Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Service Manager
Miesto práce
Čulenova ulica, Bratislava
Čulenova ulica, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Riadi dodávku IT služieb pre zákazníka v pridelenej oblasti v požadovanej kvalite (na základe definovaných KPI)
- Sleduje efektívne riadenie IT služieb z pohľadu nákladov
- Sleduje dodržiavanie definovaných parametrov IT služieb v pridelenej oblasti
- Zastáva rolu SPOC pre IT prevádzku pre stakeholderov v pridelenej oblasti
- Zastáva rolu eskalačného kanálu pre IT služby v pridelenej oblasti
- Zabezpečuje reporting pre IT služby v pridelenej oblasti
- Spolu s ostatnými organizačnými zložkami spoločnosti sa podieľa na riešení incidentov a problemov na IT službách v pridelenej oblasti
- Môže zastávať rolu vlastníka niektorého z procesov na riadenie IT služieb v spoločnosti (Incident Management, Problem Management, Change Management, IT security, atď.)
- Komunikuje s centrálnou organizáciou za účelom dodávky centrálnych služieb a riešenia problemov na nich
- Spolu s ostatnými organizačnými zložkami spoločnosti sa podieľa na definovaní prevádzkových požiadaviek v rámci riadenia projektov
- Spolu s ostatnými organizačnými zložkami spoločnosti sa podieľa na definovaní prevádzkových požiadaviek v rámci obstarávania nových IT služieb
- V koordinácii s LITSO a LISO sleduje dodržiavanie zásad IT bezpečnosti pri implementácii a prevádzke služieb
- Navrhuje a podieľa sa na realizácii opatrení pre zlepšenie managementu a samotnej prevadzky IT služieb
- Zabezpečuje, že témy súvisiace so Service managementom sú komunikované cieľovej skupine používateľov a takisto aplikačnej podpore
- Jednotný kontaktný bod pre 1-ročné plánovanie (One-year-planning) a strednodobé plánovanie (MTP) v prípade produktov
- Riadenie centrálnych iniciatív ako napr. zber dát, konsolidácia informácií, eskalácia atď
- Podieľa sa na definícií lokálnej stratégie infraštruktúry
- Zúčastňovanie sa na centrálnych a/alebo lokálnych projektoch v oblasti Service manažmentu
- Vykonáva všetky príkazy nadriadeného v súvislosti s dohodnutým druhom práce.
- Sleduje efektívne riadenie IT služieb z pohľadu nákladov
- Sleduje dodržiavanie definovaných parametrov IT služieb v pridelenej oblasti
- Zastáva rolu SPOC pre IT prevádzku pre stakeholderov v pridelenej oblasti
- Zastáva rolu eskalačného kanálu pre IT služby v pridelenej oblasti
- Zabezpečuje reporting pre IT služby v pridelenej oblasti
- Spolu s ostatnými organizačnými zložkami spoločnosti sa podieľa na riešení incidentov a problemov na IT službách v pridelenej oblasti
- Môže zastávať rolu vlastníka niektorého z procesov na riadenie IT služieb v spoločnosti (Incident Management, Problem Management, Change Management, IT security, atď.)
- Komunikuje s centrálnou organizáciou za účelom dodávky centrálnych služieb a riešenia problemov na nich
- Spolu s ostatnými organizačnými zložkami spoločnosti sa podieľa na definovaní prevádzkových požiadaviek v rámci riadenia projektov
- Spolu s ostatnými organizačnými zložkami spoločnosti sa podieľa na definovaní prevádzkových požiadaviek v rámci obstarávania nových IT služieb
- V koordinácii s LITSO a LISO sleduje dodržiavanie zásad IT bezpečnosti pri implementácii a prevádzke služieb
- Navrhuje a podieľa sa na realizácii opatrení pre zlepšenie managementu a samotnej prevadzky IT služieb
- Zabezpečuje, že témy súvisiace so Service managementom sú komunikované cieľovej skupine používateľov a takisto aplikačnej podpore
- Jednotný kontaktný bod pre 1-ročné plánovanie (One-year-planning) a strednodobé plánovanie (MTP) v prípade produktov
- Riadenie centrálnych iniciatív ako napr. zber dát, konsolidácia informácií, eskalácia atď
- Podieľa sa na definícií lokálnej stratégie infraštruktúry
- Zúčastňovanie sa na centrálnych a/alebo lokálnych projektoch v oblasti Service manažmentu
- Vykonáva všetky príkazy nadriadeného v súvislosti s dohodnutým druhom práce.
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
• Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
• 5 dní dovolenky navyše
• Masáže a rehabilitačné služby
• Doplnkové dôchodkové sporenie
• Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
• Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
• Stravovanie - poukážky Ticket Restaurant plne hradené zamestnávateľom
• Eventy, Teambuildingy
• Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
• Pružná pracovná doba
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
• Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
• 5 dní dovolenky navyše
• Masáže a rehabilitačné služby
• Doplnkové dôchodkové sporenie
• Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
• Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
• Stravovanie - poukážky Ticket Restaurant plne hradené zamestnávateľom
• Eventy, Teambuildingy
• Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
• Pružná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 04.03.2016
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT IT, Energetika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
Service Management, IT, Energetika
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*ITIL Foundation
*Silný IT background
*Znalosť Energetického biznisu
*zákaznícka orientácia
*Komunikačné schopnosti
*samostatnosť a spoľahlivosť
*
*ITIL Foundation
*Silný IT background
*Znalosť Energetického biznisu
*zákaznícka orientácia
*Komunikačné schopnosti
*samostatnosť a spoľahlivosť
*
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2423815
Dátum zverejnenia: 4.2.2016
2016-02-04
lokalita: Bratislava Pozícia: IT konzultant, IT/Technical Support Specialist, Servisný inžinier, Správca informačného systému, Systémový administrátor Spoločnosť: Západoslovenská energetika, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou