Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka
WorldOffice, s. r. o.
Miesto práce
Údernícka 14/A, 851 01 Bratislava, Bratislava
Údernícka 14/A, 851 01 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.12.2014
01.12.2014
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Napln prace:
- priprava podkladov pre mzdy
- spracovanie a evidencia doslych faktur
- vyhľadávanie vhodných verejných obstarávaní pre našu spoločnosť
- priprava podkladov pre verejne obstaravanie
- sprava gastrolistkov - ich odovzdavanie, evidencia, prerozdelovanie
- evidencia došlej/odoslanej pošty
- evidencia vozidiel, kontrola všetkých potrebných dokladov a platnosti kariet
- vyhodnocovanie mesačných výsledkov našich obchodných zástupcov
- zabezpecovanie plynulého chodu kancelárie
- priprava podkladov pre mzdy
- spracovanie a evidencia doslych faktur
- vyhľadávanie vhodných verejných obstarávaní pre našu spoločnosť
- priprava podkladov pre verejne obstaravanie
- sprava gastrolistkov - ich odovzdavanie, evidencia, prerozdelovanie
- evidencia došlej/odoslanej pošty
- evidencia vozidiel, kontrola všetkých potrebných dokladov a platnosti kariet
- vyhodnocovanie mesačných výsledkov našich obchodných zástupcov
- zabezpecovanie plynulého chodu kancelárie
Zamestnanecké výhody, benefity
- mlady kolektiv
- dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť
- zamestnanecke zlavy
- firemny telefon
- spoločné firemné akcie
- moznost požičať si vacsie osobne auto (dodavku do 3,5t)
- dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť
- zamestnanecke zlavy
- firemny telefon
- spoločné firemné akcie
- moznost požičať si vacsie osobne auto (dodavku do 3,5t)
Informácie o výberovom konaní
Pozadujeme:
- precíznosť
- zodpovednosť
- samostatnosť
- ochota pracovať
- komunikatívnosť
- praca s Microsoft Excel (pokrocily) - podmienka
- anglictina vyhodou
- precíznosť
- zodpovednosť
- samostatnosť
- ochota pracovať
- komunikatívnosť
- praca s Microsoft Excel (pokrocily) - podmienka
- anglictina vyhodou
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vodičský preukaz výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť je na trhu od 2011 a je jedným z lídrov predaja gastro potrieb, obalového materiálu, čistiacich prostriedkov a kancelárskych potrieb v Bratislave a na západnom Slovensku. Zvyšujúcim sa počtom našich spokojných klientov potrebujeme rozšíriť aj náš tím ľudí, ktorí majú chuť pracovať.
Začínali sme ako malá firma s 1 zamestnancom a v priebehu pár rokov sme sa stali profesionálnou, modernou a dynamickou spoločnosťou s pomerne veľkým pracovným kolektívom.
Naším cieľom nie je iba roboticky dodať objednaný tovar klientovi, ale skutočne mu aj poradiť vhodnosť výrobkov práve pre jeho potreby a stať sa jeho „partnerom“ . Ide nám v prvom rade o spokojnosť klienta. V našej ponuke sa nachádza niekoľko tisíc produktov - dokážeme teda uspokojiť nielen klientov bažiacich po najlacnejších výrobkoch, ale aj klientov, ktorí si zakladajú na najvyššej kvalite. Tímová práca, neustále vzdelávanie zamestnancov a etické princípy, ktoré uznávame, sú našimi hnacími motormi k zlepšovaniu samých seba, ale aj postavenia našej spoločnosti na trhu.
Tvojim depozitom bude, z našej strany viacero motivačných predajných znalostí.
Sme dynamická spoločnosť a svojich ľudí obohacujeme prostredníctvom školení v tovaroznalectve portfólia.
Vieme operatívne riešiť kritické situácie technického smeru chodu prevádzky tvojim klientom.
Pre tvoj rozhľad robíme team Building s prezentáciami našich produktov.
Spokojnosť v tvojej činnosti, je našé skalné pravidlo, pretože vieme, že vieš priniest hodnotu.
Ak si sa našiel v princípoch a chceš mať neobmedzené finančné možnosti a časovú flexibilitu a máš schopnosť vyjednávania,
Hľadáme teba.
Začínali sme ako malá firma s 1 zamestnancom a v priebehu pár rokov sme sa stali profesionálnou, modernou a dynamickou spoločnosťou s pomerne veľkým pracovným kolektívom.
Naším cieľom nie je iba roboticky dodať objednaný tovar klientovi, ale skutočne mu aj poradiť vhodnosť výrobkov práve pre jeho potreby a stať sa jeho „partnerom“ . Ide nám v prvom rade o spokojnosť klienta. V našej ponuke sa nachádza niekoľko tisíc produktov - dokážeme teda uspokojiť nielen klientov bažiacich po najlacnejších výrobkoch, ale aj klientov, ktorí si zakladajú na najvyššej kvalite. Tímová práca, neustále vzdelávanie zamestnancov a etické princípy, ktoré uznávame, sú našimi hnacími motormi k zlepšovaniu samých seba, ale aj postavenia našej spoločnosti na trhu.
Tvojim depozitom bude, z našej strany viacero motivačných predajných znalostí.
Sme dynamická spoločnosť a svojich ľudí obohacujeme prostredníctvom školení v tovaroznalectve portfólia.
Vieme operatívne riešiť kritické situácie technického smeru chodu prevádzky tvojim klientom.
Pre tvoj rozhľad robíme team Building s prezentáciami našich produktov.
Spokojnosť v tvojej činnosti, je našé skalné pravidlo, pretože vieme, že vieš priniest hodnotu.
Ak si sa našiel v princípoch a chceš mať neobmedzené finančné možnosti a časovú flexibilitu a máš schopnosť vyjednávania,
Hľadáme teba.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1935024
Dátum zverejnenia: 21.11.2014
2014-11-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager Spoločnosť: WorldOffice, s. r. o.