Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
First Line Support
Zatopek Consulting, a. s.
Miesto práce
Digital Park I, Petržalka
Digital Park I, Petržalka
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
8 EUR/hod.
8 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme na dlhodobú spoluprácu novú kolegyňu/kolegu na pozíciu First Line Support. Ak máš skúsenosti s JIRA (nie je podmienkou) alebo iného tiketovacieho systému a láka Ťa prostredie IT sektora, pošli nám svoj životopis.
NÁPLŇ PRÁCE:
Tvojou náplňou práce bude:
POŽIADAVKY:
VEĽKÁ VÝHODA:
U NÁS BUDEŠ:
• medzi kolegami, ktorí sa radi učia a tiež zdieľajú naučené
• najbližší kolegovia ale aj manažment ti bude dôverovať, že budeš chopný samostatne prejsť základnými školeniami a dokumentáciou
• tvoja iniciatíva, samostatnosť , kreativita, netradičné nápady a schopnosť učiť sa nové veci budú mať priamy vplyv na tvoju ďalšiu kariérnu cestu.
NÁPLŇ PRÁCE:
Tvojou náplňou práce bude:
- analýza požiadaviek zákazníka a ich pridelenie konkrétnym funkčným tímom a konzultantom
- aktívna kooperácia s konzultantmi
- byť prvým kontaktom pre klienta
- práca s ticketami, sledovanie SLA, denné review ticketov
POŽIADAVKY:
- zodpovednosť, detailnosť
- samostatnosť
- komunikačné schopnosti
VEĽKÁ VÝHODA:
- skúsenosti s JIRA
U NÁS BUDEŠ:
• medzi kolegami, ktorí sa radi učia a tiež zdieľajú naučené
• najbližší kolegovia ale aj manažment ti bude dôverovať, že budeš chopný samostatne prejsť základnými školeniami a dokumentáciou
• tvoja iniciatíva, samostatnosť , kreativita, netradičné nápady a schopnosť učiť sa nové veci budú mať priamy vplyv na tvoju ďalšiu kariérnu cestu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ty sám udávaš svojmu rozvoju tempo a smer, my ťa podporíme:
Veríme, že nie len práca ale aj spoločné zážitky a nebusinessové projekty/aktivity nás spájajú a tak organizujeme:
- vzdelávaním
- otvorenou spätnou väzbou
Veríme, že nie len práca ale aj spoločné zážitky a nebusinessové projekty/aktivity nás spájajú a tak organizujeme:
- firemné teambuildingy v zaujímavých destináciách – spolu lyžujeme na horách alebo ležíme na pláži
- stretávame sa na spoločných podujatiach
- pomáhame tým, ktorí pomoc potrebujú
Informácie o výberovom konaní
Ak ťa zaujala naša pracovná ponuka pošli nám svoj životopis. Tešíme sa naň. Budeme radi, ak pripojíš aj motivačný list. Každý životopis dôkladne a starostlivo posúdime. Budeme kontaktovať uchádzačov, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
IT, financie, bankovníctvo, ekonómia, príp. iné
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
back office, administratíva
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- nutnosť pracovať min. 15 hodín za týždeň
- práca v stanovené/dohodnuté dni
- pozícia vhodná pre študentov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. bola založená v roku 2007 s cieľom profilovať sa ako dlhodobý a stabilný partner organizácií podnikajúcich v sektore finančných služieb. Vzhľadom na vývoj trhu a pozitívne ohlasy postupne rozširuje svoj záber aj na ostatné sektory.
Ťažiskom aktivít spoločnosti je poradenstvo v oblasti využitia informačných systémov SAP ako podporného nástroja podnikania.
Spoločnosť sa zameriava najmä na:
• Vlastné riešenie implementácie modulu Treasury so štandardizovanými rozšíreniami pre podielové, penzijné a dôchodkové fondy
• Implementácie štandardných riešení na báze SAP v oblastiach:
• Treasury and Risk Management
• Exposure Management, Commodity Management
• Cash and Liquidity Management
• Vývoj riešení pre správu finančných umiestnení
• Analýzu a optimalizáciu aplikačnej architektúry
• Servis a rozvoj existujúcich riešení
Najvýznamnejšími klientami spoločnosti sú:
• Veľké finančné inštitúcie v SR aj ČR (napr. dôchodcovské správcovské spoločnosti, finančné spoločnosti zaoberajúce sa asset managementom, investičné spoločnosti, poisťovne, atď...)
• Spoločnosti pôsobiace v priemysle v SR, ČR, krajinách EU a Spojených arabských emirátoch
Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. v súčasnosti zamestnáva viac ako 50 zamestnancov.
Ťažiskom aktivít spoločnosti je poradenstvo v oblasti využitia informačných systémov SAP ako podporného nástroja podnikania.
Spoločnosť sa zameriava najmä na:
• Vlastné riešenie implementácie modulu Treasury so štandardizovanými rozšíreniami pre podielové, penzijné a dôchodkové fondy
• Implementácie štandardných riešení na báze SAP v oblastiach:
• Treasury and Risk Management
• Exposure Management, Commodity Management
• Cash and Liquidity Management
• Vývoj riešení pre správu finančných umiestnení
• Analýzu a optimalizáciu aplikačnej architektúry
• Servis a rozvoj existujúcich riešení
Najvýznamnejšími klientami spoločnosti sú:
• Veľké finančné inštitúcie v SR aj ČR (napr. dôchodcovské správcovské spoločnosti, finančné spoločnosti zaoberajúce sa asset managementom, investičné spoločnosti, poisťovne, atď...)
• Spoločnosti pôsobiace v priemysle v SR, ČR, krajinách EU a Spojených arabských emirátoch
Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. v súčasnosti zamestnáva viac ako 50 zamestnancov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4799816
Dátum zverejnenia: 4.4.2024
2024-04-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, IT/Technical Support Specialist, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Zatopek Consulting, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 8 EUR/hod.