Procesný manažér

Miesto práce: Mlynské Nivy 1, Bratislava

Náplň práce

Podieľa sa na vytváraní, zmene, implementácii, optimalizácii a inovácii procesov s cieľom zlepšenia zákazníckeho komfortu a zvyšovania efektivity banky.
Podieľa sa na projektoch, kde tvorí a analyzuje návrhy, s cieľom optimalizovať procesy pre efektívnejšie využitie zdrojov a zabezpečenia kvality požadovanej služby.
Poskytuje súčinnosť ostatným útvarom pri implementácii štandardov procesného riadenia a kontinuálneho zlepšovania ako kľúčový zdroj informácií o spôsobe, forme a metódach pri jeho nastavení a vykonávaní.

  • Koordinuje pridelené zlepšovacie aktivity a prispieva k zlepšovacím návrhom.
  • Metodicky vedie prácu špecialistov na pridelenej zlepšovacej úlohe.
  • Riadi a rozvíja metodické štandardy pre oblasť riadenia a zlepšovania procesov.
  • Posudzuje nástroje pre dizajn procesov a ich praktické využitie pre potreby dizajnov, analýz a reportov.
  • Spolupracuje s Biznis a IT Architektúrou s cieľom zosúladenia štandardov procesov a cieľovej architektúry so stratégiou a štandardami podnikovej architektúry.

Iné výhody

  • stabilita silnej nadnárodnej spoločnosti
  • výrazne zvýhodnené bankové produkty a služby
  • dni voľna navyše
  • stravné lístky v plnej výške hradené zamestnávateľom
  • príspevok na preventívne zdravotné prehliadky
  • príspevok na dopravu
  • príspevok na 3. pilier dôchodkového sporenia
  • príspevok pri narodení dieťaťa
  • zľavy vo vybraných reštauráciách a obchodoch

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické alebo management

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • 5 rokov praxe v oblasti poskytovania služieb (telco, sieťové odvetvia, finančníctvo), procesného riadenia, biznis analýz,
  • AJ – Výborná znalosť, slovom aj písmom,
  • prehľad o metódach zlepšovania procesov -Six Sigma, LEAN,
  • schopnosť vizualizovať a popísať realitu v spoločnosti štruktúrovaným spôsobom za použitia príslušných metód,
  • analytické myslenie, proklientská orientácia,
  • tímovosť, flexibilita , orientácia na klienta, vytrvalosť,
  • priebojnosť, vysoká miera samostatnosti,
  • dobré prezentačné a komunikačné zručnosti.
Termín nástupu:
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
ID: 2621548       Predpokladaný termín ukončenia výberového konania:

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Poslať spoločnosti životopis", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.

Ďakujeme.
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2621548   Dátum zverejnenia: 21.9.2016