Krajský riaditeľ pre Trenčiansky kraj

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
okres Trenčín
Pracovný pomer
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavnými úlohami krajského riaditeľa sú:
  • riadenie a budovanie odbytovej siete
  • príprava koncepcie rozvoja odbytovej siete
  • nábor, výber manažérov v odbytovej sieti
  • kontrola kvality predajných miest (obchodných zastúpení) a úrovne poskytovaných služieb
  • príprava, rozdelenie, podpora, zodpovednosť za plnenie a kontrola plnenia obchodného plánu zverených odbytových sietí
  • príprava súťaží a iných foriem motivácie odbytovej siete
  • koordinácia v rámci školenia a vzdelávania odbytovej siete
  • príprava systému odmeňovania pre odbytovú sieť

Zamestnanecké výhody, benefity

Medzi výhody a benefity, ktoré našim zamestnancom ponúkame, patria:

  • férové odmeňovanie individuálnych výkonov
  • práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • príležitosť vlastnej realizácie
  • podpora pre profesionálny rast prostredníctvom komplexného vzdelávacieho systému
  • mobilný telefón, notebook a auto aj na súkromné účely
  • výhodné čerpanie bankových a poistných produktov
  • teambuildingové aktivity

Informácie o výberovom konaní

Kandidátov prosíme o zaslanie štruktúrovaného životopisu spolu s krátkym motivačným listom e-mailom. V predmete správy uveďte názov pozície.
Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov, ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hlavnými kritériami výberu, ktoré požadujeme od kandidátov, sú:
  • obchodná prax v poisťovníctve a bankovníctve minimálne 3 roky
  • manažérska prax minimálne 3 roky
  • charizma obchodného lídra s výraznou schopnosťou nadchnúť a viesť tím
  • pripravenosť prijať nové podnety pre rozvoj vlastných zručností a schopností
  • komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti
  • proaktivita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Wüstenrot je silná finančná skupina, ktorá dlhé roky pôsobí v západnej a strednej Európe a delí sa na tri vetvy:

Wüstenrot poisťovňa, a.s., ktorá má v ponuke široké množstvo produktov životného aj neživotného poistenia.

Wüstenrot InHouse Broker, spoločnosť, ktorou skupina získala prístup na trh komplexných finančných služieb v oblasti sprostredkovania úverov, sporenia, investovania či poistenia.

Wüstenrot stavebná sporiteľňa, a.s., ktorá poskytuje servis svojim už existujúcim zákazníkom v oblasti stavebného sporenia.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Gabriela Petrasová
Tel.: +421905537770
E-mail: poslať životopis

Copyright © 2024 Wuestenrot

ID: 2048951  Dátum zverejnenia: 16.3.2015