Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior Service Desk Analyst
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Poskytovať zákaznícku podporu prostredníctvom telefónu, e-mailu, podporných systémov a osobne
• Vykonávať prislúchajúce role v rámci procesov Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management, Service asset and configuration Management, Change Management a ďalších procesov implementovaných do pracovného procesu Service Desk organizačnej jednotky
• Školí používateľov IKT systémov a aplikácií
• Zodpovedá za mieru spokojnosti užívateľa s poskytnutými službami
• Spravovať počítače, tlačiarne, mobilné a ostatné sieťové zariadenia
• Vyvíjať pomocné aplikácie pre potreby Service Desk organizačnej jednotky
• Samostatne riadiť, prípadne participovať na riešení rozsiahlejších projektov
• V prípade potreby zabezpečiť plynulosť prevádzky tímu
• Koncepčné, systémové, tvorivé, metodické práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca
• Ďalšie práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca
• Vykonávať prislúchajúce role v rámci procesov Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management, Service asset and configuration Management, Change Management a ďalších procesov implementovaných do pracovného procesu Service Desk organizačnej jednotky
• Školí používateľov IKT systémov a aplikácií
• Zodpovedá za mieru spokojnosti užívateľa s poskytnutými službami
• Spravovať počítače, tlačiarne, mobilné a ostatné sieťové zariadenia
• Vyvíjať pomocné aplikácie pre potreby Service Desk organizačnej jednotky
• Samostatne riadiť, prípadne participovať na riešení rozsiahlejších projektov
• V prípade potreby zabezpečiť plynulosť prevádzky tímu
• Koncepčné, systémové, tvorivé, metodické práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca
• Ďalšie práce podľa pokynov vedúceho zamestnanca
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 08.06.2016
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické, elektrotechnické, IT, strojárske, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Klient/server administrácia - Základy
Administrácia Windows serverov - Základy
Administrácia Windows serverov - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Zákaznícka podpora, sevice desk, Incident Management
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*• komunikatívnosť,
*• flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme
*• komunikatívnosť,
*• flexibilita,
*• profesionálne jednanie a vystupovanie,
*• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2578177
Dátum zverejnenia: 25.5.2016
2016-05-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Databázový administrátor, IT konzultant, IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Systémový administrátor Spoločnosť: Západoslovenská energetika, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou