spoločnosti, finančné spoločnosti zaoberajúce sa asset managementom, investičné spoločnosti, poisťovne, atď...)
• Spoločnosti pôsobiace v priemysle v SR, ČR, krajinách EU a Spojených arabských emirátoch
Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. v súčasnosti zamestnáva viac ako 50 zamestnancov.
Ťažiskom aktivít spoločnosti je poradenstvo v oblasti využitia informačných systémov SAP ako podporného nástroja podnikania.
Spoločnosť sa zameriava najmä na:
• Vlastné riešenie implementácie modulu Treasury so štandardizovanými rozšíreniami pre podielové, penzijné a dôchodkové fondy
• Implementácie štandardných riešení na báze SAP v oblastiach:
• Treasury and Risk Management
• Exposure Management, Commodity Management
• Cash and Liquidity Management
• Vývoj riešení pre správu finančných umiestnení
• Analýzu a optimalizáciu aplikačnej architektúry
• Servis a rozvoj existujúcich riešení
Najvýznamnejšími klientami spoločnosti sú:
• Veľké finančné inštitúcie v SR aj ČR (napr. dôchodcovské správcovské spoločnosti, finančné spoločnosti zaoberajúce sa asset managementom, investičné spoločnosti, poisťovne, atď...)
• Spoločnosti pôsobiace v priemysle v SR, ČR, krajinách EU a Spojených arabských emirátoch
Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. v súčasnosti zamestnáva viac ako 50 zamestnancov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4818769
Dátum zverejnenia: 29.4.2024
2024-04-29
lokalita: Bratislava Pozícia: IT konzultant, Konzultant Spoločnosť: Zatopek Consulting, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 100 EUR/mesiac