Facility manažér junior

AA Správa, s.r.o.

Miesto práce
Rontgenova 28, 851 01 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
15.8.2015
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Komunikácia s existujúcimi a potenciálnymi obchodnými partnermi.
Komunikácia s existujúcimi a potenciálnymi klientmi.
Vedenie kompletnej ekonomickej a účtovnej agendy bytového domu.
Práca s programom DOMUS na rozúčtovanie nákladov podľa jednotlivých bytov za príslušný rok.
Ročné vyúčtovanie všetkých služieb.
Evidencia nedoplatkov, analýza platieb vlastníkov: vedenie aktuálnej a dôkladnej evidencie nedoplatkov bytového domu.
Vypracovávanie a zasielanie upomienok neplatičom, vypracovávanie dohôd s neplatičmi, vypracovávanie podkladov pre právnika na vymáhanie nedoplatkov od neplatičov.
Nájomné zmluvy pre spoločné priestory, evidencia, vystavovanie faktúr
Styk s bankou.
Sledovanie úhrad mesačných platieb podľa jednotlivých vlastníkov a budov.
Účtovanie bankových výpisov (úhrady vlastníkov bytov, úhrady dodavateľských faktúr).
Vypracovávanie predpisov na úhradu mesačných platieb a zasielanie každému vlastníkovi.
Ročné rozúčtovanie nákladov podľa jednotlivých bytov za príslušný rok.
Ročné vyúčtovanie všetkých služieb.
Evidencia nedoplatkov, analýza platieb vlastníkov: vedenie aktuálnej a dôkladnej evidencie nedoplatkov bytového domu.
Vypracovávanie a zasielanie upomienok neplatičom, vypracovávanie dohôd s neplatičmi, vypracovávanie podkladov pre právnika na vymáhanie nedoplatkov od neplatičov.
Nájomné zmluvy pre spoločné priestory, evidencia, vystavovanie faktúr
Styk s bankou.
Sledovanie úhrad mesačných platieb podľa jednotlivých vlastníkov a budov.
Účtovanie bankových výpisov (úhrady vlastníkov bytov, úhrady dodávateľských faktúr).
Vypracovávanie predpisov na úhradu mesačných platieb a zasielanie každému vlastníkovi.
Ročné rozúčtovanie nákladov podľa jednotlivých vlastníkov, rozosielanie vlastníkom.
Zasielanie preplatkov vlastníkov, sledovanie úhrad nedoplatkov z ročného vyúčtovania podľa jednotlivých vlastníkov.
Vypracovávanie prehľadov pre zástupcov vlastníkov bytov podľa ich požiadaviek (čerpanie fondu opráv, prehľad o neplatičoch a pod.).
Spracovanie ekonomickej časti výročnej správy o stave spoločných častí.

Zamestnanecké výhody, benefity

Možný kariérny rast spojený s rastom spoločnosti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Správa nehnuteľností a facility manažment pre nehnuteľnosti

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky: Skúsenosť s prácou v oblasti správy majetku výhodou,
Znalosť a práca s programom DOMUS je výhodou,
Komunikatívnosť
Precíznosť a zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dynamicky sa rozvíjajúca správcovská spoločnosť pôsobiaca na trhu správy bytových domov a trhu služieb pre rodinné domy hľadá vhodného človeka pre posilnenie tímu call centra služieb pre vlastníkov rodinných domov.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2078744  Dátum zverejnenia: 13.7.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou