Biznis IT Konzultant

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Pracovný pomer
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na novovzniknuté oddelenie digitalizácie hľadáme šikovného kandidáta/kandidátku na pozíciu Biznis IT Konzultant , ktorého/ej náplň práce bude nasledovná:
  • hľadanie možných riešení v oblasti digitalizácie
  • zber a anlýza požiadaviek od biznis vlastníkov
  • definícia funkčných zmien v informačných systémoch a tvorba funkčných špecifikácií
  • príprava konceptu riešenia cieľového stavu od návrhu, dokumentácie a zabezpečenia realizácie a testovania
  • testovanie, koordinácia testovania a nasadenia IT riešení do produkčnej prevádzky
  • komunikácia a spolupráca s biznis vlastníkmi procesov, IT oddelením a dodávateľmi
  • tvorba a udržiavanie dokumentácie

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo vám ponúkame?
  • práca v renomovanej medzinárodnej spoločnosti
  • kompletné zaškolenie do produktov a procesov banky
  • možnosti kariérneho rastu
  • podpora vzdelávania, poskytovanie adekvátnych školení
  • zodpovedajúce finančné ohodnotenie
  • balík zaujímavých firemných benefitov

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

vzdelanie so zameraním na informatiku, hospodársku informatiku alebo ekonómiu/informatiku

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vhodný kandidát musí spĺňať nasledovné:
  • prax s biznis analýzou a implentáciou IT systémov
  • prax so zberom a vyhodnocovaním požiadaviek
  • prax v tvorbe funkčných špecifikácií
  • znalosť životného cyklu IT riešení
  • znalosť metodík analýzy IT systémov (UML, BPMN,… ) je výhodou
  • schopnosť porozumieť biznis procesom
  • silná motivácia učiť sa nové oblasti, procesy a technológie
  • orientácia na zákazníka
  • ochota vzdelávať sa
  • min. 2 roky na podobnej pozícii
  • skúsenosti z finančného sektoru výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Wüstenrot je silná finančná skupina, ktorá dlhé roky pôsobí v západnej a strednej Európe a delí sa na tri vetvy:

Wüstenrot poisťovňa, a.s., ktorá má v ponuke široké množstvo produktov životného aj neživotného poistenia.

Wüstenrot InHouse Broker, spoločnosť, ktorou skupina získala prístup na trh komplexných finančných služieb v oblasti sprostredkovania úverov, sporenia, investovania či poistenia.

Wüstenrot stavebná sporiteľňa, a.s., ktorá poskytuje servis svojim už existujúcim zákazníkom v oblasti stavebného sporenia.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Gabriela Petrasová
Tel.: +421905537770
E-mail: poslať životopis

Copyright © 2024 Wuestenrot

ID: 3036873  Dátum zverejnenia: 28.4.2017