Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista podpory obchodnej siete - Komunikácia s Externými Call Centrami
Miesto práce
Mlynské Nivy 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Čo od vás očakávame
- Plánovať a pripravovať nové predajné kampane, kooperovať s ostatnými útvarmi banky, rozvíjať a implementovať nové predajné postupy v jednotlivých Externých Call Centrách (ECC) a tým výrazne prispievať k plneniu predajných cieľov banky.
- Koordinovať činnosti a aktivity vykonávané ECC za účelom plnenia určených strategických cieľov.
- Monitorovať, analyzovať kvalitu poskytovaných služieb za účelom identifikovať oblasti na zlepšenie. Zodpovedať za kvalitu poskytovaných informácií smerom ku klientovi (korektnosť informácií ako aj dodržiavanie komunikačných štandardov).
- Navrhovať a odporúčať zmeny v procesoch, postupoch, revidovať call scripty a vstupy v jednotlivých ECC za účelom zlepšovania a skvalitňovania služieb. Syntetizovať získané produktové informácie a dohliadať na správnosť ich odkomunikovania klientom.
Denná agenda:
- Organizovať pravidelné konferenčné hovory, pripravovať a realizovať workshopy, školenia, súťaže, vytvárať a distribuovať podporné materiály. Informovať o zmenách a vytvárať externý informačný systém, operatívne poskytovať e-mailovú a telefonickú podporu všetkým ECC s cieľom maximalizovať kvalitu a úspešnosť realizovaných kampaní.
- Hľadať nové možnosti predaja online / web za účelom zvýšiť predaj produktov VÚB.
- Dohliadať na operatívnu efektivitu, merať kvalitu, vytvárať, spracovávať, kontrolovať a archivovať písomnú dokumentáciu a dohliadať nad dodržovaním termínov a stanovených dohôd a zmlúv, aby boli v súlade s právnymi predpismi a internými smernicami.
- Zaškoliť brigádnikov, dohliadať na ich činnosti a kontrolovať kvalitu ich práce.
- Konzultovať a preverovať chybné alebo reklamované postupy zo strany VUB/ECC, eskalovať všetky problémy v procesoch, procedúrach, nástrojoch alebo pravidlách manažérom útvarov a vlastníkom problémov s cieľom predísť alebo odstrániť limity dosiahnutia úspechu kampane a zároveň sa aktívne podieľať na hľadaní a implementácii riešenia.
Čo môžete očakávať vy od nás
- stabilita silnej nadnárodnej spoločnosti
- výrazne zvýhodnené bankové produkty a služby
- dni voľna navyše
- stravné lístky v plnej výške hradené zamestnávateľom
- príspevok na preventívne zdravotné prehliadky
- príspevok na dopravu
- príspevok na 3. pilier dôchodkového sporenia
- príspevok pri narodení dieťaťa
Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!
Koho hľadáme
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- VŠ vzdelanie (ekonomické, finančné zameranie - VÝHODOU)
- Prax v oblasti telemarketingu (call centra) - PODMIENKOU
- Prax v oblasti finančných produktov, alebo poisťovania vo funkcii team leader a pod. - VÝHODOU
- MS Office - pokročilý
- Anglický jazyk - pokročilý
- Komunikatívnosť, samostatnosť, flexibilita a proaktivita
- Systematickosť, time manažment, prezentačné schopnosti
- Schopnosť viesť a motivovať tím
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Reagovať na ponuku", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.
Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.
Ďakujeme.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.
Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.
Ďakujeme.
ID: 2547158
Dátum zverejnenia: 6.6.2016
2016-06-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Back office špecialista, Koordinátor, Procesný manažér, Supervízor call centra Spoločnosť: Všeobecná úverová banka, a.s., Intesa Sanpaolo