Agent Junior - Call Centrum

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s.

Miesto práce
Prievidza
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiacZákladná mzda od 1.050 EUR. Výsledná úroveň mzdy závisí od úrovne schopností a skúseností uchádzača o zamestnanie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

O Vás - čo Vás čaká / právomoci, zodpovednosti

  • telefonický a e-mailový kontakt s klientmi, poskytovanie odborného poradenstva a informácií o produktoch a službách
  • administratívne práce
  • stabilizácia a nábor poistencov prezentáciou aktuálnych výhod a služieb VšZP

Zamestnanecké výhody, benefity

Na našich zamestnancoch nám záleží a dávame im vždy to najlepšie:

  • Polročný bonus vyplácaný 2x ročne na základe plnenia cieľov
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona
  • Flexibilný pracovný čas
  • 3 sick days za rok
  • Až 140€ za rok na rekreáciu (nad rámec zákona)
  • Stravenky aj za dni dovolenky a vianočné sviatky
  • Karta Multisport s príspevkom od zamestnávateľa
  • Aplikácia UpBalansea s príspevkom od zamestnávateľa
  • Zvýhodnené preplácanie PNky až do výšky 80%
  • Príspevok do III. piliera (doplnkové dôchodkové sporenie) vo výške 5%
  • Príspevky na rôzne životné udalosti (pracovné výročia, životné jubileá, narodenie dieťaťa, sociálna výpomoc)
  • Teambuildingy, účasť na športových dňoch, dňoch zdravia a ešte mnoho iného...

Informácie o výberovom konaní

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Vášmu životopisu spolu s motivačným listom sa budeme starostlivo venovať, avšak dovolíme si kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú nami stanovené kritériá.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Maďarský jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Prax na pozícii/v oblasti

skúsenosti v oblasti Call Centra výhodou

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • výborné komunikačné a argumentačné schopnosti
  • schopnosť pracovať s databázovými aplikáciami
  • orientácia na klienta – zmysel pre pochopenie požiadaviek klienta
  • logické a analytické myslenie spracovania telefonických požiadaviek klienta
  • vysoká schopnosť improvizácie, empatie, zodpovednosti a samostatnosť
  • efektivita v tímovej práci
  • prispôsobivosť a odolnosť voči stresu
  • ochota pracovať na zmeny - pracovná doba od 8:00 – 18:00 

( zmeny: 8,00 - 16,00 / 9,00 -  17,00 / 10,00 - 18,00 )

  • bezúhonnosť
  • chuť učiť sa nové veci 
  • proaktívny prístup ku klientom
  • anglický jazyk - výhodou
  • nemecký jazyk - výhodou 
  • maďarský jazyk - výhodou   

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

VšZP je najväčšia a najdlhšie pôsobiaca poisťovňa na Slovensku s takmer 20-ročnou históriou, ktorej dôverujú takmer 3 milióny spokojných poistencov.

Svojim klientom dlhodobo poskytuje komplexné služby v oblasti zdravotného poistenia vo svojich viac ako 77 kontaktných miestach na Slovensku a prostredníctvom elektronických služieb–ePobočky a mobilnej aplikácie VšZP.

Naším cieľom je byť modernou spoločnosťou, ktorá bude udávať trendy v oblasti verejného zdravotného poistenia. Chceme byť lídrom s proklientskym servisom a fungovať transparentne v prospech našich poistencov, platiteľov, poskytovateľov zdravotnej starostlivosti a predovšetkým pre našich zamestnancov.

Vďaka prebiehajúcim a pripravovaným aktivitám a zanietenosti celého tímu spoločnosti VšZP rastie vizibilita poisťovne a hrdosť zamestnancov, že sú jej súčasťou. Na našich zamestnancoch nám záleží a dávame im vždy to najlepšie.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov
ID: 4775386  Dátum zverejnenia: 4.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 050 EUR/mesiac