Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager - pravá ruka šéfa
WebHouse, s.r.o.
Miesto práce
Paulínska 20, okres Trnava
Paulínska 20, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť, internship, stáž
plný úväzok, živnosť, internship, stáž
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Táto práca je len pre tvrdé nátury. Bez toho, aby si si vedela spraviť poriadok a systém vo veciach netreba čítať ani ďalej. Zvládať robiť 20 odlišných vecí je veľmi náročné a preto je nevyhnutné mať systém. A my ich aktuálne robíme niekedy aj 30-40.
To je dôvod, prečo hľadáme šikovnú asistentku, ktorá bude našou oporou a odbremení nás od mnohých administratívnych úkonov. V našej práci nejde len o odkladanie papierov do priečinkov.
Spolu sme si spísali zhruba 40 činností, ktoré vieme delegovať a tieto činnosti majú aj svoje podkategórie :)
• od komunikácie s klientom – telefonovanie, mail, organizovania stretnutí a plánovania času
• cez robenie databáz, prehľadov, inzerovania, vyhľadávania
• až po jednoduché úpravy zmlúv, behanie po úradoch, zastrešenia reklamných materiálov, nákupov
• ako bonus aj organizovanie teambuildingov, školení a pod.
Každá činnosť sa nerobí naraz, to pochopiteľne jeden človek z časového hľadiska nedá, avšak držať v hlave čo i len 10 nevyhnutných povinností je bez systému nemožné. Pri našej spolupráci ich bude treba držať minimálne 20-30.
Výhoda je tá, že všetko ťa naučíme, ale z leňochoda antilopu nespravíme.
Preto sme aj v úvode uviedli, že to je len pre tvrdé nátury.
Pokiaľ si trúfaš a je to pre teba výzva, tak čítaj ďalej.
To je dôvod, prečo hľadáme šikovnú asistentku, ktorá bude našou oporou a odbremení nás od mnohých administratívnych úkonov. V našej práci nejde len o odkladanie papierov do priečinkov.
Spolu sme si spísali zhruba 40 činností, ktoré vieme delegovať a tieto činnosti majú aj svoje podkategórie :)
• od komunikácie s klientom – telefonovanie, mail, organizovania stretnutí a plánovania času
• cez robenie databáz, prehľadov, inzerovania, vyhľadávania
• až po jednoduché úpravy zmlúv, behanie po úradoch, zastrešenia reklamných materiálov, nákupov
• ako bonus aj organizovanie teambuildingov, školení a pod.
Každá činnosť sa nerobí naraz, to pochopiteľne jeden človek z časového hľadiska nedá, avšak držať v hlave čo i len 10 nevyhnutných povinností je bez systému nemožné. Pri našej spolupráci ich bude treba držať minimálne 20-30.
Výhoda je tá, že všetko ťa naučíme, ale z leňochoda antilopu nespravíme.
Preto sme aj v úvode uviedli, že to je len pre tvrdé nátury.
Pokiaľ si trúfaš a je to pre teba výzva, tak čítaj ďalej.
Zamestnanecké výhody, benefity
V minulom roku sme začali tvoriť našu značku, nakoľko sme dovtedy fungovali len na odporúčania a na základe spokojnosti klientov.
Ponúkame ti možnosť z nuly vyštartovať na 100 za 4,3 sekundy, máme nový systém vzdelávania, ktorý začneme aplikovať po tvojom príchode. V ňom sa odzrkadľujú naše takmer 20-ročné skúsenosti v podnikaní.
Našim cieľom je dodať trhu maximálny proklientský prístup a zároveň byť odlišní a na to treba vedieť v prvom rade správne komunikovať a pristupovať k situáciám. Kreatíva odlišnosti už je za nami, ale to sa dozvieš v správny čas.
Prvý mesiac ťa príjmeme ako stážistku, aby sme otestovali tvoje zručnosti. V tomto čase ťa vyškolíme a vzájomne sa oťukáme.
