Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Supervisor pre Call Centrum
Košice
Informácie o pracovnom mieste
Hľadáme kolegu s nasledovným profilom:
Kvalifikačné požiadavky
- úplné stredoškolské vzdelanie – podmienkou, vysokoškolské - výhodou
- znalosť anglického jazyka – pokročilá úroveň – podmienkou
Osobitné požiadavky
- skúsenosť s prácou v call centre – výhodou
- práca v medzinárodnej spoločnosti – výhodou
- skúsenosť na pozícii koordinátora – podmienkou
- vedenie tímu v službách zákazníkom a predaji – min 3 roky – podmienkou
PC zručnosti
- Word, Excel, Internet, Outlook, Power Point – pokročilá úroveň – podmienkou
- SAP – pokročilá úroveň – výhodou
Kompetencie
- analyticko-koncepčné myslenie
- iniciatíva a proaktívny prístup
- orientácia na ciele
- orientácia na trh a zákazníka
- plánovanie a organizácia práce
- vodcovské schopnosti
Ponúkame zaujímavé pracovné miesto:
Pracovná náplň
- komplexne riadi zamestnancov v pridelenej oblasti činností, aktivít VSE Call centra
- plánuje cieľové ukazovatele výkonu zamestnancov VSE Call centra, monitoruje ich a zabezpečuje dosiahnutie výkonu na požadovanej úrovni
- monitoruje výkon VSE Call centra po kvantitatívnej a kvalitatívnej stránke a zabezpečuje zvyšovanie výkonu a zodpovedá za plnenie stanovených KPIs
- riadi proces predaja, obsluhy a poradenstva pre zákazníkov v pridelenej oblasti činností, aktivít VSE Call centra a zodpovedá za dodržiavanie štandardov kvality, interných noriem, metodických a procesných postupov
- navrhuje a implementuje riešenia pre zvýšenie efektívnosti a kvality práce
- pravidelne reportuje podľa definovaných požiadaviek priamemu nadriadenému
- podľa pokynov nadriadeného participuje na interných projektoch spoločnosti
- v prípade neprítomnosti zastupuje managera CC
Informácie k výberovému konaniu:
Predpokladaný termín obsadenia pracovného miesta: ASAP
Ak máte záujem, svoj životopis zašlite do: 27.4.2014
Kontakt
ID: 1717318
Dátum zverejnenia: 17.4.2014
2014-04-17
lokalita: Košice Pozícia: Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Východoslovenská energetika Holding a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.