Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci/a obchodnej pobočky v NZ
Miesto práce
okres Nové Zámky
okres Nové Zámky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP / dohodou
ASAP / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Riadiť a zodpovedať za prevádzku pridelenej pobočky ( 4 predajcovia )
• Zodpovedať za plnenie kvantitatívnych aj kvalitatívnych cieľov pobočky.
• Plniť stanovené ciele v oblasti zákazníckej spokojnosti, kvality predaja a obsluhy.
• Zodpovedať za plnenie obchodného plánu danej pobočky vo všetkých produktových skupinách a segmentoch, rozdelenie obchodného plánu medzi predajcami danej pobočky.
• Aktívne vyhľadávať obchodné príležitosti a aktívny predaj do zvereného segmentu
• Viesť obchodné rokovania so zákazníkmi a vypracovávať obchodné ponuky
• Stanovovať plány a dohliadať na plnenie individuálnych a tímových predajných cieľov
• Spolupracovať pri navrhovaní a definovaní požiadaviek na rozvoj pobočky.
• Vytvárať reporty pre manažment.
• Pripravovať procesy a usmernenia pre zamestnancov.
• Vyhodnocovať výkonnosť zamestnancov pridelenej skupiny.
• Identifikovať potreby a navrhovať aktivity v oblasti rozvoja zamestnancov pridelenej skupiny.
• Podpora predaja, koučing, usmerňovanie poradcov a predajcov
• Zodpovedať za personálne zabezpečenie pobočky (výberové konania, zaškolenie)
• Spracovávať podklady zamestnancov pobočky (dochádzka, príprava podkladov pre mzdy)
• Zodpovedať za plnenie kvantitatívnych aj kvalitatívnych cieľov pobočky.
• Plniť stanovené ciele v oblasti zákazníckej spokojnosti, kvality predaja a obsluhy.
• Zodpovedať za plnenie obchodného plánu danej pobočky vo všetkých produktových skupinách a segmentoch, rozdelenie obchodného plánu medzi predajcami danej pobočky.
• Aktívne vyhľadávať obchodné príležitosti a aktívny predaj do zvereného segmentu
• Viesť obchodné rokovania so zákazníkmi a vypracovávať obchodné ponuky
• Stanovovať plány a dohliadať na plnenie individuálnych a tímových predajných cieľov
• Spolupracovať pri navrhovaní a definovaní požiadaviek na rozvoj pobočky.
• Vytvárať reporty pre manažment.
• Pripravovať procesy a usmernenia pre zamestnancov.
• Vyhodnocovať výkonnosť zamestnancov pridelenej skupiny.
• Identifikovať potreby a navrhovať aktivity v oblasti rozvoja zamestnancov pridelenej skupiny.
• Podpora predaja, koučing, usmerňovanie poradcov a predajcov
• Zodpovedať za personálne zabezpečenie pobočky (výberové konania, zaškolenie)
• Spracovávať podklady zamestnancov pobočky (dochádzka, príprava podkladov pre mzdy)
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
• Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
• 5 dní dovolenky navyše
• Doplnkové dôchodkové sporenie
• Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
• Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
• Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
• Eventy, Teambuildingy
• Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
• Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
• 5 dní dovolenky navyše
• Doplnkové dôchodkové sporenie
• Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
• Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
• Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
• Eventy, Teambuildingy
• Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 19.05.2017
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické, elektrotechnické, humanitné, technické, všeobecné, právnické oblasť vzdelania nerozhoduje
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod, riadenie ľudí
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*• Empatia a energia
*• Vysoké pracovné nasadenie
*• Schopnosť iniciovať a riadiť zmeny
*• Skúsenosti v oblasti predaja s relevantnými výsledkami
*• Skúsenosti s vedením ľudí, schopnosť viesť ľudí a dosiahnuť cieľ
*• Energický prejav, otvorenosť zmenám
*• Orientácia na výsledok
*• Zákaznícka orientácia, výborné vyjednávacie schopnosti
*• Asertivita, iniciatíva, proaktivita
*• Prezentačné schopnosti
*• Empatia a energia
*• Vysoké pracovné nasadenie
*• Schopnosť iniciovať a riadiť zmeny
*• Skúsenosti v oblasti predaja s relevantnými výsledkami
*• Skúsenosti s vedením ľudí, schopnosť viesť ľudí a dosiahnuť cieľ
*• Energický prejav, otvorenosť zmenám
*• Orientácia na výsledok
*• Zákaznícka orientácia, výborné vyjednávacie schopnosti
*• Asertivita, iniciatíva, proaktivita
*• Prezentačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3039035
Dátum zverejnenia: 1.5.2017
2017-05-01
lokalita: okres Nové Zámky Pozícia: Manažér reklamačného oddelenia, Obchodný manažér, Prevádzkar, Vedúci obchodnej skupiny, Vedúci oddelenia, Vedúci predajne/prevádzky Spoločnosť: Západoslovenská energetika, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou