Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník/ -čka zákazníckeho centra
Zaren s.r.o.
Miesto práce
Bisniss centrum Aquapolis, Piešťanská 3, 917 01 Trnava, okres Trnava
Bisniss centrum Aquapolis, Piešťanská 3, 917 01 Trnava, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
fix + provízny systém
fix + provízny systém
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- poskytovanie profesionálneho servisu existujúcim a potenciálnym zákazníkom spoločnosti s využitím dostupných nástrojov elektronických médií
- sledovanie a evidencia dopytu zo strany zákazníkov cez webové stránky a sociálne siete, koordinácia činností obchodu a callcentier v rámci riešenia zákazníckych požiadaviek
- informovanie klienta o postupoch v oblasti reklamácií a odstúpení od zmluvy, poradenstvo v rámci osobného predaja, preverenie a hodnotenie spokojnosti zákazníkov s poskytnutými službami spoločnosti
- poskytovanie profesionálneho telefonického servisu a poradenstva ohľadom používania produktov, aktuálne prebiehajúcich akcií, akcií a benefitov od našich partnerov a spriaznených spoločností
- aktívny kontakt existujúcich a potenciálnych zákazníkov v súvislosti s predajom spotrebného tovaru a doplnkového sortimentu, organizovanie obchodných stretnutí
- aktívny kontakt existujúcich a potenciálnych zákazníkov v rámci marketingových kampaní
- poskytovanie informácií a koordinácia činností obchodných zástupcov, evidencia nezrovnalostí medzi obchodom a callcentrami
- spracovanie zákazníckych údajov, administratívna práca, zodpovednosť za úlohy spojené so starostlivosťou o zákazníka evidencia a štatistiky požiadaviek zo strany zákazníkov, obchodu i callcentier
- poskytovanie profesionálneho servisu existujúcim a potenciálnym zákazníkom spoločnosti s využitím dostupných nástrojov elektronických médií
- sledovanie a evidencia dopytu zo strany zákazníkov cez webové stránky a sociálne siete, koordinácia činností obchodu a callcentier v rámci riešenia zákazníckych požiadaviek
- informovanie klienta o postupoch v oblasti reklamácií a odstúpení od zmluvy, poradenstvo v rámci osobného predaja, preverenie a hodnotenie spokojnosti zákazníkov s poskytnutými službami spoločnosti
- poskytovanie profesionálneho telefonického servisu a poradenstva ohľadom používania produktov, aktuálne prebiehajúcich akcií, akcií a benefitov od našich partnerov a spriaznených spoločností
- aktívny kontakt existujúcich a potenciálnych zákazníkov v súvislosti s predajom spotrebného tovaru a doplnkového sortimentu, organizovanie obchodných stretnutí
- aktívny kontakt existujúcich a potenciálnych zákazníkov v rámci marketingových kampaní
- poskytovanie informácií a koordinácia činností obchodných zástupcov, evidencia nezrovnalostí medzi obchodom a callcentrami
- spracovanie zákazníckych údajov, administratívna práca, zodpovednosť za úlohy spojené so starostlivosťou o zákazníka evidencia a štatistiky požiadaviek zo strany zákazníkov, obchodu i callcentier
Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemný kolektív v príjemnom a modernom prostredí
- jednoduchý provízny systém
- ponúkame systém benefitov pre zamestnanca
- možnosť karierného rastu
- jednoduchý provízny systém
- ponúkame systém benefitov pre zamestnanca
- možnosť karierného rastu
Informácie o výberovom konaní
Spoločnosť za účelom výberového konania bude kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí splňajú požiadavky obsadzovanej pozície.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- zodpovednosť
- lojálnosť
- príjemné vystupovanie a prejav
- znalosť maď. jazyka výhodou
- zodpovednosť
- lojálnosť
- príjemné vystupovanie a prejav
- znalosť maď. jazyka výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2009. Firma stojí na ľuďoch s 20-ročnými skúsenosťami v tomto biznise. Dokážeme dohodnúť viac ako 4000 obchodných stretnutí za mesiac. Doposiaľ sme spolupracovali na 115 individuálnych projektoch. Víziou spoločnosti je poskytovať služby v súlade s ekológiou a udržateľným rozvojom pre domácnosti a firmy na území Slovenskej republiky.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 1621127
Dátum zverejnenia: 23.8.2016
2016-08-23
lokalita: okres Trnava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Zaren s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: fix + provízny systém