Špecialista podpory obchodnej siete - Komunikácia s Externými Call Centrami

Miesto práce
Mlynské Nivy 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Čo od vás očakávame

  • Plánovať a pripravovať nové predajné kampane, kooperovať s ostatnými útvarmi banky, rozvíjať a implementovať nové predajné postupy v jednotlivých Externých Call Centrách (ECC) a tým výrazne prispievať k plneniu predajných cieľov banky.
  • Koordinovať činnosti a aktivity vykonávané ECC za účelom plnenia určených strategických cieľov.
  • Monitorovať, analyzovať kvalitu poskytovaných služieb za účelom identifikovať oblasti na zlepšenie. Zodpovedať za kvalitu poskytovaných informácií smerom ku klientovi (korektnosť informácií ako aj dodržiavanie komunikačných štandardov).
  • Navrhovať a odporúčať zmeny v procesoch, postupoch, revidovať call scripty a vstupy v jednotlivých ECC za účelom zlepšovania a skvalitňovania služieb. Syntetizovať získané produktové informácie a dohliadať na správnosť ich odkomunikovania klientom.

Denná agenda:
  • Organizovať pravidelné konferenčné hovory, pripravovať a realizovať workshopy, školenia, súťaže, vytvárať a distribuovať podporné materiály. Informovať o zmenách a vytvárať externý informačný systém, operatívne poskytovať e-mailovú a telefonickú podporu všetkým ECC s cieľom maximalizovať kvalitu a úspešnosť realizovaných kampaní.
  • Hľadať nové možnosti predaja online / web za účelom zvýšiť predaj produktov VÚB.
  • Dohliadať na operatívnu efektivitu, merať kvalitu, vytvárať, spracovávať, kontrolovať a archivovať písomnú dokumentáciu a dohliadať nad dodržovaním termínov a stanovených dohôd a zmlúv, aby boli v súlade s právnymi predpismi a internými smernicami.
  • Zaškoliť brigádnikov, dohliadať na ich činnosti a kontrolovať kvalitu ich práce.
  • Konzultovať a preverovať chybné alebo reklamované postupy zo strany VUB/ECC, eskalovať všetky problémy v procesoch, procedúrach, nástrojoch alebo pravidlách manažérom útvarov a vlastníkom problémov s cieľom predísť alebo odstrániť limity dosiahnutia úspechu kampane a zároveň sa aktívne podieľať na hľadaní a implementácii riešenia.

Čo môžete očakávať vy od nás

  • stabilita silnej nadnárodnej spoločnosti
  • výrazne zvýhodnené bankové produkty a služby
  • dni voľna navyše
  • stravné lístky v plnej výške hradené zamestnávateľom
  • príspevok na preventívne zdravotné prehliadky
  • príspevok na dopravu
  • príspevok na 3. pilier dôchodkového sporenia
  • príspevok pri narodení dieťaťa

Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!

Koho hľadáme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • VŠ vzdelanie (ekonomické, finančné zameranie - VÝHODOU)
  • Prax v oblasti telemarketingu (call centra) - PODMIENKOU
  • Prax v oblasti finančných produktov, alebo poisťovania vo funkcii team leader a pod. - VÝHODOU
  • MS Office - pokročilý
  • Anglický jazyk - pokročilý
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, flexibilita a proaktivita
  • Systematickosť, time manažment, prezentačné schopnosti
  • Schopnosť viesť a motivovať tím

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Reagovať na ponuku", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.

Ďakujeme.
ID: 2547158  Dátum zverejnenia: 6.6.2016