Ubytovanie zdarma/Koordinátor - ČR

EXPRESS WORK, s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj, Juhomoravský kraj, Juhočeský kraj, Vysočina, Karlovarský kraj, Královohradecký kraj, Liberecký kraj, Olomoucký kraj, Moravskosliezsky kraj, Pardubický kraj, Plzenský kraj, Ústecký kraj, Zlínsky kraj, okres Malacky, okres Pezinok, okres Senec, okres Banská Bystrica, okres Banská Štiavnica, okres Brezno, okres Detva, okres Krupina, okres Lučenec, okres Revúca, okres Rimavská Sobota, okres Veľký Krtíš, okres Zvolen, okres Žiar nad Hronom, okres Martin, okres Žilina, okres Považská Bystrica, okres Trenčín, okres Komárno, okres Levice, okres Nitra, okres Nové Zámky, okres Šaľa, okres Topolčany, okres Bardejov, okres Humenné, okres Kežmarok, okres Gelnica, okres Michalovce, okres Rožňava, okres Spišská Nová Ves, okres Trebišov, Brno - město, Okres Hodonín, Okres Olomouc, Okres Prostějov, Okres Ostrava, Plzeň - město, Bratislava, Košice, Praha
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
600-1200

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- výberové pohovory a testovanie uchádzačov o prácu
- zabezpečenie nástupov nových zamestnancov
- starostlivosť o zverené podniky a zamestnancov
- denná kontrola dochádzok zamestnancov
- kontrola spokojnosti zákazníka s prácou zamestnancov
- práca v časných ranných hodinách a neskorých
večerných hodinách
- spracovávanie dochádzky zamestnancov, podklady k fakturácii a k
mzdám
- komunikácia s personálnymi oddeleniami a majstrami
¬ pravidelný reporting

Zamestnanecké výhody, benefity

- ponúkame stabilnú prácu v mladom dynamickom kolektíve
- pracovná doba krátky dlhý týždeň
- priestor pre seba realizáciu
- notebook, telefón
- služobné auto aj na súkromne účely
- nástup možný ihneď
- 13. plat
- stravné lístky
- motivačné bonusy podľa výkonu
- ubytovanie zabezpečené

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Jedná sa o nadnárodnú spoločnosť so stabilným postavením na domácom aj zahraničnom trhu. Jedná sa o modernú a inovatívnu logisticku spoločnosť ...

Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
Práca v príjemnom pracovnom prostredí
Dlhodobá pracovná perspektíva

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

personalistika

Jazykové znalosti

Bulharský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Rumunský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Ruský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- skúsenosti s vedením ľudí vo výrobe výhodou
- skúsenosti z oblasti personalistiky výhodou
- aktívny prístup k zadaným úlohám
- užívateľskú znalosť MS Office, MS Excel
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- odolnosť voči stresu
- ochotu pracovať denne v teréne
- časovú flexibilitu
- zodpovednosť, samostatnosť, asertivitu, loajalitu,
vysoké pracovné nasadenie
- zmysel pre time management, stanovenie si priorít a
cieľov
- VP skupiny B, aktívny vodič

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Zodpovednosť, kvalita, výnimočnosť a spolupatričnosť sú základné firemné hodnoty, z ktorých spoločnosť vychádza vo všetkých svojich aktivitách.

Společnost je držitelom povolenia zprostredkovania zamestnania.

Náborové kancelarie
Praha
Brno
Břeclav
Ostrava
Prostějov

Bratislava
Trnava
Žilina
Košice

Kontakt +420774712127 / +421907918719

Prosíme o zaslání životopisu s aktuální fotografií.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 3088471  Dátum zverejnenia: 18.6.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 600-1200