Následne pokračuje nástupný plat 500 € v čistom. V prípade šikovnosti sme ochotní plat navýšiť aj o 300 a viac € v čase, ako sa oťukáme a nájdeme v spolupráci obojstrannú radosť. Čo môže byť horizont pár mesiacov.
Zároveň získavaš všetky už spomenuté výhody zaradenia do tímu a spoločných aktivít, plus získania neoceniteľných zručností vďaka pravidelnému vyškolovaniu lektormi, koučami a mentormi.
Ponúkame ti možnosť z nuly vyštartovať na 100 za 4,3 sekundy, máme nový systém vzdelávania, ktorý začneme aplikovať po tvojom príchode. V ňom sa odzrkadľujú naše takmer 20-ročné skúsenosti v podnikaní.
Našim cieľom je dodať trhu maximálny proklientský prístup a zároveň byť odlišní a na to treba vedieť v prvom rade správne komunikovať a pristupovať k situáciám. Kreatíva odlišnosti už je za nami, ale to sa dozvieš v správny čas.
Prvý mesiac ťa príjmeme ako stážistku, aby sme otestovali tvoje zručnosti. V tomto čase ťa vyškolíme a vzájomne sa oťukáme.
Následne pokračuje nástupný plat 500 € v čistom. V prípade šikovnosti sme ochotní plat navýšiť aj o 300 a viac € v čase, ako sa oťukáme a nájdeme v spolupráci obojstrannú radosť. Čo môže byť horizont pár mesiacov.
Zároveň získavaš všetky už spomenuté výhody zaradenia do tímu a spoločných aktivít, plus získania neoceniteľných zručností vďaka pravidelnému vyškolovaniu lektormi, koučami a mentormi.
Informácie o výberovom konaní
Výber vhodnej adeptky bude prebiehať v auguste 2016.
Prvé 2 týždne budú doslova záťažový test, podľa toho sa uvidí, či si tá pravá. Pokiaľ si nás získaš, tak má naša spolupráca dlhodobý výhľad a veľmi zaujímavý kariérny rast. Všetko záleží od tvojej ambície.
Prvé 2 týždne budú doslova záťažový test, podľa toho sa uvidí, či si tá pravá. Pokiaľ si nás získaš, tak má naša spolupráca dlhodobý výhľad a veľmi zaujímavý kariérny rast. Všetko záleží od tvojej ambície.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
Obchodná fakulta, manažment, ľudské zdroje, atď... Čokoľvek, čo sa približuje biznisu :)
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme šikovnú, komunikatívnu, sympatickú, úprimnú, starostlivú, vytrvalú mladú slečnu alebo dámu, ktorá zároveň neutečie, keď počuje slovo šport alebo iné spoločné aktivity.
• štruktúrovaný, prehľadný spôsob rozmýšľania
• chuť učiť sa a pracovať na sebe
• samostatnosť, zodpovedný prístup k práci
• štruktúrovaný, prehľadný spôsob rozmýšľania
• chuť učiť sa a pracovať na sebe
• samostatnosť, zodpovedný prístup k práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť WebHouse sa od jej vzniku v roku 2007 zaoberá poskytovaním služieb z oblasti registrácie domén, webhostingu, virtuálnych serverov a server housingu. Vďaka našim kvalifikovaným tímom a pokročilým technológiám dokážeme zabezpečiť profesionálne a spoľahlivé riešenia pre našich zákazníkov. Okrem samotného poskytovania týchto služieb tiež poskytujeme podporu a poradenstvo našim zákazníkom tak, aby boli spokojní a mohli sa plne sústrediť na svoj biznis.
Počet zamestnancov
1 zamestnanec
ID: 2663199
Dátum zverejnenia: 26.7.2016
2016-07-26
lokalita: okres Trnava Pozícia: Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: WebHouse, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou