Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka riaditeľa
ZÁMOK VIGĽAŠ s. r. o.
Miesto práce
Vígľaš
Vígľaš
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
apríl 2023
apríl 2023
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 100 EUR/mesiac
900 - 1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme človeka, ktorá nám svojimi schopnosťami pomôže vybudovať hladký a bezproblémový chod hotela. Ak si myslíte, že by ste to zvládli, tešíme sa na Vás na pracovnom pohovore.
Pracovná náplň:
- účasť na pracovných poradách a vyhotovovanie zápisov z nich
- kompletizácia personálnych dokladov (nástup do PP, zmeny a ukončenie PP)
- adaptačný proces nového zamestnanca (všeobecné zaškolenie podľa podkladov)
- evidencia dochádzky a spracovanie podkladov pre mzdy
- zabezpečovanie a vybavovanie administratívnej agendy riaditeľa, evidencia a sledovanie záväzných a termínovaných úloh vyplývajúcich z porád
- manažovanie interných prevádzkových požiadaviek firmy
- poskytovanie asistenčných prác a administratívnej podpory riaditeľa spoločnosti
- aktívna komunikácia so všetkými dôležitými internými líniami firmy
- podieľanie sa na budovaní interných a organizačných pravidiel
- vyhotovovanie a doručovanie písomností, spracovanie pošty
- príprava podkladov pre manažment
- spracovanie reportov, prehľadov, štatistík s využitím tabuľkových a textových programov,
- administratívne práce, pomocné administratívne práce
- objednávanie základných kancelárskych potrieb, obsluhovanie zariadení (kopírka, skener a pod.)
Pracovná náplň:
- účasť na pracovných poradách a vyhotovovanie zápisov z nich
- kompletizácia personálnych dokladov (nástup do PP, zmeny a ukončenie PP)
- adaptačný proces nového zamestnanca (všeobecné zaškolenie podľa podkladov)
- evidencia dochádzky a spracovanie podkladov pre mzdy
- zabezpečovanie a vybavovanie administratívnej agendy riaditeľa, evidencia a sledovanie záväzných a termínovaných úloh vyplývajúcich z porád
- manažovanie interných prevádzkových požiadaviek firmy
- poskytovanie asistenčných prác a administratívnej podpory riaditeľa spoločnosti
- aktívna komunikácia so všetkými dôležitými internými líniami firmy
- podieľanie sa na budovaní interných a organizačných pravidiel
- vyhotovovanie a doručovanie písomností, spracovanie pošty
- príprava podkladov pre manažment
- spracovanie reportov, prehľadov, štatistík s využitím tabuľkových a textových programov,
- administratívne práce, pomocné administratívne práce
- objednávanie základných kancelárskych potrieb, obsluhovanie zariadení (kopírka, skener a pod.)
Zamestnanecké výhody, benefity
práca v perspektívnom zariadení
možnosti profesionálneho rastu
motivujúce mzdové podmienky
zvýhodnené stravovanie, využívanie hotelového welness centra a ďalšie hotelové benefity
možnosti profesionálneho rastu
motivujúce mzdové podmienky
zvýhodnené stravovanie, využívanie hotelového welness centra a ďalšie hotelové benefity
Informácie o výberovom konaní
Životopis spolu s fotografiou prosím zašlite na uvedenú e-mailovú adresu. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
hotelierstvo, cestovný ruch, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
príjemné vystupovanie, pozitívny prístup k práci vnútorná motivácia s cieľom dosiahnuť úspech výborné komunikačné, organizačné a prezentačné schopnosti, obchodné a predajné zručnosti sú neoddeliteľnou súčasťou, orientácia na výsledky a zákazníka tímovosť, otvorenosť, kultivovanosť vystupovania, schopnosť riešiť otvorene problémové situácie lojálnosť, zmysel pre cit a detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť prevádzkuje moderný 4**** hotel.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2400116
Dátum zverejnenia: 24.2.2023
2023-02-24
lokalita: Vígľaš Pozícia: Asistent, Sekretárka Spoločnosť: ZÁMOK VIGĽAŠ s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac