Vedúci tímu Channel Management

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Tvorba stratégie a riadenie predajných a servisných kanálov spoločnosti
• Tvorba stratégie segmentácie, obsluhy zákazníkov a portfólio manažmentu, budovania CRM spoločnosti
• Tvorba stratégie metodického a procesného riadenia spoločnosti, manažovania SLA a optimalizácie nákladov
• Riadenie zamestnancov a ich činností vo zverenom organizačnom útvare
• Návrh a koordinácia E2E reportingu a implementácie Business Inteligence spoločnosti
• Participácia na projektoch
• Vedenie, motivácia a rozvoj tímu Channel Management
• Koordinácia, plánovanie, monitoring a optimalizácia aktivít v súlade so schválenou stratégiou spoločnosti v rozsahu definovanej kompetencie
•Koordinácia aktivít a schválenie výnimiek v rozsahu definovanej kompetencie v oblasti riešenia neštandardných reklamácií a sťažností zákazníkov úseku Business a Retail
• Participácia na tvorbe obchodných a MTP plánov spoločnosti, na tvorbe nových produktov a služieb
• Schválenie SLA, obchodných zmlúv, interných noriem, procesov, metodík a pracovných postupov v rozsahu definovanej kompetencie
• Koordinácia efektívneho využitia kapacít na základe dohodnutých SLA s cieľom zabezpečenia schválenej úrovne kvality služieb a optimalizácie súvisiacich nákladov
• Rokovania s obchodnými partnermi spoločnosti
• Riadenie rozvoja predajných kanálov a programu lojality pre zákazníkov spoločnosti
• Vyhodnotenie dopadových štúdií pri zmene alebo implementácie nových nastavení v definovaných biznis oblastiach, príprava odporúčania na biznis rozhodnutie
• Komplexné plánovanie, sledovanie a optimalizácia vývoja nákladov spoločnosti v rozsahu definovanej kompetencie

Zamestnanecké výhody, benefity

Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti zasielajte do: 19.10.2015

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

Vzdelanie v odbore

ekonomické, elektrotechnické, všeobecné, právnické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

riadenie predajných kanálov, obchod

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ďalšie požiadavky:
*- znalosť energetiky, znalosť obchodovania s energetikou - výhodou
*- samostantosť
*- schopnosť viesť ľudí
*- vytrvalosť
*- kreativita
*- komunikatívnosť
*- zmysel pre detail
*- asertivita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Importovane ponuky
E-mail: poslať životopis
ID: 2276713  Dátum zverejnenia: 6.10.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou