Obchodný manažér / Konzultant

WELL management, s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
provízna odmena

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre trvalú spoluprácu do nášho tímu hľadáme dobrého konzultanta a zároveň skúseného obchodníka, orientovaného na pomoc a službu klientovi. Náplňou Vašej práce bude:
- Obchodovanie a konzultovanie v oblasti investícií, podnikového nákupu a v oblasti verejného obstarávania;
- Akvizícia nových zákazníkov, obchodné rokovania, vyjednávanie podmienok, uzatváranie objednávok alebo zmlúv;
- Spolupráca s firemnými špecialistami;
- Vytváranie, úpravy a aktualizácie podporných materiálov, marketingové aktivity;
- Reporting a obchodná administratíva;
- Prehľad o konkurenčných aktivitách, sledovanie situácie na trhu;

Zamestnanecké výhody, benefity

- Vzdelávanie v oblasti investícií, podnikového nákupu a verejného obstarávania;
- Rozvoj Vašich obchodných kompetencií, plná podpora manažmentu;
- Jedinečný pracovný nástroj - špeciálny softwer;
- Kvalitné profesionálne školenia, zapracovanie - adaptačný proces;
- Výborný pracovný tím, nadštandardné pracovné prostredie;
- Trvalé zamestnanie v spoločnosti s významnou pozíciou na trhu;

Informácie o výberovom konaní

Do nášho tímu hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý/á už v minulosti dosiahol/la dobré výsledky na pozícii konzultanta alebo obchodníka v podobnej oblasti, vyhovuje mu/jej HOME OFFICE, a má ochotu pomáhať a podporovať zákazníka.

Ste iniciatívny/a, máte rád/a výzvy a dokážete si plniť svoje ciele či už v pracovnej alebo osobnej oblasti; kvalitné vzdelanie je pre Vás odmenou; motivuje Vás viac ako len dobrá výplata; máte ochotu cestovať za zákazníkom a realizujete sa v hľadaní riešení, ktoré pomôžu? Ste práve tá osoba, ktorú hľadáme!

Predpokladáme u Vás vysoké pracovné nasadenie od začiatku spolupráce, iniciatívnosť a ochotu učiť sa nové veci, vyžadujeme vynikajúce výsledky a hodnotné výkony. Odmenou Vám bude stabilná pozícia člena spoločnosti s perspektívou dlhodobej podpory a spolupráce.

Ak Vás táto ponuka zaujala a máte záujem byť zaradený/á do výberového konania, zašlite nám Váš životopis so žiadosťou a krátkym motivačným listom vybraním možnosti Poslať spoločnosti životopis. Odpovieme uchádzačom, ktorí spĺňajú požiadavky špecifikované v inzeráte. Ďakujeme za porozumenie.

Upozornenie:
Zaslaním žiadosti záujemca o zamestnanie vyjadruje svoj súhlas spoločnosti WELL management, s.r.o. so spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania v zmysle zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Spoločnosť sa zaoberá vedomostnou ekonomikou v oblasti podnikového nákupu, investícií a verejného obstarávania s aplikáciou vlastného know-how a elektronických aukcií - (investície, strategický nákup, materiály a suroviny, réžie, služby – finančné, aj iné), vyvíja špecializované a klientske sw platformy na riadenie podnikových nákupných procesov, organizuje školenia, semináre, konferencie v oblasti vedomostnej ekonomiky, nákupných a investičných procesov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchodné, ekonomické, technické, humanitné

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Ovládanie MS Windows a MS Office - požadované;
- Preukázateľne dosiahnuté výsledky (REFERENCIE) v minulosti podmienkou!
- Praktická skúsenosť s konzultáciami a predajom SW alebo v B2B obchode - veľkou výhodou!
- Maximálna ochota tvrdo pracovať, proaktivita;
- Vytrvalosť, sebadisciplína a schopnosť prekonávať prekážky

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť nášho klienta sa zaoberá vedomostnou ekonomikou v oblasti podnikového nákupu, investícií a verejného obstarávania s aplikáciou vlastného know-how a elektronických aukcií - (investície, strategický nákup, materiály a suroviny, réžie, služby – finančné, aj iné), vyvíja špecializované a klientské SW platformy na riadenie podnikových nákupných procesov.
-má 2 hlavné kategórie klientov:
1/ verejná a štátna správa, verejní obstarávatelia,
2/ stredné a väčšie podniky

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2092539  Dátum zverejnenia: 23.4.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: provízna odmena