Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci tímu Channel Management
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Tvorba stratégie a riadenie predajných a servisných kanálov spoločnosti
• Tvorba stratégie segmentácie, obsluhy zákazníkov a portfólio manažmentu, budovania CRM spoločnosti
• Tvorba stratégie metodického a procesného riadenia spoločnosti, manažovania SLA a optimalizácie nákladov
• Riadenie zamestnancov a ich činností vo zverenom organizačnom útvare
• Návrh a koordinácia E2E reportingu a implementácie Business Inteligence spoločnosti
• Participácia na projektoch
• Vedenie, motivácia a rozvoj tímu Channel Management
• Koordinácia, plánovanie, monitoring a optimalizácia aktivít v súlade so schválenou stratégiou spoločnosti v rozsahu definovanej kompetencie
•Koordinácia aktivít a schválenie výnimiek v rozsahu definovanej kompetencie v oblasti riešenia neštandardných reklamácií a sťažností zákazníkov úseku Business a Retail
• Participácia na tvorbe obchodných a MTP plánov spoločnosti, na tvorbe nových produktov a služieb
• Schválenie SLA, obchodných zmlúv, interných noriem, procesov, metodík a pracovných postupov v rozsahu definovanej kompetencie
• Koordinácia efektívneho využitia kapacít na základe dohodnutých SLA s cieľom zabezpečenia schválenej úrovne kvality služieb a optimalizácie súvisiacich nákladov
• Rokovania s obchodnými partnermi spoločnosti
• Riadenie rozvoja predajných kanálov a programu lojality pre zákazníkov spoločnosti
• Vyhodnotenie dopadových štúdií pri zmene alebo implementácie nových nastavení v definovaných biznis oblastiach, príprava odporúčania na biznis rozhodnutie
• Komplexné plánovanie, sledovanie a optimalizácia vývoja nákladov spoločnosti v rozsahu definovanej kompetencie
• Tvorba stratégie segmentácie, obsluhy zákazníkov a portfólio manažmentu, budovania CRM spoločnosti
• Tvorba stratégie metodického a procesného riadenia spoločnosti, manažovania SLA a optimalizácie nákladov
• Riadenie zamestnancov a ich činností vo zverenom organizačnom útvare
• Návrh a koordinácia E2E reportingu a implementácie Business Inteligence spoločnosti
• Participácia na projektoch
• Vedenie, motivácia a rozvoj tímu Channel Management
• Koordinácia, plánovanie, monitoring a optimalizácia aktivít v súlade so schválenou stratégiou spoločnosti v rozsahu definovanej kompetencie
•Koordinácia aktivít a schválenie výnimiek v rozsahu definovanej kompetencie v oblasti riešenia neštandardných reklamácií a sťažností zákazníkov úseku Business a Retail
• Participácia na tvorbe obchodných a MTP plánov spoločnosti, na tvorbe nových produktov a služieb
• Schválenie SLA, obchodných zmlúv, interných noriem, procesov, metodík a pracovných postupov v rozsahu definovanej kompetencie
• Koordinácia efektívneho využitia kapacít na základe dohodnutých SLA s cieľom zabezpečenia schválenej úrovne kvality služieb a optimalizácie súvisiacich nákladov
• Rokovania s obchodnými partnermi spoločnosti
• Riadenie rozvoja predajných kanálov a programu lojality pre zákazníkov spoločnosti
• Vyhodnotenie dopadových štúdií pri zmene alebo implementácie nových nastavení v definovaných biznis oblastiach, príprava odporúčania na biznis rozhodnutie
• Komplexné plánovanie, sledovanie a optimalizácia vývoja nákladov spoločnosti v rozsahu definovanej kompetencie
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 19.10.2015
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Vzdelanie v odbore
ekonomické, elektrotechnické, všeobecné, právnické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
riadenie predajných kanálov, obchod
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*- znalosť energetiky, znalosť obchodovania s energetikou - výhodou
*- samostantosť
*- schopnosť viesť ľudí
*- vytrvalosť
*- kreativita
*- komunikatívnosť
*- zmysel pre detail
*- asertivita
*- znalosť energetiky, znalosť obchodovania s energetikou - výhodou
*- samostantosť
*- schopnosť viesť ľudí
*- vytrvalosť
*- kreativita
*- komunikatívnosť
*- zmysel pre detail
*- asertivita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2276713
Dátum zverejnenia: 6.10.2015
2015-10-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Obchodný manažér, Vedúci obchodnej skupiny Spoločnosť: Západoslovenská energetika, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou