Senior agent na Call centre

Košice

Informácie o pracovnom mieste

 

Hľadáme kolegu s nasledovným profilom:

Kvalifikačné požiadavky
- úplné stredoškolské vzdelanie – podmienkou

Osobitné požiadavky
- skúsenosť s prácou v oblasti poskytovania služieb a predaja - podmienkou
- skúsenosť s prácou v call centre – podmienkou
- práca v medzinárodnej spoločnosti – výhodou
- znalosť energetického trhu - výhodou

PC zručnosti
- Word, Excel, Internet, Outlook – pokročilá úroveň – podmienkou
- SAP – pokročilá úroveň – výhodou

Kompetencie
- schopnosť komunikovať svoje myšlienky
- odolnosť voči stresu
- orientácia na ciele
- orientácia na trh a zákazníka
- predajné zručnosti
- schopnosť pracovať v tíme

Ponúkame zaujímavé pracovné miesto s náplňou:

- Realizuje monitoring kvality hovorov agentov CC a navrhuje opatrenia na zvyšovanie ukazovateľov kvality hovorov.
- Aktívne spolupracuje na identifikácii operatívnych rozvojových potrieb agentov CC.
- Pripravuje a realizuje odbornú prípravu agentov CC podľa plánovaných požiadaviek aj operatívnych potrieb.
- Dodržiava interné normy, metodické postupy, usmernenia a procesy relevantné pre VSE CC a pre predaj a obsluhu zákazníkov.
- Podľa potreby spolupracuje s ostatnými odbornými útvarmi pri riešení rozvojových potrieb agentov CC a operatívnych úloh.
- Realizuje koučing zverenej skupiny agentov.
- Pomáha supervízorovi dosiahnuť ciele tímu.
- Poskytuje zákazníkom informácie o produktoch a službách obchodného aj technického charakteru.
- Realizuj predaj produktov a služieb a je zodpodvedný za dosahuvanie a definovanie plánu predaja.
- Prijíma a postupuje hlásenia technického charakteru (poruchy, plánované odstávky, neobvyklé udalosti).

Informácie k výberovému konaniu:

Predpokladaný termín obsadenia pracovného miesta: ASAP
Ak máte záujem, svoj životopis zašlite do 29.7.2015.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Eva Pačaiová Nevelöšová
Tel.: +421905445130
E-mail: poslať životopis
ID: 2194020  Dátum zverejnenia: 23.7.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.