Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Head of Customer Interaction Solution
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Disciplinárne a funkčné vedenie priamo podriadených zamestnancov
- Vykonávanie činností spojených s koordináciou vývoja, rozšírení, podpory a údržby end-to-end aplikácií v oblasti CRM
- Zabezpečenie dostupnosti dostatočného počtu primerane kvalifikovaných pracovníkov v tejto oblasti pri zachovaní priemerných nákladov unitu v súlade s cieľmi
- Každodenné riadenie zdrojov a zmlúv tretích strán
- Zabezpečuje, aby boli všetci interní a externí pracovníci (v požadovanej kvalite a kvantite) zaškolení a dostupní pre príslušnú oblasť zodpovednosti
- Plánuje a riadi pracovné zaťaženie a náklady unitu
- Aktívne sa podielť na príprave OYP a MTP
- Zabezpečuje, aby boli požiadavky na vývoj a údržbu riešení pre oblasť zvereného zákazníckeho segmentu pochopené a dodané v súlade s dohodnutými očakávaniami a prioritami
- V prípade potreby preberá plnú zodpovednosť za riadenie projektov a podprojektov, ako aj za aplikačnú podporu niektorých systémov
- Riadi rozširujúce služby zahrňujúce zlepšenia systémov, bežné zmeny, tvorbu reportov a vykonávanie upgrade systémov
- Riadi vývojové/integračné služby zahŕňajúce vývoj rozhraní a systémové zmeny
- Zabezpečuje poskytovanie zdrojov a súčinnosti pre prevádzkové služby zahŕňajúce obnovu po havárii, Release Management, zmenové riadenie (Change Management) a uvedenie do prevádzky (Operational Acceptance),
- Aktívne komunikuje v rámci skupiny E.ON za účelom výmeny informácií
- Vykonáva všetky príkazy nadriadeného v súvislosti s dohodnutým druhom práce
- Vykonávanie činností spojených s koordináciou vývoja, rozšírení, podpory a údržby end-to-end aplikácií v oblasti CRM
- Zabezpečenie dostupnosti dostatočného počtu primerane kvalifikovaných pracovníkov v tejto oblasti pri zachovaní priemerných nákladov unitu v súlade s cieľmi
- Každodenné riadenie zdrojov a zmlúv tretích strán
- Zabezpečuje, aby boli všetci interní a externí pracovníci (v požadovanej kvalite a kvantite) zaškolení a dostupní pre príslušnú oblasť zodpovednosti
- Plánuje a riadi pracovné zaťaženie a náklady unitu
- Aktívne sa podielť na príprave OYP a MTP
- Zabezpečuje, aby boli požiadavky na vývoj a údržbu riešení pre oblasť zvereného zákazníckeho segmentu pochopené a dodané v súlade s dohodnutými očakávaniami a prioritami
- V prípade potreby preberá plnú zodpovednosť za riadenie projektov a podprojektov, ako aj za aplikačnú podporu niektorých systémov
- Riadi rozširujúce služby zahrňujúce zlepšenia systémov, bežné zmeny, tvorbu reportov a vykonávanie upgrade systémov
- Riadi vývojové/integračné služby zahŕňajúce vývoj rozhraní a systémové zmeny
- Zabezpečuje poskytovanie zdrojov a súčinnosti pre prevádzkové služby zahŕňajúce obnovu po havárii, Release Management, zmenové riadenie (Change Management) a uvedenie do prevádzky (Operational Acceptance),
- Aktívne komunikuje v rámci skupiny E.ON za účelom výmeny informácií
- Vykonáva všetky príkazy nadriadeného v súvislosti s dohodnutým druhom práce
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
• Pružný pracovný čas
• Výmera dovolenky predĺžená o jeden týždeň
• Príspevok zo sociálneho fondu na regeneráciu zamestnancov
• náhradu príjmu pri dočasnej práceneschopnosti
• Odmena za odporučenie vhodného kandidáta na obsadzovanú pozíciu
• Doplnkové dôchodkové sporenie
• Univerzálne poukážky
• Pracovné voľno s náhradou mzdy v rozsahu 1 deň poskytnuté zamestnancom, ktorí vykonávajú dobrovoľnícku činnosť
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
• Pružný pracovný čas
• Výmera dovolenky predĺžená o jeden týždeň
• Príspevok zo sociálneho fondu na regeneráciu zamestnancov
• náhradu príjmu pri dočasnej práceneschopnosti
• Odmena za odporučenie vhodného kandidáta na obsadzovanú pozíciu
• Doplnkové dôchodkové sporenie
• Univerzálne poukážky
• Pracovné voľno s náhradou mzdy v rozsahu 1 deň poskytnuté zamestnancom, ktorí vykonávajú dobrovoľnícku činnosť
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 02.11.2015
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Vzdelanie v odbore
IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
IT a implementácia
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*• Silná orientácia na zákazníka
*• Schopnosť riadenia heterogénnych tímov – silné vodcovské schopnosti
*• Min. 3 ročná skúsenosť s priamym riadením tímu 5-15 členov
*• Excelentné komunikačné schopnosti, písmom aj slovom
*• Schopnosť vybudovať a udržiavať silné vzťahy so stakeholdermi, zákazníkmi, kolegami , dodávateľmi
*• Silná pro-zákaznícka orientácia
*• Znalosť IT štandardov, procesov riadenia projektov a prevádzkovania IT riešení v oblasti CRM, riešení pre podporu biznis procesov v oblasti Retail/Utilít
*• Certifikácia ITIL foundation V3 vítaná
*• Znalosť bizinis procesov v oblasti Retailu , Utilít
*
*Viacročné skúsenosti s implementáciou a údržbou systémov v oblasti CRM riešení, Zákazníckych portálov, riešení pre podporu a riadenie bizinis procesov v oblasti Retail/Utilít výhodou.
*• Silná orientácia na zákazníka
*• Schopnosť riadenia heterogénnych tímov – silné vodcovské schopnosti
*• Min. 3 ročná skúsenosť s priamym riadením tímu 5-15 členov
*• Excelentné komunikačné schopnosti, písmom aj slovom
*• Schopnosť vybudovať a udržiavať silné vzťahy so stakeholdermi, zákazníkmi, kolegami , dodávateľmi
*• Silná pro-zákaznícka orientácia
*• Znalosť IT štandardov, procesov riadenia projektov a prevádzkovania IT riešení v oblasti CRM, riešení pre podporu biznis procesov v oblasti Retail/Utilít
*• Certifikácia ITIL foundation V3 vítaná
*• Znalosť bizinis procesov v oblasti Retailu , Utilít
*
*Viacročné skúsenosti s implementáciou a údržbou systémov v oblasti CRM riešení, Zákazníckych portálov, riešení pre podporu a riadenie bizinis procesov v oblasti Retail/Utilít výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2264321
Dátum zverejnenia: 28.9.2015
2015-09-28
lokalita: Bratislava Pozícia: IT manager, Procesný manažér, Projektový manažér, Risk manager, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Západoslovenská energetika, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou