Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Podpora pre Back Office korporátneho predaja
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Zadávať údaje a informácie zmluvných podmienok do systému – správa zmlúv
• Pripravovať podklady pre KAM/AM ( Key, Account Manager) - zmluvy, prílohy s fakturáciou a so zmenou zmluvných podmienok.
• Overovať obdržané zmluvné podmienky od KAM/AM, zavádzať ich do systému.
• Pripravovať prostredie pre fakturáciu získaných zákazníkov
• Komunikácia a spracovanie dodaných podkladov od distribučných spoločností (EE a GAS) a MDS – RK u združených zmluvách, zmena dodávateľa, nové OM, ukončenie OM, reklamácie. Spracovanie námietky .
• Tlačiť zmluvy a pripravovať ich k podpisu.
• Analyzovať zmeny zmluvných podmienok obdržaných od KAM/AM a zadávať ich do systému.
• Pri schválenej zmene zmluvných podmienok analyzovať potreby zmeny merania a zasielať požiadavku.
• Po schválení ukončenia zmluvného vzťahu vypracovávať a zasielať požiadavky na odpojenie odberného miesta.
• Prijímanie informácii o odpojení a ukončenie zmluvného vzťahu.
• Vykonávanie poradenstva ohľadom produktov pre zákazníkov pre KAM/AM na prípravu ponúk.
• Pri správe zmluvy a reklamáciách spolupráca s inými úsekmi skupiny ZSE.
• Vybavovanie požiadaviek prijatých od KAM/AM, od zákazníkov (poštou, e-mailom, telefonicky)
• Príprava a vytláčanie podkladov pre KAM/AM – na základe požiadavky
• Pripravovať podklady pre KAM/AM ( Key, Account Manager) - zmluvy, prílohy s fakturáciou a so zmenou zmluvných podmienok.
• Overovať obdržané zmluvné podmienky od KAM/AM, zavádzať ich do systému.
• Pripravovať prostredie pre fakturáciu získaných zákazníkov
• Komunikácia a spracovanie dodaných podkladov od distribučných spoločností (EE a GAS) a MDS – RK u združených zmluvách, zmena dodávateľa, nové OM, ukončenie OM, reklamácie. Spracovanie námietky .
• Tlačiť zmluvy a pripravovať ich k podpisu.
• Analyzovať zmeny zmluvných podmienok obdržaných od KAM/AM a zadávať ich do systému.
• Pri schválenej zmene zmluvných podmienok analyzovať potreby zmeny merania a zasielať požiadavku.
• Po schválení ukončenia zmluvného vzťahu vypracovávať a zasielať požiadavky na odpojenie odberného miesta.
• Prijímanie informácii o odpojení a ukončenie zmluvného vzťahu.
• Vykonávanie poradenstva ohľadom produktov pre zákazníkov pre KAM/AM na prípravu ponúk.
• Pri správe zmluvy a reklamáciách spolupráca s inými úsekmi skupiny ZSE.
• Vybavovanie požiadaviek prijatých od KAM/AM, od zákazníkov (poštou, e-mailom, telefonicky)
• Príprava a vytláčanie podkladov pre KAM/AM – na základe požiadavky
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 23.01.2017
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické, elektrotechnické, humanitné, IT, stavebné, strojárske, technické, všeobecné, právnické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva, podpora obchodu, komunikácia so zákazníkom
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*Kreativita, tímová spolupráca, komunikačné schopnosti, orientácia na výkon, zákaznícka orientácia, vytrvalosť a trpezlivosť , odolnosť voči stresu
*Odborné kompetencie v oblasti zákazníckych služieb
*Kreativita, tímová spolupráca, komunikačné schopnosti, orientácia na výkon, zákaznícka orientácia, vytrvalosť a trpezlivosť , odolnosť voči stresu
*Odborné kompetencie v oblasti zákazníckych služieb
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2883824
Dátum zverejnenia: 10.1.2017
2017-01-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Referent správy zmlúv, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista reportingu Spoločnosť: Západoslovenská energetika, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou