Manažér priamych marketingových kampaní (zástup na MD/RD)

Miesto práce
Mlynské nivy 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Čo od vás očakávame

  • Príprava pravidelných direct marketingových kampaní - vyhodnocovanie direct marketingových aktivít a ich efektívnosti – na mesačnej, kvartálnej a ročnej báze
  • Výskum trhu (dostupné sekundárne zdroje: google ako aj kombinácia primárnych zdrojov prieskumov) ako aj monitorovanie trendov – monitoring konkurencie a vyhodnotenia na mesačnej, kvartálnej a ročnej báze
  • Komunikácia s externými dodávateľmi – Slovenská Pošta a ostatní externí dodávatelia direct marketingových kampaní
  • Aktívna komunikácia s internými dodávateľmi: IT, Kontroling
  • Podpora priameho nadriadeného pri príprave rozpočtov a plánov oddelenia priamej marketingovej komunikácie
  • Pozícia sa obsadzuje počas zástupu MD/RD

Čo môžete očakávať vy od nás

  • stabilita silnej nadnárodnej spoločnosti
  • výrazne zvýhodnené bankové produkty a služby
  • dni voľna navyše
  • stravné lístky v plnej výške hradené zamestnávateľom
  • príspevok na preventívne zdravotné prehliadky
  • príspevok na dopravu
  • príspevok na 3. pilier dôchodkového sporenia
  • príspevok pri narodení dieťaťa

Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!

Koho hľadáme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • VŠ vzdelanie ekonomického alebo technického zamerania
  • Minimálne 1 rok praxe v podlinkovej (BTL) agentúre: Spotrebiteľské kampane (TELCO, FMCG, HORECA) na pozícií account junior, executive alebo manager
  • Skúsenosti s prípravou, plánovaním, realizáciou a vyhodnotením kampaní v zmysle hodnôt VUB: Simplicity,
  • Aktívna znalosť MS Office, špeciálne Excel a PowerPoint pre účely spracovania a vyhodnotenia databáz a štatistik
  • Praktické skúsenosti s manažovaním interných a externých partnerov pre účely dodržiavania bezproblémového chodu a prípravy kampaní
  • Skúsenosti s priamou zodpovednosťou za dodrživanie stanovených KPIs a pozitívneho ROI kampaní (návrh riešení pre zlepšenie)
  • Skúsenosti s aktívnym vyhodnotením kampaní s návrhom riešenia a nápadov
  • Anglický jazyk - aktívne
  • Práca s grafickými programami (Adobe) výhodou
  • Pracovitosť, svedomitosť, dochvíľnosť a schopnosť rozmýšľať „out of the box“

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Reagovať na ponuku", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.

Ďakujeme.
ID: 2477891  Dátum zverejnenia: 3.5.2016