Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Specialist – zástup počas MD/RD
Yusen Logistics (Czech) s.r.o. - Organizačná zložka Slovakia
Miesto práce
Rastislavova 12, okres Nitra
Rastislavova 12, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Popis činnosti:
- zabezpečenie komplexnej činnosti v oblasti personalistiky
- výber a nábor nových zamestnancov, komunikácia s personálnymi agentúrami a s úradmi práce
- personálna agenda v súvislosti s nástupom, výstupom a zmenou pracovného pomeru zamestnancov
- aktívne realizovať personálnu stratégiu a priority HR v rámci svojho pôsobenia
- komunikácia so zamestnancami
- zabezpečenie vstupného školenia pre nových zamestnancov a sledovanie a zabezpečenie opakovaných školení
- zabezpečenie a kontrola absolvovania pravidelných lekárskych prehliadok zamestnancov
- dohliadanie na dodržiavanie interných predpisov a pracovnoprávnej legislatívy
- organizovanie podnikových spoločenských akcií
- vytváranie reportov a štatistík
- kontrola a dopĺňanie dochádzky do systému
- podporovanie a rozvoj firemnej kultúry
- spravovanie nového personálneho systému
- podieľanie sa na implementácii nového systému odmeňovania
Zástup počas materskej a prípadnej rodičovskej dovolenky.
Koho hľadáme?
Šikovného/nú, pozitívne ladeného/nú kandidáta/tku najmenej so SŠ vzdelaním. Kandidát/ka by mal/a mať schopnosť systematickej práce, schopnosť určenia priorít, schopnosť správneho a rýchleho úsudku - hlavne čo sa týka ľudí, zodpovednosť a veľmi dobré organizačné a komunikatívne schopnosti. Uvítame proaktívny prístup, spoľahlivosť a premýšľavý postoj.
Znalosť pracovno-právnej problematiky a prax v oblasti personalistiky, vodičský preukaz a dobrá znalosť MS Office sú podmienkou. Komunikatívna znalosť AJ je výhodou. Očakávame tak isto ochotu sa ďalej vzdelávať a rozvíjať v danom obore.
- zabezpečenie komplexnej činnosti v oblasti personalistiky
- výber a nábor nových zamestnancov, komunikácia s personálnymi agentúrami a s úradmi práce
- personálna agenda v súvislosti s nástupom, výstupom a zmenou pracovného pomeru zamestnancov
- aktívne realizovať personálnu stratégiu a priority HR v rámci svojho pôsobenia
- komunikácia so zamestnancami
- zabezpečenie vstupného školenia pre nových zamestnancov a sledovanie a zabezpečenie opakovaných školení
- zabezpečenie a kontrola absolvovania pravidelných lekárskych prehliadok zamestnancov
- dohliadanie na dodržiavanie interných predpisov a pracovnoprávnej legislatívy
- organizovanie podnikových spoločenských akcií
- vytváranie reportov a štatistík
- kontrola a dopĺňanie dochádzky do systému
- podporovanie a rozvoj firemnej kultúry
- spravovanie nového personálneho systému
- podieľanie sa na implementácii nového systému odmeňovania
Zástup počas materskej a prípadnej rodičovskej dovolenky.
Koho hľadáme?
Šikovného/nú, pozitívne ladeného/nú kandidáta/tku najmenej so SŠ vzdelaním. Kandidát/ka by mal/a mať schopnosť systematickej práce, schopnosť určenia priorít, schopnosť správneho a rýchleho úsudku - hlavne čo sa týka ľudí, zodpovednosť a veľmi dobré organizačné a komunikatívne schopnosti. Uvítame proaktívny prístup, spoľahlivosť a premýšľavý postoj.
Znalosť pracovno-právnej problematiky a prax v oblasti personalistiky, vodičský preukaz a dobrá znalosť MS Office sú podmienkou. Komunikatívna znalosť AJ je výhodou. Očakávame tak isto ochotu sa ďalej vzdelávať a rozvíjať v danom obore.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
- istotu a perspektívne zamestnanie,
- zázemie nadnárodnej spoločnosti,
- motivujúce finančné ohodnotenie,
- zamestnanecké benefity,
- možnosť profesijného rastu.
- istotu a perspektívne zamestnanie,
- zázemie nadnárodnej spoločnosti,
- motivujúce finančné ohodnotenie,
- zamestnanecké benefity,
- možnosť profesijného rastu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Personalistika - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. je súčasťou nadnárodnej japonskej spoločnosti NYK Group. Táto popredná logistická a prepravná spoločnosť bola založená v roku 1885 a má pobočky takmer po celom svete. V prípade Vášho záujmu o ďalšie informácie prikladám našu webovú stránku www.yusen-logistics.com. V roku 2006 sme rozšírili naše aktivity aj na Slovensko. Na Slovensku má spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. pobočku v Nitre a v Senci a je zameraná hlavne na MKD, skladovanie, služby pridanej hodnoty.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 2264988
Dátum zverejnenia: 29.9.2015
2015-09-29
lokalita: okres Nitra Pozícia: HR asistent, HR Business Partner, HR generalist, Personalista, Personálny konzultant Spoločnosť: Yusen Logistics (Czech) s.r.o. - Organizačná zložka Slovakia