Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér riadenia aktívneho predaja v segmente domácností
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Plniť plán predaja komodít a služieb v portfóliu spoločnosti pre segment domácností vo zverených aktívnych predajných kanáloch
Riadiť existujúcich obchodných partnerov a budovať s nimi partnerské vzťahy.
Získavať nových obchodných partnerov.
Participovať na výbere a zapracovaní obchodníkov spolu s obchodným partnerom.
Riadiť , budovať a motivovať tímy interných aktívnych predajcov
Zodpovednosť za výber a zaškolenie interných predajcov
Rozvoj mäkkých a tvrdých zručností predajcov priamo v teréne
Aktívny kontakt so zákazníkmi s cieľom prezentácie produktov a služieb z portfólia ZSE
Analyzovať trh a konkurenciu, identifikovať cieľové skupiny potenciálnych zákazníkov.
Nastavovať základné rámce spolupráce v oblasti predaja a kvality poskytovaných služieb.
Definovať štandardy kvality pre obchodníkov pri obsluhe zákazníka.
Viesť a koučovať obchodníkov k aplikácii štandardov kvality, vyhodnocovať dodržiavanie štandardov v rámci predajnej siete.
Participovať na projektoch. Sledovať zmeny v legislatíve.
Riadiť existujúcich obchodných partnerov a budovať s nimi partnerské vzťahy.
Získavať nových obchodných partnerov.
Participovať na výbere a zapracovaní obchodníkov spolu s obchodným partnerom.
Riadiť , budovať a motivovať tímy interných aktívnych predajcov
Zodpovednosť za výber a zaškolenie interných predajcov
Rozvoj mäkkých a tvrdých zručností predajcov priamo v teréne
Aktívny kontakt so zákazníkmi s cieľom prezentácie produktov a služieb z portfólia ZSE
Analyzovať trh a konkurenciu, identifikovať cieľové skupiny potenciálnych zákazníkov.
Nastavovať základné rámce spolupráce v oblasti predaja a kvality poskytovaných služieb.
Definovať štandardy kvality pre obchodníkov pri obsluhe zákazníka.
Viesť a koučovať obchodníkov k aplikácii štandardov kvality, vyhodnocovať dodržiavanie štandardov v rámci predajnej siete.
Participovať na projektoch. Sledovať zmeny v legislatíve.
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 28.07.2016
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, právnické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod, akvizície, riadenie ľudí
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*cit pre obchod
*dobré organizačné zručnosti
*asertivita
*ťah na cieľ
*komunikačné zručnosti
*cit pre obchod
*dobré organizačné zručnosti
*asertivita
*ťah na cieľ
*komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2656023
Dátum zverejnenia: 21.7.2016
2016-07-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Key account manager, Obchodný manažér, Vedúci obchodnej skupiny, Vedúci predajne/prevádzky, Vedúci úseku predajne Spoločnosť: Západoslovenská energetika, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou