Računovođa glavne knjige (GL) sa engleskim i srpskim jezikom /General ledger accountant with English and Serbian language - Home Office

WHC Slovakia s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 700 EUR/mesiacThe final amount of the salary offered will be agreed on the basis of the candidate's personal and professional requirements.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

If you can boast of an economic education, speak English and Serbian fluently and like an informal working environment, we are looking forward to your application!

Job Description, Skills, and Responsibilities:

• Preparation of the closing, accrual process and intercompany reconciliation process.

• Record of matters related to human resource accounting and other reserves in the accounting system

• Accounting for late entries in the accounting system in accordance with company guidelines

• Preparation of the statement of changes in equity and the statement of changes in balancing reserves

• Audit of the internal control system to ensure the adequacy and accuracy of the general ledger.

• Ensuring and checking the daily processing of bank statements (booking, approval of incoming and outgoing payments)

• Professional knowledge in the field of working with the SAP system​


Zamestnanecké výhody, benefity

Work in a flexible, hybrid work style: two days a week in the office and the rest from the comfort of your home.

​• Career advancement opportunities

• Annual bonus

• Fully covered meal tickets

• Discounts on selected products

• Contribution to supplementary pension savings

• Access to the buffet benefits system/Multisport card

• Entitlement to sick leave

• Provision of mobile phone and laptop for personal use

• Employee assistance program that offers free phone and email consultations with experts including psychologists, consultants, lawyers and financial advisors​


Informácie o výberovom konaní

We thank all applicants for their interest. We will assess individual applications and contact those candidates whose profile best suits our client's requirements.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

international company

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Srbský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

SAP - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti


​• Fluent English and Serbian.

• At least a bachelor's degree in accounting/finance or other related studies is an advantage.

• General ledger accounting experience or several years of AP/AR experience.

• Knowledge of local GAAP and IFRS is an advantage

• Knowledge of accounting software (preferably SAP), MS Excel.

• Orientation to detail and independent organization

• Communication skills and ability to solve problems with customers

• Team player – even if you work on separate tasks, you will work as a team and help each other

• Enthusiasm for working in an international environment and occasional travel within Europe.​​


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

WHC Slovakia s.r.o. pôsobí na trhu práce už 17 rokov ako úspešná personálna agentúra, zameraná na poskytovanie komplexných HR služieb. Zabezpečujeme bezplatnú registráciu vo vlastnej databáze pre záujemcov hľadajúcich príležitostné, ale aj stále pracovné možnosti. Našim cieľom je poskytovanie kvalitných služieb v záujme spokojnosti našich klientov a zamestnancov. Medzi uchádzačmi sa nachádzajú ľudia s rôznym profilom, so záujmom o zaučené práce, odborníci s viacerými diplomami, hovoriaci cudzie jazyky, alebo so skúsenosťami vo vedení.
Spoločnosť je držiteľom povolenia na sprostredkovanie práce (5091/2005-OSS 228/2005)

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Annamária Mészárosová
Tel.: +421915995618
E-mail: poslať životopis
ID: 4786814  Dátum zverejnenia: 18.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac