Kouč pre back office

Košice

Informácie o pracovnom mieste

 

Hľadáme kolegu s nasledovným profilom:

Kvalifikačné požiadavky
- úplné VŠ vzdelanie - podmienkou

Osobitné požiadavky
- skúsenosti na podobnej pozícii - podmienkou
- skúsenosti v oblasti služieb pre zákazníkov - podmienkou
- skúsenosť so zákazníckou komunikáciou – osobnou, telefonickou, písomnou – výhodou
- skúsenosť s feedback-om a koučovaním ľudí
- skúsenosť s monitoringom kvality a prieskumami
- znalosť / sledovanie trendov v oblasti zákaznických služieb

PC zručnosti
- Internet, Outlook, Power Point, Word, Excel - pokročilá úroveň

Kompetencie
- analyticko-koncepčné myslenie
- iniciatíva a proaktívny prístup
- orientácia na ciele
- pružnosť
- schopnosť pracovať v tíme
- tvorivý prístup

Ponúkame zaujímavé pracovné miesto:

Pracovná náplň
- konzultuje, podporuje a koučuje zamestnancov odboru v oblasti komunikačných zručností v písomnom a telefonickom styku so zákazníkom, s cieľom sústavného zlepšovania kvality obsluhy zákazníkov.
- navrhuje zmeny v metodike a procesoch a odbornú podporu pri ich zavádzaní .
- sleduje trendy v oblasti zakazníckych služieb a prináša návrhy na zvýšenie kvality a efektivity práce na odbore.
- zabezpečuje interný monitoring kvality práce na odbore a poskytuje zamestnancom spätnú väzbu.
- spolupracuje na procese zmeny komunikačných štandardov a zabezpečuje ich implementáciu.
- spolupracuje s líniovými manažérmi na identifikácii rozvojových potrieb zamestnancov
- podieľa sa na príprave a realizácii interných rozvojových aktivít – koučingov, odborných školení a workshopov zameraných na zvyšovanie výkonu, zlepšovanie kvality obsluhy a spokojnosti zákazníkov.

Pracovisko: Košice

Informácie k výberovému konaniu:

Predpokladaný termín obsadenia pracovného miesta: 01.09.2014

Ak máte záujem, svoj životopis zašlite do: 01.08.2014

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Eva Pačaiová Nevelöšová
Tel.: +421905445130
E-mail: poslať životopis
ID: 1813529  Dátum zverejnenia: 25.7.2014  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.