Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér reklamácií
YIT Slovakia a.s.
Miesto práce
Račianska 153/A, Bratislava
Račianska 153/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Prijímanie reklamácií a ich evidenciu v Reklamačnej knihe aj v elektronickej podobe
2. Preskúmanie ich opodstatnenosti a za zabezpečenie odstránenia prijatých reklamácií
4. Spracovávanie písomnosti, jej evidenciu a sledovanie chodu odstraňovania reklamácií.
5. Zodpovedá za kvalitu všetkých realizovaných prác pri odstraňovaní reklamácií v súlade so záručnými podmienkami vyplývajúcimi zo zmluvy o dielo a s ohľadom na imidž a dobré meno firmy.
6. Pred začatím stavebno-montážnych prác na prijatých reklamáciách vykonáva kontrolu úplnosti všetkých prvkov do montáže vstupujúcich a preveriť ich správnosť podľa technických listov.
7. Zabezpečuje vyhotovenie podkladov pre výpočet nákladov vynaložených na odstraňovanie reklamácie, prípadne na ich fakturáciu, pokiaľ je oprava vykonávaná na objednávku z dôvodu, že príčina nie je na YIT REDING, a.s., alebo, že je výjazd pracovníkov a ich prípadná následná činnosť zo strany zákazníka vyvolaná neodôvodnene.
8. Vedie štatistiku reklamácií a túto 1 x mesačne prerokúva na operatívnych poradách výroby. Štvrťročne Oboznámi poradu s problémami pri odstraňovaní reklamácií a uvedie ich najzávažnejšie príčiny. Každý rok spracuje vyhodnotenie reklamačnej činnosti.
10. Zodpovedá za kultivovaný styk svojich pracovníkov s klientmi podľa odsúhlaseného kódexu pracovníka oddelenia reklamácií.
2. Preskúmanie ich opodstatnenosti a za zabezpečenie odstránenia prijatých reklamácií
4. Spracovávanie písomnosti, jej evidenciu a sledovanie chodu odstraňovania reklamácií.
5. Zodpovedá za kvalitu všetkých realizovaných prác pri odstraňovaní reklamácií v súlade so záručnými podmienkami vyplývajúcimi zo zmluvy o dielo a s ohľadom na imidž a dobré meno firmy.
6. Pred začatím stavebno-montážnych prác na prijatých reklamáciách vykonáva kontrolu úplnosti všetkých prvkov do montáže vstupujúcich a preveriť ich správnosť podľa technických listov.
7. Zabezpečuje vyhotovenie podkladov pre výpočet nákladov vynaložených na odstraňovanie reklamácie, prípadne na ich fakturáciu, pokiaľ je oprava vykonávaná na objednávku z dôvodu, že príčina nie je na YIT REDING, a.s., alebo, že je výjazd pracovníkov a ich prípadná následná činnosť zo strany zákazníka vyvolaná neodôvodnene.
8. Vedie štatistiku reklamácií a túto 1 x mesačne prerokúva na operatívnych poradách výroby. Štvrťročne Oboznámi poradu s problémami pri odstraňovaní reklamácií a uvedie ich najzávažnejšie príčiny. Každý rok spracuje vyhodnotenie reklamačnej činnosti.
10. Zodpovedá za kultivovaný styk svojich pracovníkov s klientmi podľa odsúhlaseného kódexu pracovníka oddelenia reklamácií.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame prácu v stabilnej nadnárodnej spoločnosti s možnosťou osobného aj kariérneho rastu. Zamestnanecké benefity a práca na zaujímavých projektoch.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Stavebníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pracovitý, systematický, psychycky vyrovnaný, schopný priateľsky komunikovať s klientmi, so skúsenosťami z praxe, znalý aj zásad administratívnej práce
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Vo YIT budujeme lepšie prostredie pre život. V spolupráci s našimi zamestnancami, partnermi a mestom budujeme domovy, kde sa plnia sny a kancelárie, v ktorých sa ľudia cítia ako doma. Staviame udržateľné mestské štvrte s ohľadom na meniace sa klimatické podmienky a životné prostredie. V práci sa riadime hodnotami: rešpekt, spolupráca, kreativita a nadšenie. Máme voči sebe vzájomnú dôveru, a preto sa môžeme spoľahnúť jeden na druhého. Vďaka inšpiratívnemu prostrediu a kolegom robíme prácu, ktorá dáva zmysel a nebojíme sa zdolávať aj tie najväčšie výzvy. Naše jedinečné projekty nám dávajú priestor pracovať na sebe a zdokonaľovať sa. Viac ako sto rokov sme významný európsky hráč s fínskymi koreňmi a veľkým srdcom. Od roku 2010 prinášame aj na Slovensko kvalitný štandard bývania, kde sme vytvorili domov pre viac ako 2500 ľudí.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 2082239
Dátum zverejnenia: 15.4.2015
2015-04-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér reklamačného oddelenia Spoločnosť: YIT Slovakia a.s.