Operatívny nákupca

Miesto práce: Mlynské Nivy 1, Bratislava

Náplň práce

  • Zodpovedá za pridelené úlohy oddelenia Operatívneho nákupu, ktorý je súčasťou odboru Obstarávanie, v súlade s nákupnou smernicou a záujmami spoločnosti
  • Zodpovedá za zrýchlené výbery dodávateľov, jednoduché aukcie a vytváranie objednávok (Spot PO) pre nákupné prípady pod stanovený limit v objednávkovom systéme (SAP) na základe požiadavky na nákup prijatých od interných klientov
  • Zodpovedá za spracovanie objednávok a odvolávok zo zmlúv (Call-Off) pre nadlimitné obstarávania v spolupráci s oddeleniami Obstarávania
  • V spolupráci a podľa požiadavky oddelenia Obstarávania, sa podieľa na príprave a realizácii RFx
  • Zodpovedá za spracovanie jednoduchých a typových zmlúv a ich administráciu v systéme
  • Vytvára relevantné základné dáta (Master Data), napr. pre dodávateľov, materiálové skupiny, materiály, a pod.
  • Spolupracuje s útvarmi Účtovníctva a Kontrolingu pri zabezpečení správneho spracovania faktúr a zaradenia do reportov
  • Poskytuje podporu a efektívnu komunikáciu s internými klientmi s cieľom dosiahnutia spokojnosti interného klienta, ale aj zabezpečenia súladu s nákupnou smernicou a záujmami spoločnosti
  • Vytvára a aktualizuje nákupné reporty – pravidelne, aj podľa potreby alebo na vyžiadanie.
  • Pripravuje analýzy podľa požiadaviek vedúceho zamestnanca
  • Podieľa sa na kontinuálnom zlepšovaní procesov, systémov, konceptov a techník obstarávania s primárnym zameraním najmä na oblasť objednávania (P2P procesov), tak aby boli v súlade s objednávacími stratégiami a zmluvami
  • Aktívne sa zúčastňuje na pridelených projektoch spoločnosti
  • Zodpovedá za archivácia informácií, údajov a dokumentov týkajúcich sa nákupu/Obstarávania
  • Poskytuje zaškolenie nových užívateľov v tíme do objednávkového systému a zdieľa relevantné informácie v tíme Operatívneho nákupu, resp. Obstarávania

Iné výhody

  • stabilita silnej nadnárodnej spoločnosti
  • výrazne zvýhodnené bankové produkty a služby
  • dni voľna navyše
  • stravné lístky v plnej výške hradené zamestnávateľom
  • príspevok na preventívne zdravotné prehliadky
  • príspevok na dopravu
  • príspevok na 3. pilier dôchodkového sporenia
  • príspevok pri narodení dieťaťa

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - základy

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • VŠ vzdelanie I. stupňa
  • Skúsenosti na pozícii nákupcu, asistenta nákupu min. 1 rok
  • MS Excel a Word - pokročilý, Power Point – základy
  • Skúsenosti so SAP alebo inými ERP systémami
  • Znalosť anglického jazyka – pokročilý
  • Logické myslenie, analytické schopnosti, zmysel pre detail a prácu s číslami
  • Ochota a schopnosť rýchlo sa učiť, pro-aktivita, samostatnosť
  • Dobré komunikačné zručnosti, tímový hráč
  • Schopnosť robiť samostatné rozhodnutia v rámci svojich kompetencií
  • Veľmi dobrý časový manažment, organizovanosť a plánovacie schopnosti
  • Bezúhonnosť a lojalita voči zamestnávateľovi
Termín nástupu:
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
ID: 2717243       Predpokladaný termín ukončenia výberového konania:

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Poslať spoločnosti životopis", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.

Ďakujeme.
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2717243   Dátum zverejnenia: 20.9.2016