ICT Risk manažér/manažérka

Miesto práce
Mlynské nivy 1, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
Od 2 500 EUR/mesiacPonúkame diskusiu o mzde začínajúcu na tejto sume. Finálna úroveň mzdy závisí od profesijnej kvalifikácie a skúseností.

Čo od vás očakávame

Sí hĺbavý/á, rád/a veci analyzuješ, pohybuješ sa v prostredí IT, chápeš jeho procesy? Potrebuješ veciam rozumieť do hĺbky? Prihlás sa k nám!

Hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý/á sa bude s nami spolupodieľať na riadení ICT rizík. Čo konkrétne by bolo tvojou úlohou?

Oblasť - Pravidelné hodnotenie ICT rizika / hodnotenie rizikových indikátorov
  • Manažovanie KRI, pozostávajúce z pravidelného vyhodnocovania. Vykonávanie analýz trendov nad KRI a ich kontrolných oblastí. Identifikovať ich účinnosť s predikovaním anomálnych stavov. V prípade výchyliek identifikovať príčiny s následným reportovaním a navrhnutím opravných opatrení spolu s vlastníkmi dotknutých oblastí;
  • Riadiť realizáciu ICT risk Self-assessmentu spolu s prvým stupňom kontroly.
Oblasť – 2. stupeň kontroly
  • Vykonávať kontrolné činnosti 2. stupňa najmä prostredníctvom kontrol procesov, ktoré sú predmetom rizika ICT (napr. plánovanie, sourcingové procesy, ale aj implementačné procesy z oblasti ICT);
  • Vyhodnotiť výkon a efektivitu kontrolných činností 1. stupňa v oblasti rizík ICT;
  • Vyhodnotiť efektívnosť riešenia nedostatkov zistených na všetkých troch úrovniach kontrol;
  • Zúčastňovať sa ako zástupca riadenia rizík a kontrolór 2. stupňa vo vybraných pracovných skupinách a komisiách, ktoré sú predmetom ICT rizika (v tom čase napr. iARB, CMC, Ideová komisia, ale vo všeobecnosti akékoľvek komisie, kde sa rozhoduje o činnosti s tzv. významným vplyvom na úroveň rizika ICT).
Oblasť – Zosúlaďovanie pravidelných procesov riadenia ICT rizík
  • Manažovanie logistiky a podkladov do výborov ICT RAT/ORC a iných výborov súvisiacich s riadením ICT rizika;
  • Príprava správ pre regulátorov ako sú SREP JST, podkladov pre NBS a materskú banku ISP;
  • Koordinovať a zdieľať informácie z kontrolnej činnosti s útvarmi a pracovníkmi vykonávajúcimi kontrolnú činnosť na 1. a 3. stupni kontrol a podieľať sa na stanovení opatrení na zmiernenie rizika ICT.
Oblasť – Údržba archívov a registrov súvisiacich s ICT rizikami
  • Udržiavať všetky identifikované riziká v aktuálnom stave. Zabezpečiť integritu dát v ICT risk registri s iným entitami ako sú procesy, hrozby, pripadne ďalšie metadáta;
  • Zabezpečiť pravidelnú synchronizáciu VUB ICT registrov rizík voči ostatným ako je napr. skupinový register rizík;
  • Validácia DQ kontrol nad registrom ICT rizík a nastavenie nápravných opatrení;
  • Analýza reportov a analýza trendov and ICT Rizikami;
  • Poskytovať podporu, udržiavať informovanosť a vykonávať tréningy v oblasti registrov ICT rizík.

Čo môžete očakávať vy od nás

Ako zamestnanec/zamestnankyňa získavaš benefity, ktoré porastú tak, ako budeš rásť spolu s nami. Čím dlhšie u nás budeš pracovať, tým viac výhod získaš!
  • Odmena za výkon. Raz ročne získaš bonus, ktorého výška závisí od splnenia firemných aj Tvojich individuálnych cieľov.
  • Stravné plne hradené zamestnávateľom bez doplatku zamestnanca.
  • Až do 10 dní plateného voľna nad rámec zákona každý rok.
  • Kredit vo VÚB Cafetérii až do výšky 300 eur, ktorý rastie s počtom odpracovaných rokov.
  • Až do 100 eur mesačne ako príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie (III. pilier).
  • Zvýhodnené produkty a služby VÚB banky.
  • Home office až do výšky 80% po dohode s manažérom.

Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!

Koho hľadáme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomického, matematicko-štatistického alebo technického smeru

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Prax na pozícii/v oblasti

riadenie ICT procesov/Cyber security/ICT audit/riadenie dát so zameraním na riad. rizík/IT architekt

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobnostné predpoklady:
  • samostatnosť pri riešení problémov a komunikácii s kolegami naprieč bankou;
  • analytické a koncepčné myslenie so schopnosťou abstrakcie;
  • schopnosť asertívne klásť otázky;
  • proaktívny a kreatívny prístup k riešeniu problémov;
  • zvedavosť, ochota učiť sa a schopnosť rýchlo sa adaptovať;
  • aktívny záujem o nové technológie.
Zručnosti a znalosti:
  • znalosť anglického jazyka na úrovni B2 (C1 výhodou);
  • taliansky jazyk – akákoľvek úroveň výhodou, nie podmienkou;
  • ICT procesy, SDLC procesy;
  • znalosť TOGAF, COBIT, ITIL výhodou;
  • znalosť procesov riadenia rizík;
  • pokročilá úroveň práce s Microsoft aplikáciami, predovšetkým: Excel (vrátane skúseností s VBA), Powerpoint, Word;
  • základná praktická skúsenosť s SQL, dátovou analytikou.

Informácie o výberovom konaní

Ak Ťa tento popis zaujal, pošli nám svoje CV. Stačí kliknúť na „Reagovať na ponuku" a my sa Ti ozveme. Všetko dôležité o práci vo VÚB si povieme na online/on site stretnutí.

Tešíme sa na Teba !
ID: 4827575  Dátum zverejnenia: 11.5.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac