First Line Support

Zatopek Consulting, a. s.

Miesto práce
Digital Park I, Petržalka
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
8 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme na dlhodobú spoluprácu novú kolegyňu/kolegu na pozíciu First Line Support. Ak máš skúsenosti s JIRA (nie je podmienkou) alebo iného tiketovacieho systému a láka Ťa prostredie IT sektora, pošli nám svoj životopis.

NÁPLŇ PRÁCE:
Tvojou náplňou práce bude:
  • analýza požiadaviek zákazníka a ich pridelenie konkrétnym funkčným tímom a konzultantom
  • aktívna kooperácia s konzultantmi
  • byť prvým kontaktom pre klienta
  • práca s ticketami, sledovanie SLA, denné review ticketov

POŽIADAVKY:
  • zodpovednosť, detailnosť
  • samostatnosť
  • komunikačné schopnosti

VEĽKÁ VÝHODA:
  • skúsenosti s JIRA

U NÁS BUDEŠ:
• medzi kolegami, ktorí sa radi učia a tiež zdieľajú naučené
• najbližší kolegovia ale aj manažment ti bude dôverovať, že budeš chopný samostatne prejsť základnými školeniami a dokumentáciou
• tvoja iniciatíva, samostatnosť , kreativita, netradičné nápady a schopnosť učiť sa nové veci budú mať priamy vplyv na tvoju ďalšiu kariérnu cestu.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ty sám udávaš svojmu rozvoju tempo a smer, my ťa podporíme:
  • vzdelávaním
  • otvorenou spätnou väzbou

Veríme, že nie len práca ale aj spoločné zážitky a nebusinessové projekty/aktivity nás spájajú a tak organizujeme:
  • firemné teambuildingy v zaujímavých destináciách – spolu lyžujeme na horách alebo ležíme na pláži
  • stretávame sa na spoločných podujatiach
  • pomáhame tým, ktorí pomoc potrebujú

Informácie o výberovom konaní

Ak ťa zaujala naša pracovná ponuka pošli nám svoj životopis. Tešíme sa naň. Budeme radi, ak pripojíš aj motivačný list. Každý životopis dôkladne a starostlivo posúdime. Budeme kontaktovať uchádzačov, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Vzdelanie v odbore

IT, financie, bankovníctvo, ekonómia, príp. iné

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

back office, administratíva

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • nutnosť pracovať min. 15 hodín za týždeň
  • práca v stanovené/dohodnuté dni
  • pozícia vhodná pre študentov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. bola založená v roku 2007 s cieľom profilovať sa ako dlhodobý a stabilný partner organizácií podnikajúcich v sektore finančných služieb. Vzhľadom na vývoj trhu a pozitívne ohlasy postupne rozširuje svoj záber aj na ostatné sektory.
Ťažiskom aktivít spoločnosti je poradenstvo v oblasti využitia informačných systémov SAP ako podporného nástroja podnikania.

Spoločnosť sa zameriava najmä na:
• Vlastné riešenie implementácie modulu Treasury so štandardizovanými rozšíreniami pre podielové, penzijné a dôchodkové fondy
• Implementácie štandardných riešení na báze SAP v oblastiach:
• Treasury and Risk Management
• Exposure Management, Commodity Management
• Cash and Liquidity Management
• Vývoj riešení pre správu finančných umiestnení
• Analýzu a optimalizáciu aplikačnej architektúry
• Servis a rozvoj existujúcich riešení

Najvýznamnejšími klientami spoločnosti sú:
• Veľké finančné inštitúcie v SR aj ČR (napr. dôchodcovské správcovské spoločnosti, finančné spoločnosti zaoberajúce sa asset managementom, investičné spoločnosti, poisťovne, atď...)
• Spoločnosti pôsobiace v priemysle v SR, ČR, krajinách EU a Spojených arabských emirátoch

Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. v súčasnosti zamestnáva viac ako 50 zamestnancov.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Andrea Lazorová
E-mail: poslať životopis
ID: 4799816  Dátum zverejnenia: 4.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 8 EUR/hod.