Asistent/ka

WorldOffice, s. r. o.

Miesto práce
Údernícka 14/A, 851 01 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.12.2014

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Napln prace:
- priprava podkladov pre mzdy
- spracovanie a evidencia doslych faktur
- vyhľadávanie vhodných verejných obstarávaní pre našu spoločnosť
- priprava podkladov pre verejne obstaravanie
- sprava gastrolistkov - ich odovzdavanie, evidencia, prerozdelovanie
- evidencia došlej/odoslanej pošty
- evidencia vozidiel, kontrola všetkých potrebných dokladov a platnosti kariet
- vyhodnocovanie mesačných výsledkov našich obchodných zástupcov
- zabezpecovanie plynulého chodu kancelárie

Zamestnanecké výhody, benefity

- mlady kolektiv
- dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť
- zamestnanecke zlavy
- firemny telefon
- spoločné firemné akcie
- moznost požičať si vacsie osobne auto (dodavku do 3,5t)

Informácie o výberovom konaní

Pozadujeme:
- precíznosť
- zodpovednosť
- samostatnosť
- ochota pracovať
- komunikatívnosť
- praca s Microsoft Excel (pokrocily) - podmienka
- anglictina vyhodou

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vodičský preukaz výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť je na trhu od 2011 a je jedným z lídrov predaja gastro potrieb, obalového materiálu, čistiacich prostriedkov a kancelárskych potrieb v Bratislave a na západnom Slovensku. Zvyšujúcim sa počtom našich spokojných klientov potrebujeme rozšíriť aj náš tím ľudí, ktorí majú chuť pracovať.

Začínali sme ako malá firma s 1 zamestnancom a v priebehu pár rokov sme sa stali profesionálnou, modernou a dynamickou spoločnosťou s pomerne veľkým pracovným kolektívom.

Naším cieľom nie je iba roboticky dodať objednaný tovar klientovi, ale skutočne mu aj poradiť vhodnosť výrobkov práve pre jeho potreby a stať sa jeho „partnerom“ . Ide nám v prvom rade o spokojnosť klienta. V našej ponuke sa nachádza niekoľko tisíc produktov - dokážeme teda uspokojiť nielen klientov bažiacich po najlacnejších výrobkoch, ale aj klientov, ktorí si zakladajú na najvyššej kvalite. Tímová práca, neustále vzdelávanie zamestnancov a etické princípy, ktoré uznávame, sú našimi hnacími motormi k zlepšovaniu samých seba, ale aj postavenia našej spoločnosti na trhu.

Tvojim depozitom bude, z našej strany viacero motivačných predajných znalostí.
Sme dynamická spoločnosť a svojich ľudí obohacujeme prostredníctvom školení v tovaroznalectve portfólia.
Vieme operatívne riešiť kritické situácie technického smeru chodu prevádzky tvojim klientom.
Pre tvoj rozhľad robíme team Building s prezentáciami našich produktov.
Spokojnosť v tvojej činnosti, je našé skalné pravidlo, pretože vieme, že vieš priniest hodnotu.
Ak si sa našiel v princípoch a chceš mať neobmedzené finančné možnosti a časovú flexibilitu a máš schopnosť vyjednávania, 
Hľadáme teba.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 1935024  Dátum zverejnenia: 21.11.2014