Senior Service Desk Analyst

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Poskytovať zákaznícku podporu prostredníctvom telefónu, e-mailu, podporných systémov a osobne
• Vykonávať prislúchajúce role v rámci procesov Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management, Service asset and configuration Management, Change Management a ďalších procesov implementovaných do pracovného procesu Service Desk organizačnej jednotky
• Školí používateľov IKT systémov a aplikácií
• Zodpovedá za mieru spokojnosti užívateľa s poskytnutými službami
• Spravovať počítače, tlačiarne, mobilné a ostatné sieťové zariadenia
• Vyvíjať pomocné aplikácie pre potreby Service Desk organizačnej jednotky
• Samostatne riadiť, prípadne participovať na riešení rozsiahlejších projektov
• V prípade potreby zabezpečiť plynulosť prevádzky tímu
• Koncepčné, systémové, tvorivé, metodické práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca
• Ďalšie práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca

Zamestnanecké výhody, benefity

Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení

- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti zasielajte do: 08.06.2016

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomické, elektrotechnické, IT, strojárske, technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Klient/server administrácia - Základy
Administrácia Windows serverov - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

Zákaznícka podpora, sevice desk, Incident Management

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ďalšie požiadavky:
*• komunikatívnosť,
*• flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Importovane ponuky
E-mail: poslať životopis
ID: 2578177  Dátum zverejnenia: 25.5.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou