Administrator Retail

Miesto práce
Čulenova ulica, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Viesť jednoduchú alebo stredne zložitú agendu - zaznamenávať, monitorovať a vyhodnocovať definované položky podľa pokynov nadriadeného. Jedná sa o výkon opakovaných administratívnych alebo čiastočne rôznorodých úloh. Spracovávať štatistiky z rôznych zdrojov do definovaných formulárov. Rozhodovanie prebieha na základe praktických skúseností. Jedná sa o výber riešení podľa zažitých vzorov. Pri zložitejších výnimkách v opakujúcich sa procesoch rozhoduje nadriadený. Pri práci je potrebné aplikovať základné vedomosti o vývoji legislatívy, či zmenách interných postupov. Sledovať termíny iných organizačných zložiek. Komunikovať s inými organizačnými útvarmi a s externými subjektmi. Jedná sa o stručnú charakteristiku práce, ktorá je vykonávaná podľa pokynov nadriadených v oblastiach alebo agendách:
• Spracovať a optimalizovať operatívnu agendu pridelených úsekov (BaR, KAM, MKG)
• Sledovať, vyhodnotiť čerpanie rozpočtu za jednotlivé úseky spoločnosti
• Plánovať a pripraviť prognózy vývoja čerpania rozpočtu
• Kontrolovať správnosť účtovných dokladov a zabezpečiť ich korektné zaúčtovanie a evidenciu v IS spoločnosti
• Komplexné zabezpečenie úloh vyplývajúc z predpisov BOZP a PO pre pridelené úseky
• Sledovať, vyhodnotiť a pripraviť základné podklady k verejným obstarávaniam v rozsahu definovanej kompetencie
• Participácia na projektoch na základe pridelenej role
• Pripraviť podklady, vyhodnotenie a forecast čerpania rozpočtu v rozsahu definovanej kompetencie
• Pripomienkovať a navrhnúť potrebné úpravy v riadiacich dokumentoch spoločnosti
• Organizovať, aktualizovať a optimalizovať pracovné stretnutia a porady vedúcich úsekov
• Zabezpečiť operatívne úlohy pre pridelené úseky v SAP HR (evidovanie pracovného času, stravné lístky, výplatné pásky, čerpanie dovoleniek)
• Zadávať objednávky a POBJ do IS spoločnosti
• Skontrolovať, spracovať a zabezpečiť vecné schválenie došlých FA spoločnosti v rozsahu definovanej kompetencie
• Komplexná správa došlej a odoslanej pošty vrátane evidencie a zaradenia dokumentov v IS spoločnosti pre pridelené úseky
• Zabezpečiť operatívnu podporu pre vedúcich úsekov (služobné cesty, používanie vozidla, vyúčtovanie reprezentačných nákladov)
• Pripraviť zápisy z pravidelných porád úsekov
• Participácia na inventarizácií
• Zabezpečiť rezerváciu miestností pre pridelené úseky na základe definovaných požiadaviek
• Správa prístupových práv do spoločných adresárov na serveri

Zamestnanecké výhody, benefity

Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení

• Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
• 5 dní dovolenky navyše
• Masáže a rehabilitačné služby
• Doplnkové dôchodkové sporenie
• Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
• Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
• Stravovanie - poukážky Ticket Restaurant plne hradené zamestnávateľom
• Eventy, Teambuildingy
• Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
• Pružná pracovná doba

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti zasielajte do: 18.02.2016

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomické VŠ ekonomického smeru výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva, práca s excelom

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ďalšie požiadavky:
*Excel - pokročilá úroveň
*SAP - výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Importovane ponuky
E-mail: poslať životopis
ID: 2423816  Dátum zverejnenia: 4.2.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou