Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník logistiky - pozícia vhodná aj pre absolventov
Weindel Logistik Service SR spol. s r.o.
Miesto práce
Senec
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 200 EUR/mesiac
1 100 - 1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Vybavovanie vodičov pri nahlasovacom okienku a organizácia kamiónov na vykládku alebo nakládku.
• Sledovanie časových okien, plánovanie nakládok/vykládok v internom systéme TMS.
• Tvorba potrebných dokumentov k nakládke tovaru (DL, CMR...).
• Príjem tovaru a kontrola správnosti na systémovej úrovni, kontrola sprievodnej prepravnej dokumentácie.
• Výdaj tovaru a kontrola správnosti na systémovej úrovni (Výroba, Expedícia).
• Obsluha systému skladového účtovníctva.
• Evidencia dokumentácie pre príjem a výdaj tovaru, archivácia skladovej dokumentácie.
• Komunikácia so špedíciami všetkých dodávateľských spoločností.
• Evidencia paliet, inventúra paliet a kontrola stavu paliet.
• Pravidelná inventúra.
• Komunikácia s oddelením skladu a s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti.
• Reporting nadriadenému.
• Plnenie ďalších operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného.
• Sledovanie časových okien, plánovanie nakládok/vykládok v internom systéme TMS.
• Tvorba potrebných dokumentov k nakládke tovaru (DL, CMR...).
• Príjem tovaru a kontrola správnosti na systémovej úrovni, kontrola sprievodnej prepravnej dokumentácie.
• Výdaj tovaru a kontrola správnosti na systémovej úrovni (Výroba, Expedícia).
• Obsluha systému skladového účtovníctva.
• Evidencia dokumentácie pre príjem a výdaj tovaru, archivácia skladovej dokumentácie.
• Komunikácia so špedíciami všetkých dodávateľských spoločností.
• Evidencia paliet, inventúra paliet a kontrola stavu paliet.
• Pravidelná inventúra.
• Komunikácia s oddelením skladu a s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti.
• Reporting nadriadenému.
• Plnenie ďalších operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v stabilnej spoločnosti rodinného charakteru
• Stravné plne hradené zamestnávateľom
• Príspevok na dopravu do zamestnania
• Bonus za odporúčanie kandidáta
• Práca v príjemnom, modernom pracovnom prostredí
• Ročná odmena až do výšky jedného platu
• Iné nefinančné benefity (Vianočný večierok, vianočný a veľkonočný balíček, letný športový deň, ovocné/vitamínové dni, narodeninová odmena)
• Stravné plne hradené zamestnávateľom
• Príspevok na dopravu do zamestnania
• Bonus za odporúčanie kandidáta
• Práca v príjemnom, modernom pracovnom prostredí
• Ročná odmena až do výšky jedného platu
• Iné nefinančné benefity (Vianočný večierok, vianočný a veľkonočný balíček, letný športový deň, ovocné/vitamínové dni, narodeninová odmena)
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám svoju žiadosť a štruktúrovaný životopis.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú očakávania.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú očakávania.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Mierne pokročilý
Skladové hospodárstvo - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• MS Office na užívateľskej úrovni
• Znalosť cudzieho jazyka je výhodou
• Prozákaznícky prístup, výborné organizačné, komunikačné a prezentačné schopnosti
• Logické myslenie, samostatné navrhovanie a riešenie problémov
• Pozitívny, proaktívny a zodpovedný prístup k práci, tímový hráč
• Zmysel pre poriadok a detail
• Znalosť cudzieho jazyka je výhodou
• Prozákaznícky prístup, výborné organizačné, komunikačné a prezentačné schopnosti
• Logické myslenie, samostatné navrhovanie a riešenie problémov
• Pozitívny, proaktívny a zodpovedný prístup k práci, tímový hráč
• Zmysel pre poriadok a detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Weindel Logistik Service SR spol. s r. o. je stredne veľký poskytovateľ logistických služieb v oblasti copackingu, skladovania a distribúcie, špecializujúci sa na potraviny a značkový tovar (FMCG), s pobočkami v Rakúsku, Českej republike a na Slovensku s nezávislým lokálnym manažmentom – naši zákazníci tak profitujú z nadnárodných synergií a kontaktov. Našim cieľom je nájsť individuálne riešenie pre požiadavky našich zákazníkov. Náš tím pracuje s plným nasadením, inovatívnymi nápadmi a empatiou na tom, aby očakávania našich zákazníkov nielen splnil, ale prekonal.
WLS - We meet your needs (wls-group.eu)
WLS - We meet your needs (wls-group.eu)
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4818542
Dátum zverejnenia: 29.4.2024
2024-04-29
lokalita: Senec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Logistik Spoločnosť: Weindel Logistik Service SR spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac