Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Back office assistant
Obchodná spoločnosť
Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- spracovanie objednávok od zákazníkov a následne zadávanie objednávok dodávateľom,
- monitorovanie dodacích termínov od dodávateľov a zákaznikom,
- sledovanie zásielok, príprava transportných dokladov a príprava podkladov pre colné spracovanie zásielok,
- komunikácia so zákazníkmi v Rakúsku, Nemecku, Číne atď.,
- spracovanie pošty a faktúr,
- príprava dokumentácie pre výrobné oddelenie,
- vytváranie databázy nových zákazníkov a dodávateľov,
- ostatné bežné administratívne činnosti.
- monitorovanie dodacích termínov od dodávateľov a zákaznikom,
- sledovanie zásielok, príprava transportných dokladov a príprava podkladov pre colné spracovanie zásielok,
- komunikácia so zákazníkmi v Rakúsku, Nemecku, Číne atď.,
- spracovanie pošty a faktúr,
- príprava dokumentácie pre výrobné oddelenie,
- vytváranie databázy nových zákazníkov a dodávateľov,
- ostatné bežné administratívne činnosti.
Informácie o výberovom konaní
CV prosíme zaslať v nemeckom a slovenskom jazyku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ideálny kandidát:
• rýchlo sa učí, je otvorený novým veciam a chce získavať nové vedomosti,
• vie veľmi dobre a efektívne komunikovať,
• zvláda stresové situácie,
• má organizačné schopnosti, dokáže koordinovať a plánovať viac úloh,
• má zmysel pre detail a je presný pri práci s číslami,
• je jednoznačne orientovaný na zákazníka a jeho potreby a spokojnosť,
• dokáže plynule komunikovať v nemeckom aj anglickom jazyku.
• rýchlo sa učí, je otvorený novým veciam a chce získavať nové vedomosti,
• vie veľmi dobre a efektívne komunikovať,
• zvláda stresové situácie,
• má organizačné schopnosti, dokáže koordinovať a plánovať viac úloh,
• má zmysel pre detail a je presný pri práci s číslami,
• je jednoznačne orientovaný na zákazníka a jeho potreby a spokojnosť,
• dokáže plynule komunikovať v nemeckom aj anglickom jazyku.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodno-výrobná spoločnosť v Bratislave v oblasti mechatroniky.
ID: 3001890
Dátum zverejnenia: 6.4.2017
2017-04-06
lokalita: Bratislavský kraj, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Disponent, Obchodný referent Spoločnosť: Obchodná spoločnosť