Service Manager

Miesto práce
Čulenova ulica, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Riadi dodávku IT služieb pre zákazníka v pridelenej oblasti v požadovanej kvalite (na základe definovaných KPI)
- Sleduje efektívne riadenie IT služieb z pohľadu nákladov
- Sleduje dodržiavanie definovaných parametrov IT služieb v pridelenej oblasti
- Zastáva rolu SPOC pre IT prevádzku pre stakeholderov v pridelenej oblasti
- Zastáva rolu eskalačného kanálu pre IT služby v pridelenej oblasti
- Zabezpečuje reporting pre IT služby v pridelenej oblasti
- Spolu s ostatnými organizačnými zložkami spoločnosti sa podieľa na riešení incidentov a problemov na IT službách v pridelenej oblasti
- Môže zastávať rolu vlastníka niektorého z procesov na riadenie IT služieb v spoločnosti (Incident Management, Problem Management, Change Management, IT security, atď.)
- Komunikuje s centrálnou organizáciou za účelom dodávky centrálnych služieb a riešenia problemov na nich
- Spolu s ostatnými organizačnými zložkami spoločnosti sa podieľa na definovaní prevádzkových požiadaviek v rámci riadenia projektov
- Spolu s ostatnými organizačnými zložkami spoločnosti sa podieľa na definovaní prevádzkových požiadaviek v rámci obstarávania nových IT služieb
- V koordinácii s LITSO a LISO sleduje dodržiavanie zásad IT bezpečnosti pri implementácii a prevádzke služieb
- Navrhuje a podieľa sa na realizácii opatrení pre zlepšenie managementu a samotnej prevadzky IT služieb
- Zabezpečuje, že témy súvisiace so Service managementom sú komunikované cieľovej skupine používateľov a takisto aplikačnej podpore
- Jednotný kontaktný bod pre 1-ročné plánovanie (One-year-planning) a strednodobé plánovanie (MTP) v prípade produktov
- Riadenie centrálnych iniciatív ako napr. zber dát, konsolidácia informácií, eskalácia atď
- Podieľa sa na definícií lokálnej stratégie infraštruktúry
- Zúčastňovanie sa na centrálnych a/alebo lokálnych projektoch v oblasti Service manažmentu
- Vykonáva všetky príkazy nadriadeného v súvislosti s dohodnutým druhom práce.

Zamestnanecké výhody, benefity

Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení

• Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
• 5 dní dovolenky navyše
• Masáže a rehabilitačné služby
• Doplnkové dôchodkové sporenie
• Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
• Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
• Stravovanie - poukážky Ticket Restaurant plne hradené zamestnávateľom
• Eventy, Teambuildingy
• Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
• Pružná pracovná doba

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti zasielajte do: 04.03.2016

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT IT, Energetika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Prax na pozícii/v oblasti

Service Management, IT, Energetika

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ďalšie požiadavky:
*ITIL Foundation
*Silný IT background
*Znalosť Energetického biznisu
*zákaznícka orientácia
*Komunikačné schopnosti
*samostatnosť a spoľahlivosť
*

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Importovane ponuky
E-mail: poslať životopis
ID: 2423815  Dátum zverejnenia: 4.2.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou